Tuesday 15 October 2013

Malá ochutnávka (ktorá tu nikdy nebola, psssst)

Stále nemám na After povolenie, čo ma štve, autorke píšem, len je to ťažké, v kontaktoch má len instagram a twitter, kde to proste nejde (vysvetliť na 15o slov, čo chcem? not a chance). Aspoň na wattpade jej píšem správy, aj komentáre, no pri stotisícoch fanúšikov to potrvá, kým to nájde....
Anyway, napadlo ma, že vám preložím aspoň prvú časť, nech môžme spoločne zhodnotiť, či to má teda zmysel... preto vás prosím, aspoň tento jedinýkrát, dajte vedieť, či pokračovať alebo nie. Táto časť je neoficiálna prvá časť, len aby ste vedeli, čo a ako... so, enjoy ;)

After

by Imaginator1D

„Tessa!“ mamin hlas zvolal zospodu schodov. Povzdychla som si a vykotúľala sa zo svojej malej, no pohodlnej postele. Obzvlášť pomaly a starostlivo som si ustalala, uvedomujúc si, že je to poslednýkrát.

„Tessa!“ zakričala znova.

 „Som hore!“ odkričala som jej späť a počula zdola zvuk otvárajúcich sa skriniek, zrejme mi chystala raňajky. Nervózne som vliezla do sprchy. Celé roky som sa nevedela dočkať vysokej. Celé víkendy som sa učila a chystala na tento deň, zatiaľ čo sa moji spolužiaci vonku opíjali, plytvajúc čas. V deň, keď prišlo moje prijatie z WSU(Washingtonská štátna univerzita) som bola nadšená. Mamina plakala celé hodiny a musím priznať, že som bola na seba hrdá. Všetka moja tvrdá práca sa konečne vyplatila. Kedysi som rozmýšľala nad tým, že by som na vysokú odišla mimo Washingtonu, no rozmyslela som si to. Som príliš pohodlná.

Horúca voda mi uvoľnila svaly, čo mi pripomenulo, ako dlho tu už stojím? Rýchlo som sa umyla a zmyla si vlasy, lenivo si prešla žiletkou po nohách, aby som sa zbavila toho, čo sa objavilo cez víkend.

Vo chvíli, keď som sa zakrútila do uteráku na mňa mama zavolala znova. Ignorovala som ju uvedomujúc si, že je nervózna kvôli môjmu prvému dňu, no ja som ho mala naplánovaný do poslednej hodiny už mesiace. Môj priateľ Noah čoskoro príde a zvezie sa so mnou a mamou. Je síce v nižšom ročníku ako ja, no má osemnásť, nastúpil do školy o rok neskôr. Odjakživa mal čisté A-čka, presne ako ja, je  vynikajúci a o rok aj on bude chodiť na WSU. Kiež by aj on šiel už tento rok, bez neho na škole nebudem poznať nikoho. Potrebujem len normálnu spolubývajúcu, to je moje jediné očakávanie.

„Theresa!“

„Idem, už na mňa prosím ťa nekrič!“ zvolala som na mamu kráčajúc dolu schodmi. Noah sedel za stolom oproti nej v modrom tričku s golierom a kaki nohaviciach, jeho bežnom oblečení. Svetlé vlasy mal dokonalo učesané a nagélované.

„Ahoj, vysokoláčka,“ široko sa usmial a vstal, aby ma pevne objal.

„Ahoj,“ rovnako široko som sa naňho usmiala, a keď ma pustil zo svojho medvedieho objatia, vlasy som si narýchlo upravila do drdola.

„Zlatko, môžme pokojne počkať, kým sa učešeš,“ potichu poznamenala mama.

Prikývla som a prešla k zrkadlu. Má pravdu, naozaj by som dnes mala vyzerať dobre a ona mi to, samozrejme, nezabudla pripomenúť.

„Dám ti zatiaľ tašky do auta,“ ponúkol sa Noah a vzal kľúče od maminho auta. S rýchlym bozkom na líce zmizol.

Pocítila som motýle v žalúdku, zatiaľ čo som kráčala do auta. Nedokážem si predstaviť, aké to asi bude na vysokej. Nájdem si tam priateľov?

autorkina predstava o Tesse

Ešte raz sa ospravedlňujem, že je to také krátke, tie kapitoly sú postupne dlhšie, aj štvornásobne, nebojte sa, len začiatok je takýto, hádam sa teda bude páčiť a autorka sa mi ešte ozve.

5 comments:

  1. Je to fantastické:) Dúfam, že to bude tu na blogu pokračovať...

    ReplyDelete
  2. Chcem počuť jedinú jednu logickú odpoveď prečo to ideš prekladať, keď sa to už prekladá?!! Je kopec XY skvelých poviedok, ktoré nikto neprekladá, prečo práve After?? Je to zbytočné ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono sa to prekladá? :o ver mi, že sme to zháňali, dáš mi link? :) a After preto, lebo som bola požiadaná, aby som preložila práve túto poviedku :)

      Delete
    2. http://teenageharreh.blogspot.cz/ - tu na je ten preklad :))
      nechcela som vyznieť hnusne Kika, ja fakt milujem tvoja, vlastne vaše príbehy, len mi to už prišlo blbé, že keď sa to už prekladá a už vyše ako polovica z prvej knihy je preložená, tak začneš prekladať aj ty .. ver riešilo by sa to ďalej a potom by si bola z toho aj tak na nervy :)) ja budem rada, keď začneš prekladať, prečítam si to a s radosťou, len nie After :)) ešte raz prepáč, až sa ťa to dotklo :))

      Delete
  3. Kikuš, After sa prekladá tu - http://teenageharreh.blogspot.cz/ - síce do češtiny, ale aj tak... ja by som chcela, aby si niečo prekladala, ale asi nie After, pretože tam som na 65. časti a neviem, či by sa mi chcelo čítať potom aj tvoje... :) chápeš ako to myslím, nie? :D :)Xx

    ReplyDelete