Tuesday 14 May 2013

The Huntresses 37


Aria
„Ľudia!“ vbehla nadšená Clarisse do obývačky, kde všetci sedeli, či sa už rozprávali alebo sledovali film, „vy dve,“ ukázala na mňa a Sierru, „dneska si dávame babskú jazdu. Povinne! Veď sa ani poriadne nepoznáme!“

Prevrátila som oči, videla som, že Sierra bola rovnako nadšená, no chalani sa tešili, že z nás budú kamarátky. A Louis sa tešil, že Sierra vypadne na chvíľu z domu. Celkom by ma zaujímalo, čo sa medzi nimi stalo. Možno dnes prezradí...

„Čo sedíte?! Okamžite zdvihnite svoje zadky! Pohnite! Obliecť sa a dochádzame! Máte päť minút, inak vás von ťahám v teplákoch!“

„Myslíš, že ma vytiahneš von?“ ozvala sa pobavenie Sierra, výzva v jej hlase neprehliadnuteľná.

„Chceš sa presvedčiť?“ zatiahla sladko.

„Kedy a kde?“

„Čo tak hneď?“

„Neodolateľná ponuka...“ zasmiala sa a postavila sa oproti Clarisse. Doprostred obývačky, priamo pred všetkých. Videla som, ako si hlboko pozreli do očí a bolo mi jasné, že ak ich niekto od seba neodtrhne, miestnosťou nebude lietať len nábytok, ale aj ony dve. Chalani sa dobre bavili, očakávajúc ťahanie za vlasy, škrabance a facky. Och, vôbec, vôbec ich nepoznali.

„Stačilo by!“ okríkla som ich, no ony ma ignorovali.

„Prestaňte, obidve!“ zakričala som znova, na čo sa akurát Clarisse uškrnula. Chalani zostali šokovane pozerať, keď si to päsťou namierila Sierre do tváre, tá jej ruku odrazila, pokúsila sa ju kopnúť a už nikto nedokázal povedať, čo presne sa deje.

Chalani ich začali rýchlo od seba ťahať, ja som sa len pohodlne usadila na gauč a sledovala predstavenie. Napokon sa im nejakým zázrakom podarilo odtrhnúť ich od seba. Držali ich čo najďalej a všetci na ne prísne pozerali.

„Úplne vám preskočilo?!“ nikto nechápal, čo presne to predvádzali, no ony sa len rozosmiali. Srdečne sa zasmiali, na čo sa objali.

„Vyhrala by som, keby nás nezastavili,“ uškrnula sa Sierra a hodila na Clarisse provokačný pohľad spod mihalníc.

„Ukážem ti, kto by vyhral?“ navrhla jej rovnakým tónom Clarisse a chalani ich pre istotu ešte raz chytili.

„A teraz, obliekať! Okamžite!“ zavelila Clarisse a tak, aby chalani nepočuli pošepla Sierre akurát, keď som prechádzala okolo, „neskôr si to zopakujeme.“

*****

„A čo tieto?“ zdvihla som do výšky lesklé čierne lodičky. Sierra mi ich okamžite vytrhla z ruky.

„Škoda, že som ich videla prvá,“ zasmiala sa a podrobne si ich prezrela. Vytrhla som jej ich z ruky a žiarivo sa na ňu usmiala.

„Taký tenký opätok by tvoj veľký zadok aj tak neuniesol,“ sladko som jej povedala, na čo Clarisse prevrátila oči a chytila Sierre ruky, kým niečo spraví. Nákupy som sestrami, čo viac si človek môže priať? Prevrátila som oči.

„Mala by si skúsiť červenú,“ poznamenala Clarisse, ktorá sa prehrabávala medzi šatami a jedny vytiahla, „rozhodne lepšia ako tvoja obľúbená rúžová.“

„Na to nemá postavu,“ zasmiala sa Sierra, „ružová jej ide lepšie. Vyzerá peknučko, ako bábika. Červená je sexy. A to Amber nie je. Nepozeraj tak na mňa, sama si to povedala, ja mám zadok, ty si úplne rovná z obidvoch strán. Zostaň pri ružovej, vyzeráš pekne, trochu curkíkovo, ale zlato. V červených šatách sa stratíš, budú na tebe zbytočne visieť. Veď sa na ne pozri! Čo by si prosím ťa dala do toho výstrihu?“

Len som si povzdychla. Samozrejme, že mala pravdu. Ona vždy bola tá sexy. Ja som popri nej vyzerala ako barbie. Blondínka v ružovom, dokonalá, no nezaujímavá.

„Mohla by si skúsiť tieto,“ ozvala sa po chvíľke, „nemáš zadok, ani prsia, tak skús ukázať nohy,“ navrhla a podala mi fialové šaty, vzadu dlhé po zem, vpredu nad kolená. Prekvapene som ich vzala, no musela som uznať, že sa mi páčili.

„A možno ešte tieto,“ podala mi ešte asi troje, všetky buď s krátkou sukňou alebo s takou, ako tie prvé fialové. Prezrela som si ich, stále prekvapená Sierriným výber. Odkedy ona pomáha mne?

