Tuesday 28 May 2013

The Huntresses 41

Sierra
Po poslednej kvapke vína bolo jediné, na čo som myslela posteľ. S klipkajúcimi viečkami a slzami na lícach som vliezla pod perinu. So zívnutím som odohnala všetky nepríjemné myšlienky z tohto večera. Nebudem sa tým viac trápiť. Trápila som sa akurát dosť. Nič už nezmením, akurát tak seba. A ja sa zmeniť nechcem. Musím zaspať a trochu si od toho všetkého oddýchnuť. Zajtra bude všetko lepšie a jasnejšie.

„Ja niekoho zabijem!“ vykríkla som zúrivo a odkopala zo seba prikrývky. Kto mi TERAZ klope na dvere? Kto?!

„Čo chceš?!“ zasyčala som automaticky, keď som otvorila dvere bez toho, aby som sa pozrela, kto tam stojí.

„Prepáč,“ Zayn sa zatváril urazene a na obranu zdvihol ruky, „nechcel som prísť nevhod.“

„Tak to máš smolu, vhod odišlo pred niekoľkými dňami,“ zasyčala som a zabuchla by som dvere, keby do nich nestrčil nohu.

„Nebudeš ju už potrebovať?“ spýtala som sa a párkrát, zatiaľ slabšie, mu do nej buchla dverami.

„Obetujem ju, keď ma pustíš dnu.“

„Nehrozí.“

„Sierra, no ták. Čo ťa žerie?!“

„A čo je teba do toho?! Vypadni!“

„Spravil som ti niečo?!“

„Naozaj chceš počuť odpoveď?“

„Fajn, nechceš sa o tom baviť, chápem. Čo tak na to zabudnúť? Bar? Pozývam?“

„Zayn, daj mi pokoj.“

„Neodídem, kým nebudeš súhlasiť.“

„Odídeš, ak ti začnem dverami búchať do tej nohy silnejšie,“ ubezpečila som ho a naozaj som ho silnejšie buchla dverami. Takmer nohu vytiahol, no zaťal zuby a v poslednej chvíli ju tam nechal.

„Príjemné?“ spýtala som sa ho a udrela ho párkrát znova. Pomedzi zuby mu uniklo krátke zasyčanie.

„Môžeš prestať?!“

„Môžeš vypadnúť?!“

„Čo sa ti stalo? Prečo ma zrazu nechceš vidieť?“

„Zrazu? Si si istý? Čo ak ťa nechcem vidieť už dlhšie, len ti trvá, kým si to uvedomíš?“

„A to len tak? Rozmyslíš si, že ma už vidieť nechceš? A už sa neukážeš? Aspoň rozlúčka a vysvetenie, to ti nič nehovorí?“

„Nie. Ja zmiznem, ty zabudneš. Jednoduché a rýchle.“

„Naozaj si to o mne myslíš?“

„Ak by si mal rozum, zabudol by si už dávno, no stále verím, že nejaké zvyšky ešte v tebe sú.“

„A keby si zmizla až od zajtra? A ešte dnes mi povedala, čo ťa žerie, dala si niekoľko drinkov a zabavila sa?“

„Dobrý plán, len jednu vec by som z neho vynechala.“

„A to?“

„Teba. Alkohol áno. Ty nie.“

„Čo je na mne také zlé?“

„Prepáč, ale si príliš sexy. Nechápeš, že toto je rozlúčka? A ak sa teraz s tebou opijem, myslíš, že neurobím nejakú hlúposť, ktorá to celé zajtra zhorší? Si príliš sexy, aby som si mohla dovoliť stratiť pri tebe kontrolu nad sebou.“

„Nič sa nestane, nič hlúpe nespravíme, nedovolím ti to.“

„Počúvaš sa?!“ musela som sa rozosmiať, „Malik! Veď ty ma chceš dostať do postele aj keď si triezvy!“

Zahanbene sklopil pohľad.

„Ty si to nechceš priznať? Nechápem, čo sa všetci hanbia toľko. Mám ja niečo nevhodné povedať, aby si sa cítil lepšie? Vieš, že to robím stále. Fajn. Už som ti povedala, že si sexy. Máš perfektnú riť, ktorú ma človek chuť stlačiť vždy, keď ide okolo. Ešte chceš niečo počuť? Včera sa mi o tebe snívalo. Priviazala som ťa k posteli, doslova som z teba strhala všetko oblečenie a pretiahla ťa. Ešte stále ti je trápne priznať si, že ma chceš? Alebo mám pridať detaily? Ako som začala tým, že som ťa...“

„Ehhh... nie.“

„Super. Tak si to priznaj a vypadni.“

„Sierra! Ja...“

„Hej, chceš ma vytiahnuť do baru, počula som. Nemám záujem.“

„Bojíš sa ísť sama so mnou? Bojíš sa ma?“

„Teba? Bojím sa SEBA. Že znova budem sama sebou, budem robiť, čo chcem a ignorovať dôsledky. Rozhodla som sa, Zayn. Odchádzam.“

