Sunday 28 July 2013

Home from UK ^_^

(smajlíka v nadpise si nevšímajte, dnes som zistila, ako pridať tie otočené V-čka, čiže ho píšem všade, mňa to ale prejde)

A ešte veľké ďakujem pre tých päť a pol človeka, čo si všimli a pozreli novú časť Lonely... nebudem klamať, bola som sklamaná, dosť roboty som si s ňou dala a nebola najkratšia...

Sooo... mrzí ma, že článok je až teraz, no nechcela som bez fotiek a tie bolo treba pozbierať zo všade možne, ale už vážne začínam.

Nemám lepšiu fotku, na ktorej by bol dom, kde sme bývali, v skutočnosti mám celkom málo fotiek, keďže som doma nechala foťák a fotila len teta, ktorá tam žije už dlhé roky a nejak ju nevzrušovalo okolie natoľko, aby všetko fotila....
Tá fotka je strašná, to sme fotili, keď sme šli so sestrou na pláž, ale tak iná nie je.
Čiže, och God, človek ani nevie, čo povedať, aj keď je toho tak veľa. Väčšinu času sme tam síce strávili s malým bratrancom (čo bolo neskutočne únavné rovnako ako životu nebezpečné), ale samozrejme boli aj nejaké výlety po okolí :) ČO sa mi páčilo, bol výhľad na more priamo z domu (to, čo vidíte za na,mi, biely gauč, to je obývačka, ono to má celú stenu okno a to je tam práve otvorené a z tade vidno kráásne more) a takisto pár minút cesty k nemu. Na pláži bol mäkký piesok, neskutočná horúčava a aj sme sa tam v mori kúpali (keby ste to videli, povedali by ste, že to je niekde v Taliansku, nie v upršanej Británií)




Tento neskutočne roztomilý krpec na fotke je už vyššie spomínaný bratranec Samuel Nathan (trošku moc akčné, ale zlaté decko).

















Jedna z mála vecí, ktoré sa mne nepáčili, bolo jazdenie, vážne neznášam kone, lenže moja sestra, teta aj bratranec sú veľkí jazdci, takže sme asi päťkrát za tie dva týždne šli jaszdiť. Ja som si čítala niekde na lavičke/schodoch a oni ťažko trénovali.

So setrou Lindou pred jazdením

Linda a Megan (zlatý koník celkom, nie ako Fern, ktorý sa ju pokúšal zabiť...)

A malý Samuel s jeho poníkom Buddym :)



A úplne odveci moja obľúbená fotka, ku ktorej si nemyslím, že by bolo treba niečo dodávať

Asi nepoznáte Dover, a ak, tak len ako prístav, kam sa vlastne plaví z Francúzska. Ono je to v skutočnosti ale nádherný park, obrovský, kde sa dá hodiny prechádzať, je tak aj akýsi kaštieľ s múzeom, suveníry a kaviarne. Vážne je to tam krásne.

So Samuelom, Lindou a Bosunom :3 neskutočný psík s výzorom ľadového medveďa a správaním koňa

A aj tak, čo nás na takýchto výletoch všetkých najviac baví? Náááákupy, no nie? :3 Samozrejme, že anglické obchody su tak trošku o inom a predsa len, zmena neuškodí, no nie? :) Najviac som si rozhodne zamilovala Waterstone´s, WHSmith, Primark a Peacocks. Asi pár obrázkov, či?

ja viem, rozmazaný, grrr, proste som nestíhala, ale chcela som si to spolu odfotiť... Keep calm and carry on
(síce tá malá krabička s cukríkmi je odtiaľto z novinového stánku, ale to nevadí, však?)

Viem, že pre túto krásu väčšina z vás pochopenie mať nebude, ale toto vážení sú jedni z najúžasnejších tanečných topánok, moje krásne jazzovky ^_^
(našli sme ich v obchode s názvom Hot Jazz Danceshop, na ktorý sme sa od prvého dňa tešili a keď sme tam prišli, to boli všetko veci na balet, prípadne Disco... a to Jazz v názve nič?!)

