Thursday 16 January 2014

No need to kill me, my mind is one step ahead

Mrzí ma to neprispievanie, časť je v procese a ja som zaneprázdnená až to bolí :/ Keď sa neučím som na tréningu a už ani neviem od únavy, ako sa volám. Plus fakt, ktorý som vám opisovala nedávno. Že som sa zbláznila a vlastná myseľ ma desí. Nemôžem sa bližšie vyjadriť, odpustite, príliš veľa ľudí to tu pozná. No čosi, v čo som verila zlyhalo. Prvý zákon chaosu, ako to rada volám (podľa Laws of Chaos, kde to naozaj bude prvý zákon a ja som si to zamilovala) zlyhal, ja som ho porušila, nedokážem to zastaviť, nedokážem to chcieť a tým sa všetko rúca. Som blázon, ktorý navyše nemá čas. Ale teraz ten chaos skončí, začne druhý chaos, na ktorý sa teším, poviedka, ktorá ma neskutočne baví. Ľúbim vás :*

No comments:

Post a Comment