Saturday 4 May 2013

The Huntresses 34


Aria
Počula som kroky za dverami a rýchlo si zotrela slzy z tváre, pričom som sa snažila tváriť normálne. Samozrejme, nepodarilo sa a Harry mi venoval ustarostený pohľad. Prišiel pomaly ku mne a objal ma, chrbtom dlane ma pohladil po líci a pobozkal na čelo.

„Zlatko, neplač, prosím,“ zašepkal mi a znel tak nešťastne, že som sa sama za tie slzy začala nenávidieť.

„Čo sa deje?“ spýtal sa láskavo a trpezlivo čakal na odpoveď.

„Ja už nechcem, aby ma všetci nenávideli. Viem, že som bola hrozná, že na to majú právo, no ja nechcem,“ zafňukala som ako malá a on ma objal pevnejšie.

„Pamätaj si, že ja ťa budem vždy ľúbiť, nech si myslia čokoľvek,“ sľúbil mi a znova ma pobozkal, „no môžeš skúsiť byť milá, čo na to hovoríš? Pomalyčky, krok po kroku. Uvidíš, že si ťa obľúbia, len im musíš dať šancu spoznať ťa tak, ako ťa poznám ja. Skús ich prekvapiť,“ navrhol s odhodlaným výrazom v očiach, ktorý mi vravel, že on hlboko verí, že si ma jeho priatelia obľúbia, „čo keby si zajtra nachystala pre všetkých raňajky?“

„Palacinky budú vyhovovať?“ spýtala som sa ho s nádejou v hlase a on sa usmial.

„Už sa ich neviem dočkať,“ zašepkal a privinul si ma bližšie. Ani neviem ako, no v jeho objatí som zaspala.

*****

Vyhodila som ďalšiu palacinku na tanier a Niall mi ju s úsmevom ukradol. Ja som mu veselo podala nutellu. Kiež by sa aj ostatní dali tak ľahko presvedčiť, kiež by aj na nich stačila len troška sadkého.

„Nechce sa ti ich všetky naplniť nutellou?“ spýtala som sa ho a on mi s radosťou pomohol. Naozaj sa ho nedalo nemilovať. Dokonca odkiaľsi vylovil aj šlahačku a jahody.

„Dobré ráno,“ usmiala som sa na Sierru, ktorá mi takisto svojim príchodom nedokázala pokaziť náladu, no ona ma odignorovala.

„Čo tak naštvane?“ podpichla som ju a ona prižmúrila oči.

„Louis a Zayn,“ zasyčala a mne stačilo len nadvihnúť obočie, aby sama začala rozprávať.

„Počula si, ako mi včera sľúbili, že jeden z nich ma príde v noci zohriať do postele?“ spýtala sa a ja som prikývla.

„Nuž, prišli obidvaja. Nasáčkovali sa ku mne do postele a šli spať! Chápeš?! Len tak si tam ľahli a spali!“

„A nebolo to to, čo si chcela?“ uškrnul sa na ňu Louis, keď okolo nej kráčal do kuchyne a buchol ju po zadku.

„Nebolo ti dosť teplo?“ pridal sa k nemu Zayn a tiež ju buchol po zadku.

„Idioti! Celú noc ste ma kopali a zhadzovali na zem!“

„Veď si chcela, aby sme prišli k tebe do postele a spali spolu. A nám sa rozhodne spalo dobre!“ uškŕňal sa na ňu Louis.

„Vieš dobre, čo som od teba chcela! A ty sa nesmej! Sklamal si ma, Malik, hlboko si ma sklamal.“

„Tak to ma mrzí,“ zaškeril sa, „ale ja som nevedel, že sa ti spalo zle, mne sa teda spalo výborne.“

„A preto máš čierne kruhy pod očami? Aj Louis?!“ zazrela na nich.

„Vieš, nechceli sme ti to povedať,“ začal Louis, „pretože sme takí gentlemani, no keď ti na tom tak záleží, máš pravdu, vôbec sme nespali. Nechceli sme ti to povedať, no naozaj strašne chrápeš!“

„Ja chrápem?“ spýtala sa ho neveriacky a približovala sa k nemu.

„Jedine, že by ti po izbe chodil celú noc traktor,“ podpichol ju Louis a ona naňho zazrela. A z ničoho nič mu stiahla pyžamové nohavice. Rýchlo si ich zdvihol, no to už ona utekala preč. Zayn sa rozbehol za ňou a Louis o sekundu tiež. Videla som cez sklenené okno, ako bežala na záhradu, len vo veľkom tričku, ktoré za ňou vialo a nohavičkách. Chalani boli hneď za ňou. Bola som zvedavá, čo urobí a Sierra samozrejme nesklamala. V plnej rýchlosti skočila do bazéna. Louis nezaváhal a skočil za ňou. Zayn ju s úškrnom čakal vonku.