Chcela som vám odfotiť môj kompletný nákup... (bez kníh síce) a teraz vidím, že chýbajú balerínky, plagáty a rozmýšlam, čo ďalšie som ešte zabudla

toto sme vyhrabali v WHSmith... to je obchod ako stvorený pre mňa, knihy, veci na kreslenie, plagáty... :3

Samozrejme som prvý deň musela vyskúšať nové ceruzky a skicár, no nie? A jediný objekt ochotný pózovať bola šáločka

toto som si doniesla z National Gallery (kde som všetkých zatiahla po dni behania Londýnom, ale vážne to stálo za to (a možno som trochu naivne dúfala, že tam uvidím miestnosť, v ktorej v Doctorovi Who pozerali Van Goghove obrazy, ale to nebolo natáčané naozaj tam, ako som zistila :/)) v každom prípade tam mali neskutočne krásne suveníry, také umelecké a táto ceruzka mi skôste povedať, že nie je dokonalá :3

Čo by to bolo, keby som si z Anglicka nedoniesla zásobu čaju? Najlepšie tri rôzne v takejto krásnej krabici ^_^ len sa ešte donútiť to otvoriť...

A pre mňa najdôležitejšia časť nákupov v Anglicku, v mojom prekrásnom Waterstone´s, odkiaľ ma nemohli dostať (predstavte si, že ste v kníhkupectve a povie sa vám, vyberte si päť kníh a vy vidíte asi dvadsať, ktoré neskutočne chcete... už chápete?)

Ale tak tu sú, The Infernal Devices, prekrásne knihy (Will či Jem? ja mám radšej rozhodne Jema :3) 

Na Greenovky ma veľa ľudí navázalo a rozhodne neľutujem (ľutujem len, že som si Will Grayson, Will Grayson a Abundance of Katherines nestrčila pod tričko, keď som ich tam videla)

Prvé tri knihy z The Mortal Instruments, aj keď som ich už čítala, musím ich mať doma, to je moja neskutočná láska

Toto tu som našla v WHSmith za libru, jednu jedinú, chápete? samozrejme, rovno šla do tašky :3 Billie milujem :3



Áááááá, samozrejme, London :3
Čo by to bol za výlet do Anglicka bez fotky s London eye, Big Ben-om a červenou telefónnou búdkou?

ešte toto som tu vyhrabala, druhý deň, po návšteve kníhkupectva

vlak do Londýna

posledný deň, po druhej návšeteve kníhkupectva

starbucks a plagát Wicked :3 fajn, tak sa fotím pri prvom plagáte, ale to je Wicked!!!!


telefónna búdka nesmie chýbať...

British museum

 žiaden inteligentný popis nemám

za nami Trafalgar, pred nami National Gallery

tento ujo nemal chybu, sedel pred obrazom v National Gallery a odkresloval ho, len jedným čiernym perom a pri sebe mal ďalšie svoje diela, bol neskutočný :3

Trafalgar

čakanie na metro :DDD

London eye

(na asi desiaty pokus odfotené) London eye aj s autobusom :3

Big Ben po prvé

Big Ben po druhé

a už ma nič nenapadá, aj keď viem, že som vám ešte veľa ďalších vecí chcela napísať, ale to som proste ja... :D
Love ya at least :*

3 comments:

  1. na fotkách kde sa usmievaš so zubami si strašne krásna ^^ Londýn ti závidim ako sol, sestra cute :)

    ReplyDelete
  2. ach, kikuška moja krásna, ani si nevieš predstaviť, ako veľmi ti to závidím. no na druhú stranu, strašne ti prajem, že si tam mala možnosť ísť a užiť si to :)

    ReplyDelete
  3. zlatá :) keď pôjdem do Londýna tak určite navštívim ako prvé kníhkupectvo :D závidím (ale v dobrom), že si tam bola tak dlho, ja sa tam dostanem na 5 dní aj s cestou :D

    ReplyDelete