Saturday 13 April 2013

It takes an athlete to dance, but an artist to be a dancer ♥

Ani neviem, čo ma to takto chytilo, no mám takú chvíľku, keď myslím len na tanec. Začalo to, keď som pozerala na oficiálnej stránke ESDU, to je v Chorvátsku, kam sa chystáme na World Dance Masters, proste som bola z toho tak strašne nadšená a mimo, strašne krásne to je, svetoví taneční lektori a všetko... Niečo úžasné. A potom som si uvedomila, že vlastne my tam ideme. A že tam ideme dvadsať šialených urehotaných báb, že to je niečo neskutočné, že si to tak brutálne užijeme, že nám to môžu všetci závidieť, skupina kamošiek kdesi pri mori, s najlepšími z najlepších. A potom sa tu usmievam ako taký magor. A ešte som sa nejak dostala na we♥it k vyhľadávaniu tanečných obrázkov a preskočilo mi z toho.



toto je neskutočne nádherné :3 Aj ten tanec, naozaj by som sa to raz chcela naučiť, aj keď si myslím, že na B-boying a Hip Hop by som bola neskutočné drevo :) Ale je to nádherné a riadne rytmické, čo sa mne páči


nádherná fotka, aj keď odveci :)

najdokonalejší pocit

Táto fotka, neskutočne mi to pripomína naše plány na Chorvátsko. Všeci budú makať, lebo to je jednoducho riadna súťaž. Ja a Sofia budeme makať, aby sme si mohli urobiť na pláži takéto fotky :)

Krásna a neskutočná tanečnica. Vážne začínam ľutovať, že som sa nenechala ukecať na workshop s ňou, aj keď viem, že by som tam bola tak strašne mimo, všetko by tam boli skvelí hip hoperi. 


Toto je krásne ale tak kurevsky hnusné na priehlavky! Prepáčte za môj slovník, ale keď to inak nejde, neverili by ste, koľko modrín sa zmestí na to maličké miesto, na čom stojí. A aby ste chápali, ono sa to padá, ona skončí na kolenách. Z vlastnej skúsenosti hovorím, že párkrát toto a máte po tri modriny na každom kolene a priehlavku. Ouch.

milujem jazz ♥ Ale aby ste si nemysleli, jazz ako tance s hudbou nemá nič spoločné, je to v podstate to, čo ľudia volajú moderný tanec, len s tým rozdielom, že sa to naozaj ťažko trénuje a podstatná je hlavne technika. A toto je teda riadne. Neskutočná je

Nádherné... ale niektorí ľudia by mali pochopiť, že nie len balet je tanec. Ale nie, všade len balet, prípadne hip hop. A čo náš jazz?! 

toto je naozaj nádherné, ale nechcem, aby sa ostatní športovci alebo fanúšikovia urazili



Moja nová cover. :) 
Povedzte mi, že to nie je krásne. Balet aj jazz, rovnocenne a spolu, neskutočne sa mi to páči. A ani nehovorím o tých topánkach samotných. Prekrásne sú.
Áno, som maniak na tanečné topánky. Niekto by bral milión tenisiek, lodičiek, čižiem, ja chcem sneakersy, jazzovky a ďalšie, rôzne tančné čižmičky, vysoké tenisky...
Najkrajšie topánky na svete

aj tieto, povedzte mi, že nie sú dokonalé, mať tak toľko tanečných topánok, každej farby, ladiť ich k legínom, tričkám a všetkému, bola by som v siedmom nebi, aj keď by som skôr ako špičky brala obyčajné cvičky, jazzovky najlepšie (tie sú s opätočkom a až po členok, na šnúrky)

*cough* 
Prepáčte, to sa len ozývajú moje boky, stehná, kolená, lýtka, priehlavky, ramená, chrbát a brucho... 
Ale inak nemôžem protestovať.