„Čo s tebou?“ spýtal sa jej Louis, keď ju pritlačil k stene bazénu, „možno to, čo si tak veľmi chcela v noci?“ zasmial sa a ruky jej chytil nad hlavu.

„A keď s tebou budem hotový, vyhodím ťa von a Zayn si to s tebou vybaví tiež.“

Sledovala som, ako jej rýchlo vyzlieka tričko, hádže ho von a hneď po ňom aj jej nohavičky. Sierra pri tom pišťala, no on to ignoroval. Jej oblečenia sa zbavil, chvíľu sa ešte naťahovali a špliechali, no on ju rýchlo potopil, a kým sa spamätala, vyliezol von. Aj so všetkým jej oblečením si spokojne vykračoval k domu.

„Vidíme sa... neskôr!“ zakričal veselo za ňou a spolu so Zaynom šli k domu. S úškrnol som sa pozrela na Sierru. Čo asi spraví? No ona, samozrejme, nesklamala. Zasa. Už si spokojne vykračovala po tráve, ignorujúc, že na sebe nemá nič oblečené, a že z nej kvapká. Akoby nič sa rozbehla a vyskočila prekvapenému Zaynovi na chrbát.

„Hádam si si nemyslel, že sa ma zbavíš, zlatko!“ so smiechom si ho doberala, „a teraz ma zober do izby, chcem sa obliecť! Hijó! Pohni!“

Zayn čosi zafrflal, no pekne ju niesol po schodoch hore. Louis šiel za nimi a ja som sa vrátila k svojim palacinkám. Niall mi ich zatiaľ všetky veselo plnil nutellou a čokoládové škvrny mal úplne všade.

„Ránko,“ uškrnul sa a ja som sa otočila, aby som videla, kto vošiel. Pohľad na Clarisse ma síce nepotešil, no snažila som sa tváriť milo.

„Dáš si palacinky?“ ponúkla som ju, no ona pokrútila hlavou.

„Vyzerajú naozaj skvelo,“ zatiahla sladko, „no nemôžem, mrzí ma to.“

Niall na ňu prekvapene pozrel a ona sa ospravedlňujúco usmiala.

„Prepáč, miláčik, vážne nemôžem, kvôli diéte.“

Niall na ňu vyvalil oči ešte viac.

„Načo je tebe diéta?!“

„Nie taká, ako si myslíš,“ zasmiala sa, „to je zo zdravotných dôvodov... nechaj to tak. Porozprávame sa, keď budeme sami, dobre?“

Bez ďalšieho slova si vzala z chladničky jogurt a odišla do obývačky.

„Vyzerá to skvelo, Honey,“ objal ma zozadu Harry, ktoré príchod som nezaregistrovala a rýchlo si jednu vzal. S úsmevom som ho pobozkala.

„Dobré ráno,“ usmiala som sa na Liama, ktorý prišiel s ním, „dáš si raňajky?“

„Ponáhľam sa,“ odpovedal mi len rýchlo a bežal preč. Povzdychla som si.

„Prestaň! Ešte si to s tebou vybavím!“ počula som krik a bolo mi jasné, že sa blíži Sierra, na čo som prevrátila oči.

„Dáte si?“ ponúkla som ju, Zayna aj Louisa, ktorí prišli spolu palacinkami, na čo sa rozosmiala.

„Vďaka zlatko, no keď budem mať chuť na palacinky s kyanidom, dám ti vedieť.“

Zayn s Louisom sa rozrehotali, ani jeden z nich mi už nevenoval druhý pohľad. Sierra vychmatla Niallovi z ruky nutellu a spokojne si do nej namočila prst. Tak, aby to všetci videli si z neho špičkou jazyka olizla trochu nutelly, potom ním prešla prekvapenému Louisovi po perách. Ten nezávahal a na líce jej vlepil čokoládový bozk. Zasmiala sa, na čo si Louis olizol nutellu z pier a taktiež aj tú čo jej zostala na líce. Sierra si znovu namočila prst do nutelly a priložila ho k perám Zaynovi, ktorý všetku nutellu zjedol, uhryzol ju do prsta a ona sa znova zvonivo zachichotala. Prevrátila som oči.

„Nehýb sa,“ prikázala Sierra Louisovi a znova si namočila prst do nutelly. Stál rovno, na čo mu ona čokoládovým prstom prešla po perách, brade, až na krk. S úškrnom sa mu pritlačila na pery, postupne po brade a sledovala nutellu. Medzitým jej ju vychmatol z ruky Zayn a spustila sa naháňačka číslo dva. Povzdychla som si a bez nálady sa pridala k Niallovi a Harrymu, ktorí jediní ocenili moje palacinky. Harry ma pochopil a objal okolo pliec.

