Saturday 6 April 2013

Magical places...

Dnes sa cítim maximálne neschopne a časť odo mňa pravdepodobne nemôžte očakávať (aj keď slovíčko určite nepoužívam, lebo v súvislosti s mojom osobou je zväčša nevhodné).
Čo môžte očakávať, je ešte jeden článok neskôr. 




O Topolčanoch, Mariett, trblietkach a veciach, ktoré ma v priebehu písania napadnú...

toť predpokladaný názov, kedže včera sme sa konečne stretli! A kecy budú tam.

Čiže, pointou tohto článku sú magické miesta. Nie všetky musia byť skutočné, hmatateľné, kdesi na zemskom povrchu, zaznačené na mape. Stačí, že sa na nich človek cíti dobre, no nie?
Poznám veľa takých miest, no momentálne myslím na určité dve. Konečne som našla presné slovo pre nich. Konečne ich dokážem opísať. Sú jednoducho čarovné, kúzelné, magické... To sú tie slová, ktoré som toľko hľadala. 

Možno Vám to bude pripadať trápne či hlúpe, no mne to nevadí. Tími kúzelnými miestami sú pre mňa dva blogy, ktoré neskutočne rada navštevujem. Milujem všetky blogy s dokonalými príbehmi, kde som vždy napnutá jak guma na trenkách (keď zistím, od koho som sa nakazila týmto výrazom, tak ho uškrtím), no tieto dva sú kúzelné práve tým, že sú iné. Never stop making wishes je plný krásnych článkov, neuveriteľných úvah a obrázkov, ktoré sú pre človeka takým balzamom na dušu. Ten blog je dokonalý... a čarovný. 

A druhý, kúzelný blog ktorý neskutočne milujem je Lost in Fashion. Neskutočné obrázky, články a hlavne veci, ktoré si človek môže urobiť sám, ktoré vyzerajú tak krásne :3 Možno sa len rozbieha, no mňa uchvátil od prvého písmenka a neustále sa tam vraciam (aj keď som to v poslednej dobe flákala, a dnes som zistila, o čo všetko som prišla). Je to celé jednoducho krásne a takisto magické.

Môžem ich len veľmi vrúcne odporúčať, čo aj v tejto chvíľke robím a to, že Vám ich radím navštíviť robím hlavne pre to, že si myslím, že je to niečo, čo by si človek nemal nechávať pre seba, ale je to krásne a každý by to mal vidieť a tešiť sa z toho.

S láskou vaša Kikuš 



Tento obrázok najlepšie vystihuje ten pocit, keď na tých kúzelných blogoch nájdem nový príspevok, jednoducho to čaro je všade.


Nepýtajte sa ma, prosím, prečo je tu jednorožec, aj tak neviem odpoveď. Možno preto, že verím na jednorožce, milujem ich a chcem byť jednorožec... (nie, posledné nie je pravda, ale znie to dobre :D) 
Proste som človek, ktorý je jednorožcami posadnutý, miluje ich, zatiaľ čo má panický strach z koní.
Aby sme sa chápali...

1 comment: