Wednesday 28 August 2013

I have not forgotten you...

Takžéé, I miss you, to po prvé, chýbate mi, veľmi :/
Hopefully sa nenudím tak, ako som predpokladala a stretla som sa párkrát s kamarátkou, ako sme sa dohodli. V každom prípade, dve veci. 
1. Kam zmizlo tých tristo ľudí, čo tu príbehy zvyklo čítať? Kde ste?
2. Dopredu varujem, že niektoré obrázky môžu obsahovať spoilers (aké máme na to slovenské slovo? proste môžu prezrádzať niečo z filmu/knihy, čo ste nevedeli, že sa stane a pokaziť vám to prekvapenie), ja sa ich budem snažiť označiť aj varovať, kedy ich môžte vidieť, tak si ich prezerajte len na vlastnú zodpovednosť, ďakujem :*
love yaa










Doctor :3 :3



:3 :3 na to sa nedá povedať nie :3 

tento obrázok som našla s popisom "McDonalds trying to speak Gallifreyan"
:3

I am waiting for ya ;)

to je tak nádherné :3

ak mi niekto povie ku všetkým vetám aká to je kniha, budem ho milovať....



ship ship ship!!! :3 :3 ony dve sú dokonalé :D

awwww




:3 :3 neviem sa toho dočkať, všetci, čo videli to ospevujú, len u nás to bude až o štyri dni...



priznajte sa, kto si tiež spomenul na Herondale boys?


Cassie je jednoducho neuveriteľná, milujem ju :)



a predstavte si, že tá postava, ktorá to u mňa spĺňa je River Song, potom sa pozrite na bod dva, uvedomte si to a ľutujte ma...



nedávala som to už? ak áno, prepáčte

to posledné... spoznali ste v tom Monsters inc. ako ja? :)

Jack and the Doctor :3

:DDDDD

neviem, prečo to tu je, ale je to super :)



pleaaase


SPOILERS ALERT
nepozerať predtým, než si prečítate prvú knihu Percyho Jacksona!!!








no hate, ale vážne pobavilo a nemala by som problém dať to sem, aj keby tam bol niekto iný

Wholock, milujem, keď to kombinujú a povedzme si úprimne, Doctor predstierajúci, že je Sherlock si to pýtal :)


Jen... do I even have to explain?


SPOILERS ALERT
Obrázok pre prečítaním Rezistencie (Insurgent) len na vlastné riziko




















SPOILERS ALERT
Neodporúčam pred prečítaním sérií od Ricka Riordana
(Percy Jackson and the Olympians a The Heroes of Olympus)







FEEEEEEEEEEEELZ

well....

SPOILERS ALERT
Neodporúčam pred treťou knihou zo série Percy Jackson and the Olympians 














:3 :3 

Wicked? Hunger games? :3 
kráááásne :3


Johnlock :3 :3 zabitééé :D


yup :)








:DDD lovely sis, right?


SPOILERS ALERT
Nepozerať pred prečítaním Divergencie a Hier o živor (Hunger Games)

















awwww :3 :3 my OTP



Anet, toto mi neskutočne pripomína nás :)

toto je krááásne, však?

just awesome


perfect :3



:DDDD Sherlockians... pure awesomeness

we sooo need this...


SPOILERS ALERT
Nepozerať pred prečítaním Mesta kostí (z Nástrojov smrteľníkov)
















Percy :3


toto mi neskutočne pripomenulo Sherlocka :3 
(inak milujem, ako zhadzoval toho Andersona, chudáka :D)



SPOILERS ALERT
Nepozerať pred pozeraním všetkých (až šiestich -_-) dielov Sherlocka!!!!!!!














:DDD Lady Cassandra :3 


niečo na tento spôsob som videla tisíckrát, vždy trochu inak a vždy som sa v tom videla a milujem to :3

neeed this

:DDD neexisuje, aby ste videli dva anglické filmy/seriály a nenašli spoločného herca :DD


creeeepy :DD

awesomeness :DDDDDD (čo je tom názve zlé? ja ho milujem :3)

:DDDDDDDD

always
i am not psychopath i am highly functional sociopath do your research
wibbly wobbly timey wimey 
may the odds be ever in your favour
i am not dauntless i am not abnegation i am divergent 
and in that moment i swear we were infinite 

neviem, prečo som ich vypisovala, chcelo sa mi





:DDD 
*chuckles*




SPOILERS ALERT
Neopovážte sa pozrieť na ďalší obrázok kým ste nedopozerali siedmu sériu Doctora Who!!!!
















hahahaahaha :D



bez druhého obrázka by som na to nikdy neprišla... :D

:DDDDDD



SPOILERS ALERT
Nepozerať pred prečítaním Catching fire (skúška ohňom)














(ak by niekto nechápal, je to odmocnina)
kto si už len toto všíma? :DD

evil...


SPOILERS ALERT
Nepozerať pred Hrami o život, Mestom zo skla (tretia kniha zo série) a Divergenciou!!!
(mám spomínať twilight, keď to každý určite pozná?)
















to meno!! the blue box on baker street :3 :3

sooo beautiful :3

najviac sa mi páči posledné... MOFFAT!!! ale musíme uznať, že je génius :)
(wait a sec... MAD GENIUS)

:DDDDD veď sa dajú ľahko prehliadnúť...


Moon Moon :DD to sa ani nedá vysvetliť, ale myslím, že som už dávala obrázok kedysi...



Kevin :DDDD
neviem sa dočkať a vy sa nezľaknite ;)






awwww :3


sorry for language... ale nemá to chybu :DD

and Moffat...



FEEEEEEEELZ



:3 :3 Donna :3






LOVE YA ALL

No comments:

Post a Comment