Tuesday 2 April 2013

Photoooos :D

Varovanie k pár obrázkom: Včera (fajn, už to bolo dnes) som skončila 2. sériu Doctora Who (dokonalý seriál :3) a dosť mi to šlo na mozog, plakala som ako malé decko (prirovnala by som to ku posledným dvom dielom tretej série TVD, kto pozerá, asi tak ma to dostalo) kto nepozná, viacej ako pri Titanicu alebo Les Misérables... Proste som bola totálne mimo... 
Čiže tu máte aj obrázky súvisiace s The Doctor, ktoré zrejme nikto nepochopí, ale ja z nich mám radosť :3
Enjoy <4



hneď môj Doctor :3

soooo sweet

zasa The Doctor, ale to sa nedalo odolať

neviem, načo k tomu vôbec niečo píšem, keď tieto aj tak pekne preskočíte...

Toto je krááásne aj pre tých, čo ten seriál nepoznajú :)

konečne niečo iné, že?


vidím sa v tom :D neskutočne

Warning no.2: Posadnutosť Divergent-om :) Takže sa ospravedlňujem, poviem len toľko, že si to musíte prečítať!!!!!!!!



cuuute :3






nebojte sa a pridajte sa k nám :D




milujem tú mačku a veľmi sa ospravedlňujem, ak som už toto dávala :D


Drarry :3 My OTP :) any Drarry shippers? :D


oh god...






toto je neskutočne dokonalé



pre toto si musíte prečítať Divergent a zbožňovať Tobiasa :3


toto je náádherné :3





yeah sure we r :D


toto je inak krásne, keď toto ľudia naozaj používajú, milujem to :3 
tiež používate? ja neskutočne často




More coming soon... 
Love u
časť zajtra :)

A aby som nezabudla, Petti B, pre teba mám len jedno veľké NIE :) Prepáč, ale ten tip bol veľmi, veľmi vedľa :)

4 comments:

  1. Strašne mám rada keď dávaš obrázky :D vždy sa mi zlepší nálada .. na časť sa už teším tiež :) ... a prosím ťa, kde pozeráš Doctor Who ? :) -Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. btvguide.com alebo tv-links.eu :) tam máš veľa linkov, ja vždy dávam allmyvideos alebo gorilavid :) a to keď poodklikávaš všetky reklamy a kraviny ti pôjde :)

      Delete
    2. Ďakujem :))

      Delete
  2. SAKRA ! nikdy mi moje typy nevychádzajú :( nevadí, veď ja si počkám na "vysvetlenie" :D teším sa ;) xx

    ReplyDelete