Wednesday 31 July 2013

Get to know me...


Milujem tieto vykecávačky a toto jedno je vážne skvelé, ako to je vymyslené :3

1. yup
2. nope
3. nope
4. yup
5. nope
6. nope
7. nope

8. Doctor Who
9. The Perks of Being a Wallflower
1o. Blurred Lines (Robin Thicke)
11. (čo sa berie pod pojmom artist? ak mi napíšete do komentára, dodatočne pridám)
12. 1D
13. Spoznanie najlepšej kamarátky?
14. Harry Potter and Prisoner of Azkaban

15. fly
16. cookies
17. facebook
18. coke
19. deaf
2o. tea

21. 16
22. (znamenie ako zverokruh?) škorpión, v čínskom tuším potkan
23. neviem presne, ale hovorím že 169 (pekné číslo, nie?), možno plus mínus centimeter
24. straight
25. -

26. podporujem ich (Malec!!!!)
27. záleží na tom, ako veľmi to dotyčný "pohnojil" prvýkrát, ale ja nedokážem neodpúšťať
28. záleží to na ľuďoch, ak to zvládnu, tak sú silní a rozhodne áno... ale zasa ide aj o to, či sa to môže dostať do normálneho vzťahu bez tej dialky v strede
29. myslím, že niekedy iná možnosť nie je
3o. rozhodne nie, súdy nie sú neomylné a keď sa na chybu príde, tak čo, hups, sorry?
31. nie som fanúšik, ale ak už chcú si dať, ak nech vedia, ako na to, nie že ich pol dňa ešte budeme budiť...
32. čo by sme bez nej robili?

33. nope
34. open
35. nope
36. poznáte väčšieho narcisa? úprimne? :DDD 


Chcete na záver malý Sneak peek? Z jednej z posledných kapitol Lonely?



Je na čase, aby sme sa zoznámili. Som Leslie. To ona ona ma donútila mlčať. Ja. Lonely.
 ...


nemôžem viac, aj keby som chcela, iba toľko, že Leslie prehovorí...
čo vy na to?

1 comment:

  1. ok, ten ma zarazil O.o tesiiim sa moc na dalsiu cast lonely :) btw.super totok :))) xx

    ReplyDelete