Wednesday 18 September 2013

Pikčŕs :)

Niečo na spestrenie, na časti sa pracuje ;)


No a čo, že by sme všetci zomreli, please make this happen... :3
(konečne sa môžem pochváliť, že som fanúšik aj Supernatural :3 Superwholockian :3 Life goal achieved)


posledná strana... :( toto je moje OTP, oni dvaja, forever and always :3

závisť, neskutočná závisť...

:3 :3 :3 :3

supernatural :3

dala by som čokoľvek za to, aby sa tam vrátil Chris, čokoľvek :(

supernatural a mortal instruments crossover :3

:DDD viem, bolo už sčasti, ale nie s týmto Veronicinim tweetom...

The fall of eleventh... ako by to malo vyzerať... :3

no. no. no. no. no. no. no. no. no.

alebo keď sa mi tally marks objavujú po všetkých zošitoch... creepy, verte mi, obzriem sa a už mi spolusediaca ukazuje, čo mám v zošite...




krutá realita :( samozrejme z Harryho sa teším, ale Sherlock...




:3 proud of you, babe...








Riveer :3








(radosť scenáristu Marka Gatissa... :3)




Superholock :3






sneak peek

please lets do this...



awwww :3 :3


ten popis... 





no.no.no.no.no.no.no.no.



















love ya

No comments:

Post a Comment