„Neber si to tak, oni sú idioti,“ zašepkal mi a venoval mi nutellový bozk. Pousmiala som sa.

„Aspoň nám viac zostane,“ ubezpečil ma Niall a uisťujúco sa na mňa usmial. Nemohla som si pomôcť, no musela som sa usmiať späť. Aspoň niekto mal z mojich raňajok radosť.
  


Strašne mi v tejto časti bolo ľúto Arie :D Asi ju začínam mať aj rada. 
I love you :*

22 comments:

  1. Úplne skvelá časť, tiež mi bolo ľúto Arie, v tejto časti mi pripadala celkom v pohode a Sierra, no ona nemá asi žiadne zábrany a pokojne si vypochoduje z bazéna úplne nahá a vojde do domu akoby nič :D brutálna časť, super, teším sa na pokračovanie ... Danka :)

    ReplyDelete
  2. Musím povedať že Ariu som vôbec rada nemala no v poslednom čase som si ju vážne obľúbila :D dokonalá časť:) tá Sierra :DD Teším sa na ďalšiu časť x

    ReplyDelete
  3. Ani ja som Ariu nemala rada, no teraz musím povedať že priam nenávidím Clarisse... Sierra je mrcha ako ja :D tú mám rada :D rýchlo ďalšiu časť :)) xxx

    ReplyDelete
  4. super,super,super ... !!! :) tešíím na ďaĺšiu ;)
    -Di

    ReplyDelete
  5. Cítim sa tak divne zpriaznene s Clarisse, však vieš, tá mučivá diéta od doktorky -_- :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zlatíčko, tá krava to určite len simuluje :(

      Delete
  6. Úprimne, strašne som mala rada tie akčné časti. Tým sa ten príbeh veľmi odlišoval, a to sa mi páčilo. Samozrejme, aj tieto sú super, ale dúfam, že ešte budú aj tie bojové. :)

    ReplyDelete
  7. super :) teším sa na pokračovanie ;) :)

    ReplyDelete
  8. je to veeelmi krásne, proste nádhera :) teším sa na ďalšie pokračovanie ;) :)

    ReplyDelete
  9. Arie mi prišlo ľúto a Sierra tá bola úžasná ako vždy :DDD

    ReplyDelete
  10. Priznám sa, takisto mi jej bolo lúto.. som zvedavá, kedy sa dostane na povrch, že vlastne su sestry :) o clarisse este neviem, co si mám mysliet :( :D a ludia komentujte!:D

    ReplyDelete
  11. Najviac sa mi páčili scénky alá Louis, Sierra a Zayn. :D
    Sierru som si strašne obľúbila :3
    Clarisse.... no tá je stále taká tajomná a divná -_- :D
    Skvelá časť :)

    ReplyDelete
  12. Bože ja Sierru úplne milujem :'DDD ona je tak nesputana a bez zábran :'D a ak mam povedať pravdu Ariu (Amber) som nemala vôbec rada ale od tejto časti ju rada mám ;)
    -Báša xx

    ReplyDelete
  13. úplne to žerem xD strašne sa teším na pokračovanie :) tak rýchloooo

    ReplyDelete
  14. ja naopak neviem prečo, ale Ariu som si obľúbila od prvej časti. touto sa mi to iba potvrdilo! :D #TeamAria hahah

    ReplyDelete
  15. Sierra TOP! brutálna poviedka, najlepšia :) Rýchlo ďalšiu a potom ďalšiu <3

    ReplyDelete
  16. úúúúúúžas! prosím prosím daj ešte dnes novú časť :3 ja som mala včera narodeniny, veeeľmi by ma to potešilo O:)

    ReplyDelete
  17. Ja normálne nemám slov! :O
    Skvelééé!!! :D :)

    ReplyDelete
  18. fúúúúúúúha.
    najprv som ariu nenávidela, teraz ju fakt milujem. (a budem si musieť zvykať na to, že sa volá amber.)
    vieš čo sa mi páči ? že sú všetky sestry v jednom dome, a predsa sa tvária ako cudzinky. je to úžasné :D

    ReplyDelete
  19. Peknééé :))
    Musím priznať, že Ariu mám najradšej :))

    ReplyDelete
  20. Užasné!! :D

    ReplyDelete
  21. ja som umrela práve:) dokonalé to je :) a je to divné ale začínam mať rada Ariu a Clarisse mi robí nervy-_- :DDDDDd dokonalosť:) šup dalšiu :)

    ReplyDelete