Saturday 20 April 2013

That bitch...


I am sooo pissed off...
Ak by mal tento článok presne vyjadrovať moje momentálne pocity, nadávala by som od vrchu po spodok...
Ja sa to pokúsim dať do zmysluplných slov, vážne si potrebujem niekde ponadávať a posťažovať sa. Nemusíte čítať, postačí, ak ma na konci poľutujete.
Just kidding.

V každom prípade, dnes som sa dohodla s jednou osobou, ktorá bola ani nie tak dávno moja najlepšia kamarátka (stále som jej nepovedala, že nie je... I know I am such a coward...), v poslednom čase ma ale serie, no stále je to jeden jediný človek, s ktorým sa dá v tejto pri*ebanej dedine ísť von, pokiaľ teda nepatríte k feťákom a netúžite sa dať dole hneď, ako ako-tak vytriezviete. Lebo to sú ľudia, čo naozaj nič iné nerobia.
Mali sme ísť dnes von, som sa tešila, čo si budeme a skončila som ako v tej pesničke od Horkýže Slíže...
"A ja sprostá, som si kvôli tebe..."
Nie, neholila som si kvôli tomu nohy ani nič, čo sa tam spieva, vlastne tú pieseň poriadne nepoznám, no išla som si zabehať oveľa kratšie, ešte som si žehlila vlasy, nech sa za mňa nehanbí, sestre som ukradla legíny (ešte nevie, to zas bude výstup *prevrátenie očí*), šla som do hlúpeho dažďa, ktorý samozrejme nevie padať rovno z hora, ale musí ísť šikmo, čiže som aj pod dážnikom celá mokrá...
A prídem k nej a jej ocino na mňa prekvapene pozerá, že ona nie je doma, že išla von.
Stále na mňa čumí ako na zjavenie a potom dodá, že si myslel, že tá cunt je so mnou.
A ja tam ako debil naňho pozerám, pomaly moknem pod žltým dážnikom, čo svieti na pol ulice...


Prisahám, že keď ju uvidím, tak uvidí...
Mám také neskutočné nervy, tešila som sa von a sedím tu takto za PC, rozmýšľam, s kým asi tak mohla ísť a odkedy sa pridala k tým feťákom a ako jej jednu strelím, keď ju uvidím.
Som tak strašne zúfalá...
Prečo tu nie je niekto iný, s kým by som mohla ísť von?
Prečo musím bývať v takejto diere?!
Nenávidím to tu!
Chcem ísť s niekym von, chcem dačo robiť, grrrrrrr!!!!
FUCK.FUCK.FUCK.
Fuck this shit
Grrrrr, v tejto nálade by som najradšej sadla na autobus a šla za niekým, za hocikým, len nech tu takto nesedím, no úprimne, za kým?!
Nechce niekto zúfalú unudenú mňa?
Že sa vôbec pýtam.
Prečo tu niekde blízko nemôžu bývať normálni ľudia?!
Prídite ma niekto pozrieť... PLEASE

19 comments:

  1. a kde bývaš? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. diera menom Sebedražie, okres Prievidza, Trenčianský kraj :)

      Delete
  2. a v akej dedine? aby som vedela ako daľeko si odo mňa.. ale za to ja bývam v meste.. a tiež som na tom podobne niekedy.. a to tu mám viac ako jendu kamošku.. ale tiež mávam na nich takéé nervy..
    a aj by som došla ale raz za sto rokov davaju dobrý film.. :D..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebedražie, okres Prievidza :)
      (Trenčianský kraj)

      tak si pekne pozri film, daj si aj za mňa pukance a bav sa! :D

      Delete
    2. tak názov to má zaujímavý.. :D
      a ako som vygooglila je to odo mňa, že 157km.. :D
      tak niekedy prídem navštíviť :D:D a hej bavím saa. :D

      Delete
  3. Kľudne :) .. úplne na chlp presne si vystihla moje pocity, až an to , že ja v tejto úbohej dedine nikoho nepoznám, možno no je to s časti moja vina,ale presne, chcem ísť von, chcem niečo robiť!

    ReplyDelete
    Replies
    1. honey, dohodneme sa na nejakom mieste medzi, tak v strede medzi tým, kde bývame a nejako to poriešime, čo? ;)

      Delete
    2. Necelých 100 km :) :D .. videla by som to na taký Martin? ;)

      Delete
    3. Marin je fajn, dobre sa tam nakupuje :DDD len by som sa asi stratila, ale to je najmenej :) ináááč, nedáš fb? alebo si ma jednoducho pridaj (kontakty hore) a presunieme rozhovor asi tam, nie? :D

      Delete
  4. ja mam občas tiež take feelingy, to každy z nas, nič si z toho nerob :) to je zakon schvalnosti proste, že ked chceš isť veľmi veľmi von tak nie je s kym

    ReplyDelete
  5. oh Kika. Poznám toto veľmi dobre. Až na to že ja bývam v meste a všetci od seba bývame ďaleko. Chcem ísť s tebou von :( Chcem sa s tebou odfotiť a potom si tú fotku vytlačiť a nádherne prilepiť nad posteľ. :333 a obdivovať aké šialené šťastie mám že som ťa stretla :3 #ohdreams
    Všetko sa vyrieši, uvidíš :) #pinkypromise
    Hlavne sa k feťákom nepridávaj ty, prosím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pffff, oni by ma nechceli, ani keby čo :DDD proste to sú ľudia, ktorým by som ukázala prostredník a povedala, čo si myslím a oni to vedia :)
      Domí, veď nám ide leto, prázdiny, ja si sadnem na autobus a bude :DDDD
      (a už sa ma nezbavíš, muhahahahhah)
      neboj sa, neutekaj, len sisrandu robím :D

      Delete
  6. Kikaa :( dojdi ku mne, môžeš tu bývať, a môžeme spolu chodiť aj von (y) ale budem ti liezť na nervy:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. budem ti liezť na nervy skôr, uvidíš :DD
      (dáme stávku?)
      sťahujem sa, hovoríš? :D neviem sa dočkať :D

      Delete
  7. Presne TOTO poznám! :/
    Aj ja bývam v takej dedine že feťák sem-feťák tam. -_-
    Občas chcem ísť von a aj tá jediná normálna osoba sa na mňa vykašle.
    Ale to, čo sa ti stalo, si si teda nezaslúžila....
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nezávidím ti, aj keď sme na tom rovnako a v podstate nemám čo :) hádam sa predsa stane zázrak a niekto sa nám nájde ;)

      Delete
  8. hahhahahahahahaaaaa čo sa opúúúštaaaš ..si doma .aspon máš čas na učenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. džast fak jú...
      máš ma poľutovať, krava -_- alebo prísť za mnou, nudím sa
      a k tomu učeniu.... hahahaahah asi by som si mala vytlačiť už tie papiere spred troch týždňov...

      Delete
  9. Pod ku mne do Prešova! S radostou ta privitam;) Ja som dnes mala podobny pocit, takže ti uplne rozumiem. Ked sa takto citim, tak si vacsinou pustim film, nazerem sa cokolady (a potom to lutujem:D ) a snažim sa najst niečo dobre na tom, ž som sama. čo sa síce hlada velmi ťažko,ale tak stále sa niečo nájde:D Len sa posím nepridávaj ku tým feťákom aj ty:)

    ReplyDelete