Saturday 13 July 2013

Photospáááám :)

Aby ste si nemysleli, že na vás nemyslím ;)


ju sa nedá nemilovať... :3


ani ju sa nedá nemilovať :3




tuším to tu už bolo, ale hádam odpustíte (treba dodať, že ani Helenu sa nedá nemilovať?)






neskutočne dokonalé a roztomilé :3 

zlatééé :3 a nemôžem si nespomenúť na Jacea (a vlastne aj Willa)

pure awesomeness...

toto je neskutočne krááásne :3



vždy zabudnem, čo je vpravo hore... weird....






Marshall :3 :3

Add caption








he who will not be laid? :DDDDDDDDDDD best shit ever :3








toto je prekrásne :3




or 394... :)
just saying








hádam ma za tento nikto nezastrelí, ani keď poviem, že som tam Taylor dala sama...
#sorrynotsorry


dokonalééé :3 :3


týchto mortal instruments tu bude celkom dosť, tak sa nefanúšikom ospravedlňujem, vravím len: inšpirujte sa :)

k tomuto neviem, čo dodať... ale chcelo by to niečo


(kto nechápe, on hrá vo filme tú postavu na obálke), ale aj tak, je proste asdfghjkl, Jamie :3 som sa zamilovala, nebudem vám klamať

toto!! the best, smejem sa na tom asi týždeň už, stále, keď to vidím





:O this.changes.everything.


tie fotky :O stále nechápem, ako si ich mohol niekto predstavovať takto... a to je Alex ako Jace? :O

toto ma dostalo, to nepochopí ale, kto nečítal...

if u don´t ship it, u r wrong... MALEC :3





Malec :3

this.... killed me


dúfam, že toto nikoho neodradí




Jace for me... but...




toto je všade na fb a mne sa to páčilo a možno som chcela, aby ste vedeli
VYSVETLIVKY:
srdiečko: part of fandom
smiley face: čítala/videla som, ale na fanúšika to nie je
iskrička (žeby?): v blízkej dobe mám v pláne

a musím sa týýmto pochváliť :3
aj keď vážne z toho nemám dobrý pocit :)

4 comments:

  1. Ver či nie, zo svojej výhry možeš mať dobrý pocit, pretože ak by si to nevyhrala v ankete, vybrali by sme ťa my ako adminky :)

    ReplyDelete
  2. Milujem tvoje photospamy, o to viac keď sú súčasťou TMI <3 v piatok som dočítala 3.časť a musím sa pochváliť, že hneď v sobotu ráno som začala čítať Divergenciu a včera Rezistenciu. :D chýba mi 7% (mám to v čítačke) a je to úplne AAAA, fakt neviem čo mam čakať od konca, neviem od toho odlepiť oči. :D a ešte musím dodať že bez teba by som to ani nezačala čítať, takže vďaka. :) máš super vkus na knižky, čiže.. nie je niečo čo by si možno chcela odporučiť ? :D lebo nemám už veľmi čo čítať. :( a z toho ocenenia maj dobrý pocit, zaslúžiš si to. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitch, 4. Časť som chcela napísať. Ostatné ešte nemám stiahnuté. Blby dedinský internet -.-

      Delete
  3. Celkom sranda, že pri Sherlockovi nemáš nič. :DDD
    Asi som ho ani ja ešte nekukala vtedy a...look at us now. :3

    ReplyDelete