„Okamžite si ich bež vyskúšať,“ postrčila ma smerom ku kabínke, „chcem ich vidieť na tebe.“

Otrávene som ju poslúchla, zatiaľ čo si ona vzala jedny, samozrejme červené, pre seba. Zdalo sa mi to alebo si Clarisse naozaj strčila do vrecka nejaké šperky? Tá sa nikdy nezmení...

*****

„Musíš si ich všetky zobrať!“ prikázala Clarisse, keď ich na mne videla. Pochybovačne som sa pozrela na päť šiat, ktoré som držala.

„Tieto krémové určite nie,“ ukázala som na jedny, ktoré sa mi nepáčili a boli mi aj trochu veľké.

„Fajn,“ prevrátila očami, „ostatné berieš a žiadne výhovorky!“

„Vieš, koľko to je peňazí?“ pozrela som na ňu nechápavo, sme len v prvom obchode a už teraz chce, aby som minula viac, ako mám.

„Zabudla som,“ uškrnula sa, „že už nie si so mnou. Keby si bola v biznise, ani by si si to neuvedomila. Dostaneš ich odo mňa ako darček,“ žmurkla na mňa a skôr, než som sa mohla hádať zmizla. Myslí si, že ma podplatí pár šatami?!

*****

Rýchlo som sa obliekla a Clarisse s o Sierrou už čakali vonku pred obchodom.

„Tvoje šaty,“ usmiala sa Clarisse a podala mi obrovskú tašku.

„Sú krásne, vďaka, no musím sa ešte vrátiť, chcela som si vziať tie topánky...“ začala som, ale Sierra ma prerušila. Raz jej už za to strelím.

„K tým topánkam... vieš, mali iba jedny, a kedže som si nebola istá, či ich nakoniec budeš chcieť...“ zatriasla mi pred tvárou nejakou taškou. Clarisse sa rozosmiala.

„You bitch,“ zasyčala som na ňu a ona sa rozosmiala tiež.

„Pokoj,“ otrávene nás napomenula Clarisse a niečo nám podala. Nechápavo som pozrela na tenučkú retiazku s príveskom. Takže toto ukradla.

„Spomienka na staré časy? Keď sme boli spolu?“ pousmiala sa s nádejou a otvorila dlaň, kde mala pre seba taký istý prívesok.

„Myslíš, že takto nás presvedčíš? Neskúšaj ísť na mňa cez spomienky, cez nostalgiu alebo o čo sa to pokúšaš. Nedojmeš ma, nerozplačeš, tak to vzdaj,“ chladne ju odbila Sierra a náhrdelník vhodila do najbližšieho odpadkové koša, na čo sa zvrtla na päte a kráčala preč. S Clarisse sme ju nasledovali a ja som svoj náhrdelník vhodila do smetiaka tiež. Nenechám sa tak ľahko nahovoriť.

„Počkajte chvíľu,“ zamrmlala som a rýchlo z kabelky vytiahla peňaženku, v ktorej ležala v špecialnom vrecúšku posledná tabletka. Rýchlo som si ju vložila do úst, pri čom ma obe sledovali.

„Je to to, čo si myslím?“ prísne na mňa pozrela Sierra. Prevrátila som oči.

„Lentilka to zrovna nebola.“ Prikývla a pozrela na Clarisse, ktorá pozerala na ňu. Ten pohľad sa mi naozaj nepáčil.

„Čo sa deje?!“

„Naozaj ma to mrzí,“ povedala opatrne Sierra.

„Čo?!“ nechápavo som sa obzrela okolo seba a otočila sa ku Clarisse, za ktorou teraz stáli štyria vysokí muži. Len kývla hlavou smerom ku mne a oni ma chytili.

„Čo to robíte?! Prestante, okamžite!“ kričala som po nich, no pevne ma chytili.

„Mrzí ma to,“ zopakovala Sierra a s Clarisse sa zvrtli na päte.


11 comments:

  1. peckaaaa :D sila riadna teda :D sesterska laska aj ked v trosku inej podobe :D dzana

    ReplyDelete
  2. Ako už povedali slečny :D nado mnou simply the best ;)

    ReplyDelete
  3. Užasný!! :)

    ReplyDelete
  4. akože to čo je ? .. užasnééé :) fakt! :) akože fakt sesterská láska sa nezaprie :DD dokonalé to je :) šup dalšiu

    ReplyDelete
  5. Sánka dolu šéfe .. kámo zlepšuješ sa ^^ o chvílu budeš namyslená :( už ťa musím prestať chváliť ale ono je to tak dokonalééée <3

    ReplyDelete
  6. a zase skončené v najlepšom. prisahám, že ja sa raz neudržím a nedopadne to dobre :D anyways, tento diel bol úžasný :))

    ReplyDelete
  7. :O napínavé!! A strašne dokonale :3 :)

    ReplyDelete
  8. Užasný... :D :D Kdy muzu ocekávat další díl??? :D

    ReplyDelete
  9. :O to je viac ako dokonalé, je to superduperdokonalé ( prepáč, ale neviem ako to mám nazvat).... krása!! :)
    -Di

    ReplyDelete
  10. super ;) teším sa na pokračovanie, a mám iba jednu otázku, vieš o tom že na jednom blogu je skopírovaná táto poviedka ? ak áno, tak to je v pohode, ja sa pýtam iba re moju spokojnú dušu :D
    -Zuzana-

    ReplyDelete