Monday 22 April 2013

Rain ♥

Júúú, viete, čo milujem?

Dážď.
A skákanie na trampolíne.
A viete, čo milujem úplne najviac?
Skákanie na trampolíne v daždi :3
Neskutočné niečo, skúšali ste?
Voda páda zvrchu, zospodu, všade okolo lieta a vy s ňou.
Zbožňujem dážď.
Letné búrky.
Žltý dáždnik... keď je všetko sivé a pochmúrne, žltý dáždnik je dokonalý. Krásny.
Nepýtajte sa na pointu, žiadnu to nemá.
Len si papám zmrzlinu, mám príliš veľa cukru v krvi, práve sme postavili tramolínu (v daždi) a ja som si na nej zaskákala (v daždi), čiže som happy.
Áááá... čo by vás mohlo zaujímať...
Dneska časť...
(Keď zoženiem obrázky :DD a také dokončavacie úpravy)
A ešte vám chcem veľmi poďakovať za tie krásne komentáre k predchádzajúcemu príspevku, neskutočne vás ľúbim :*




2 comments:

  1. Tiež si myslím že najúžasnejšie je skákanie na trampolíne v daždi :DD Je to neopísateľne skvelý pocit. Aj ja som mala žltý dáždnik,ten bol proste best, no však len do doby pokiaľ si sestrička nezmyslela že ho ale úplne pokazí (bitch -_-), nahradil ho červený, ktorý už nie je tak úžasný, ale aspoň funguje (uvidíme do kedy :D).

    ReplyDelete
  2. mám rada dážď. veľmi. ale nie keď sa niekam ponáhľam, alebo keď jem. vtedy to neznášam, voda lieta všade okolo mňa a nenávidím, keď prežúvam jedlo nasiaknuté dažďovou vodou. blé.
    na trampolíne som ešte nikdy neskákala. dobre, tak raz, ale to bolo len na takej tej úplne malej a bolo to v byte, takže som z toho nič nemala :D
    ale chcela by som si to skúsiť :D

    ReplyDelete