„A jeden rozlúčkový večer? Stále si mi neodpovedala. Bojíš sa ísť sama so mnou?“

„Nepáči sa mi to spojenie báť sa. Ale v podstate áno.“

„A keď zavolám viacero ľudí...“

„A koho takého? Uvedomuješ si, že keď zavoláš chalanov, presne to celé stratí pointu?“

„Čo tak kamošov, ktorých nepoznáš?“

„A tí mi akože zabránia opiť sa a zviesť ťa?“

„Ty si zavolaj kamarátky teda!“

„Zayn, ja som proti tomuto celému. Prečo by som to robila a pomáhala ti? Okrem toho, mohlo by sa stať, že sa ráno prebudíš v posteli s desiatimi dievčatami. A to sa zasa vyhýba pointe, keďže budem bezpochyby jednou z nich. To len aby si mal predstavu o mojich kamarátkach.“

„Fajn. Pôjde s nami jeden z našich ochrankárov. Keďže bude v službe, nebude piť. Jedinou jeho prácou bude strážiť nás pred robením debilýn. A dopredu ho upozorním, že sex sa medzi ne rozhodne ráta.“

„Veľká hviezda, už máš vlastných ochrankárov?“

„A ty už nemáš výhovorky?“

„Daj mi pätnásť minút...“ zasyčala som naňho a tentokrát ho nepripraveného vybuchla na chodbe.

„Ak do pätnástich minút neprídeš, prikážem ochrankárovi, ktorý dovtedy určite príde, aby vyvalil dvere.“

„Strč sa!“

Bez nálady som prešla do šatníka a prebehla pohľadom všetko, keď ma niečo napadlo a zahryzla som si do pery, ktorá sa mi roztiahla do širokého úškrnu. Zaplatíš mi, Malik...

*****

„Som tu, nechaj dvere na pokoji,“ varovala som ho otrávene, keď som otvorila dvere a zamkla ich za sebou.

„Čo to máš preboha na sebe?“ nechápavo si ma prezrel Zayn a ja som si zatiaľ všimla dvojmetrového ochrankára za ním. Presne tak by si ho každý predstavoval.

„Hádam sa za seba nebudem hanbiť, idem sa zabávať,“ zasmiala som sa Zaynovi, ktorý na mňa stále vypliešťal oči a kráčala k výťahu. Fajn, možno som sa obliekla trochu výstrednejšie. Ale možno si ten idiot provokáciu zaslúži, nech si celú noc pokojne slintá na niečo, čoho sa už nikdy nedotkne. Mňa. Možno mi kraťase odhalovali časť zadku. Možno mi bolo vidieť väčšiu časť pŕs, ako bola pod topom. A jednoznačne mi to bolo jedno.

„Nemusíme nikam ísť, ak nechceš,“ otočila som sa k Zaynovi, „pokojne tu môžeš stáť a ďalej slintať.“

„Sklapni a poď,“ zasyčal urazene a potiahol ma za ruku, „ale obleč si niečo navrch!“

Okamžite som odmietla bundu, ktorú si začal vyzliekať a nasledovala ho dolu po schodoch.

„Do najbližšieho baru!“ zavelila som veselo a už o niekoľko minút som mala pred sebou prvý pohárik.

******

„Nemôžeš len tak odísť...“ začal znova Zayn a ja som len prevrátila oči a rýchlo do seba naliala pohárik čohosi. Vážne neviem, čo to Zayn objednal. Koho to trápi?

„Nič na tom nemením. Povedala som.“

„Čo tak sa aspoň rozlúčiť?“

„Teraz sa lúčime.“

„Nemyslím seba!“

„Nikto iný o rozlúčku so mnou nemá záujem...“

******

„Fajn. Vzdávam to!“ zakričala som naňho, hádali sme sa už takmer hodinu, „zajtra prídem a rozlúčim sa! Ale to je poslednýkrát, čo ma všetci budete vidieť!“



6 comments:

  1. hmm... podla mna sa k sebe sierra a zayn v skutku celkom hodia :D a o tom zaynovom zadku ma neskutocnu pravdu :D
    dzana

    ReplyDelete
  2. Ja si nemozem pomoct, nejlepší pribeh toto aky som čítala :) toptoptoptop :)

    ReplyDelete
  3. toto .. akože áááá :33 to je také dokonalé :33 užasné :D :) neskutočne :33 rýchlo další diel :33

    ReplyDelete
  4. ou..dosť dobré ale že fakt dosť! :) šup šup novú časť :)

    ReplyDelete
  5. Topovkaaa <3 :333 Ďalšiu! :)xx

    ReplyDelete
  6. bezchybné, dokonalé a zas dych vyrážajúce :) nádherné :33

    ReplyDelete