toto by som sa vážne chcela naučiť :)

konečne už nie až tak úplne baletné obrázky, povedala by som, že toto je presne na pol ceste medzi baletom a jazzom :)


neskutočná... 
Nikdy nezabudnem na dievčatko so zápalkami... To bola neskutočná choreografia plná emócií. Keď skončila, keď dievčatko zomrelo, mali ste vidieť tie tváre divákov. Všetci vyzerali, akoby sa prebrali z nejakého šoku, zrazu len precitli, slzy na krajíčku. Bola to neskutočne silná choreografia. Dojímavá. Pamätám si, ako sa raz kamarátka sama rozplakala, keď to tancovala, tá choreografia mala neskutočnú silu. Myslím, že to sme inokedy tak nedosiahli. Verte mi, že ľutujem, že som ju netancovala, prišla som až keď táto bola stará. Takisto čarodejnice, viem, že to na videu tak nevyzerá, no keď som to videla prvýkrát na súťaži, v tom čase som to ešte nevedela tancovať a baby, čo to išli boli pre mňa väčšinou cudzie, jednoducho sme zostali ako prikované, slzy na krajíčku a už iba na konci taký výdych že wau.


zasa moja milovaná samovražda... ale jasné, vyzerá to nádherne

nemôžem si pomôcť, ale chalani baleťáci sú nesmierne smiešni 
Hip hop, b-boying, pokojne aj jazz, tam to vyzerá inak dobre, takí machovia veľký podaktorí, ale tanec stojí za to
Ale na balete, všetci vyzerajú, že chudáci netušia, ako sa tam dosali a kto ich do toho namočil.

Tento obrázok ma tak neskutočne potešil.
V prvom rade to bolo: Jé, veď to som ja!
A potom mi došlo, že takých ľudí musí byť viac, keď to niekto vytvoril a mám neskutočný pocit, že nie som sama. Veď to je tak neskutočne presné :)

Neriešme tú angličtinu, chyby sú... a? 
To je tak neskutočne krásne a smutné.


*cough*
až na chvíle, keď ten svet vnímať treba, inak niekoho povedzme kopnete do hlavy...
alebo samy naberiete nejaký kus nábytku...
ale pointa je nádherná ♥


Ktorý tanečník by nechcel takúto fotku? Prekrásna je

toto je neskutočné, krásna je, strašne sa mi páčia aj tie cvičky, podľa mňa to vyzerá tak nádherne, keď má niekto oblečené úplne normálne oblečenie, len tanečné topnky k tomu
A špičky sú neskutočné krásne na efekt, na takéto fotky, vyzerajú dokonalo


Dokonalá maľba


Neskutočná je a tie vlasy dokonalé...





Ja viem, zasa samé ďalšie baletky, ale keď musíte uznať, že tie fotky sú neskutočné, balet je prekrásny, aj keď pre mňa hlavne tým oblečením a cvičkami, úprimne sa mi viac páči na takýchto obrázkov, ako keď mám sledovať ľudí tancujúcich balet.
Balet mi príde taký... na efekt, ak ma chápete



Toto sa raz naučím! Vyzerá to perfektne, síce nechápem, ako zdvíha tú jednu ruku, ale tak keď to spravím na dvoch, urobím to aj na jednej :)

Ďalšia úplne neskutočne nádherná. Tie baletné veci vyzerajú tak krásne na takýchto bežných miestach, s úplne obyčajnými vecami...

6 comments:

  1. :) to si pis, ze si to uzijes:) ja som zazila to istr. Tancovala som 9 rokov, 3 roky spolocenske, 3 roky muzikalove a 3 roky hip-hop a break... a teraz som s tym sekla. Kvoli chrbtici a panve a.kvoli tomu, ze som nemala na to vobec cas. A chyba mi to! Chorvatsko s mojimi kamaratmi-tanecnikmi patri medzi moje najlepsie spomienky. Boli sme tam 2x cez leto, ale nie na majstraky, ale iba na sustredko. Proste dokonaost to bola. Bez rodicov, pravidiel, sloboda... uz sa na to tes!:)) Velmi som rada, ze mas moznost tam ist:) Uzi si to poriadne! A budem vam veeelmi drzat palce!:) Tvoja zolvicka, Alexi xx

    ReplyDelete
  2. workshop s Chachi? o.O naozaj?
    To dievča proste žeriem! Je úplne dokonalá tanečníčka :3
    Skvelý článok :)
    Pripomína mi to, čo by som chcela byť.
    Vždy som chcela vedieť tancovať, nie však balet alebo niečo podobné. Ale skôr niečo ako Chachi :3 To dievča je môj vzor :) Aj keď jediné tanečné kreácie predvádzam v svojej izbe keď som sama doma -_- :D
    Proste mi je blbé povedať našim, že chcem vedieť tancovať. Tipujem že by sa len zasmiali keďže ja som drevo -_- :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej. spolužiačky šli na Chachi a aj mňa nahovárali, ale tak ja by som bola mimo :)
      A na tanec nikdy nie je neskoro! Môžeš mi veriť, že ja, keď som začínala, bola som určite horšie drevo, než ty. Nepočula som vôbec rytmus v hudbe, mala som fakt divné pohyby a bola som katastrofálny :)
      Vieš, čo sa hovorí... NEVER GIVE UP!
      určite sa ti to podarí, ak začneš a budeš sa snažiť :)

      Delete
    2. Skvelé povzbudenie :) :3
      Ale som nahnevaná že si nešla na Chachi!! :D To je môj sen! :3
      Och áno? Ja sa teda snažím aj keď som dosť mimo. Dosť pozerám videá a snažím sa inšpirovať ale pred rodičmi by som to asi nedokázala povedať...
      Takže asi to nechám takto, ale čo i len budem trochu viac samostatná, hneď sa zapíšem na nejaké hodiny :)

      Delete
  3. Chachi je môj vzor. Najväčší. Dokonalá tanečníčka. Keď som čítala ten článok, pozerala obrázky .. presne som vedela o čom píšeš. Ten dokonalý pocit, keď všetci stoja v kruhu, tliesakajú do ritmu hudby a vy tancujete. Ja tancujem hip hop. Milujem to, už 8 rokov. Pri tomto článku som dostala neuveritelnú chuť tancovať, trénovať, byť v tanečnej, cítit všade ten pot ludí okolo aj mňa. A ako si čítam komenty predomnou, tiež som na začiatku nepočula rytmus, ani nič. Bola som drevo, z ludoviek na hip hop? Bola som strašne pevná, a to v hip hope nie je pekné, tam treba byť uvolnená. Och! Ako ja strašne chcem ísť na nejakú súťaž ... na battle .. no nebudem sa to rozplívať. Dve slová ohladom tancu. SKVELÝ POCIT :)

    ReplyDelete
  4. Týmto článkom si úplne vystihla moje pocity. Tretí rok tancujem hip-hop (pred tým som freestajlovala s kamoškami na uliciach :D).. a úplne to milujem. Tréningy, súťaže, sústredenia, proste všetko. Ten pocit uvoľnenia keď tancuješ.. i keď momentálne som skôr napätá ako uvoľnená lebo o 2 týždne máme súťaž, ešte nemáme hotovú choreografiu a nemáme kúpené topánky a všetky sme z toho dosť na nervy :D ale presne to čo si opisovala ešte dávnejšie, že keď prídeš zo súťaže, máš 10 kilovú hlavu zo všetkých tých lakov, trblietok, sponiek a neviem čoho všetkého.. to je neopísateľný pocit. Si tak unavená z celého dňa a zároveň tak šťastná že robíš to čo ťa baví a s tými ktorých máš rada. ♥ Proste tanec milujem a dúfam že s ním nebudem musieť skončiť kvôli mojim krepým kolenám. Oh, ako ja neznášam vrodené choroby.

    ReplyDelete