Wednesday 20 March 2013

The Huntresses 12


Veľmi sa ospravedlňujem za to, koľko to trvalo, ani neviem, prečo som si nebola schopná nájsť poriadne čas na vám a moje drahé lovkyne. Dúfam, že mi to odpustíte a táto časť sa bude páčiť :*

Aria
Nechápavo som pozerala na tabletku v Liamovej dlani a rozmýšľala, ako sa z toho vykrútiť, no on, akoby mi čítal myšlienky.

„Ani sa mi nesnaž povedať, že sú to nejaké lieky,“ dopredu ma upozornil a venoval mi prísny pohľad. Niall na mňa pozeral ľútostivo.

„Keď si taký múdry a presvedčený o tom, čo držíš v ruke, čo chceš počuť odo mňa?“ spýtala som sa ho chladne, nepáčilo sa mi, že chalan, ktorý so mnou nemá nič sa do mňa stará.


„Chcem od teba počuť pravdu,“ povedal a stále zo mňa nespúšťal prísny pohľad.

„Odkiaľ to máš?!“ naštvane som sa doňho pustila, keď som si uvedomila, že sa mi musel hrabať vo veciach.

„Z Harryho izby. Z nočného stolíka, aby som bol presný.“

„A prečo sa tam hrabeš?!“

„Lebo ak nechceme, aby celý dom skončil pod horou odpadkou, treba občas aj upratovať. A to hlavne v Harryho a už zrejme aj tvojej izbe.“

„Nabudúce stačí povedať!“

„A ty s tým určite niečo urobíš, však?“

„Predstav si, že urobím! Zamknem dvere pred tebou napríklad!“

„V tom prípade som rád, že som ti nič nevravel. Čo je toto?“

„Nič, do čoho by si sa mal starať.“

„Dovoľ, aby som ti niečo pripomenul. Práve sme ťa dostali z policajnej stanice, kde ťa skoro zavreli za drogy...“

„Prosím?! JA som sa odtiaľ dostala! To, že Niall podpísal nejaký zdrap papiera neznamená, že ste ma odtiaľ dostali vy! JA som tých idiotov presvedčila, že som tam len šla s kamarátkou, JA som na nich zahrala psie očká, JA som im všetko vysvetlila!“

„Skoro ťa zavreli, pretože si bola v bare plnom drog. Na nočnom stolíku máš záhadné tabletky. Myslím, že by som sa mal starať do toho, že s nami v dome žije narkomanka!“ pokračoval pokojne, akoby som mu nič nepovedala.

„Predpokladám, že chceš, aby som vypadla. A zrejme sa rozišla s Harrym? A on nech sa vráti k tej štetke Sierre, nie? No ták, nepozeraj tak na mňa, aj ty musíš vidieť, aká štetka to je.“

„A prezradíš mi, o čo si ty lepšia?“

„Trápia ma aj iné časti jeho tela ako to, čo má medzi nohami napríklad?“

Vyslúžila som si dva dosť šokované pohľady.


„Chce mi niektorí z vás odporovať?“ spýtala som sa pobavene, no na moje prekvapenie sa ani jeden neozval. Žeby si všimli aj niečo iné ako hĺbku jej výstrihu?

„Musím uznať, že odbáčať od témy vieš dokonalo. Čo keby sme vrátili k tvojmu maličkému problému?“

„Problému?“ spýtala som sa ho so sladkým úsmevom.

„Do riti Aria! Nechápem, o čo sa snažíš, ale okamžite s tým prestaň! Si závislá na drogách!“

„Neviem, či si to uvedomuješ, ale nič s tým robiť nemôžem a to hlavne kvôli vám!“

Obaja na mňa pozreli, akoby si neboli istí, či mi rozumeli správne.

„Fajn, asi som to povedala zle, nechcela som vás nijak uraziť. Myslíš, že mne sa páči takýto život? Klamať všetkým naokolo a nemyslieť na nič iné len na hlúpe tabletky?! Chcela som s tým niečo robiť! Ale odkedy som spoznala Harryho, je to oveľa komplikovanejšie!“

„Harry by určite neprežil pár týždňov bez teba, kým by si šla na liečenie,“ prikývol mi ironicky Liam, jeho hlas plný výsmechu. Prevrátila som oči a snažila sa nebyť vytočená.

„Zapoj trošku svoju predstativosť. Myslíš, že keď vyjde na povrch, že priateľka Harryho Stylesa je drogová dílerka, vašu kariéru to neovplyvní? A ono to na povrch vyjde.“

„Dílerka?“ pozrel na mňa prekvapene Niall. Prečo si musel z toho, čo som povedala, vybrať práve toto slovo?!

„Čo si myslíš, koho tam celý čas medzi tými ľuďmi hľadali?“

Obaja na mňa vyvalili oči, kým sa Niall zvalil na sedadlo, hlavu si zaboril do operadla a rehotal sa ako šialený.  

„Ak si sa už dostatočne zabavil, možno by si mi mohol poradiť, čo s ňou,“ zamračil sa naňho Liam a hovoril o mne, akoby som tam ani nebola.

„A keby som vám ja povedala, čo so mnou?“ navrhla som a obaja na mňa pozreli.

„Čo tak sa do mňa nestarať? Ja sa o seba zvládnem postarať sama!“

„To sme dnes mali možnosť vidieť.“

„Postarala som sa o seba! Dostala som sa z toho!“

„A čo nabudúce?!“

„Budem opatrnejšia, už sa nedostanem do problémov!“

„Vieš, že toto by nám mohlo byť a aj je úplne jedno? Myslíš, že nám budeš chýbať, ak ťa zavrú?“ spýtal sa a znel naozaj kruto.

„Ani vy by ste nechýbali mne,“ uistila som ho s prižmúrenými očami.

„Čo ma trápi je, čo robíš s Harrym! Hnusne ho využívaš!“

„To nie je pravda! Ľúbim ho!“

„Aj tak ho využívaš. A ak nechceš, aby sa dozvedel o tom, čo robíš po nociach, prestaneš s tým.“

„Fajn.“

Zdvihol obočie a pozrel na mňa.

„Fajn? Všetko, čo mi k tomu povieš?“

Prikývla som.

„Nebudem ho využívať. Ty mu to nepovieš. A teraz konečne naštartuj a dostaň ma odtiaľto.“

Povzdychol si, no spravil, čo som m upovedala.

„A čo budeš teraz robiť? Nehovor, že s tým len tak prestaneš.“

„Myslíš, že je to také jednoduché? Keby bolo, prestala by som. Predávaním si dosť zarobím. Znížim trochu dávky a budem v pohode,“ uistila som ho, aj keď sama som si istá nebola. Nižšie dávky ma desili.

„Čiže, bola som u kamrátky, ale pri ceste domov som nastúpila zle v metre a stratila som sa, potom ste po mňa prišli. Jasné?“ oboznámila som ich s oficiálnou verziou udalostí dnešnej noci a oni len prikývli.

„Viac detailov neviete, ak by nejaké chceli, musia sa spýtať mňa. Stretli sme v nejakom parku, ktorý ani poriadne nepoznáte. Myslím, že to je všetko. Keby nie... improvizujte.“

„Vždy máš niečo takéto v rukáve?“ spýtal sa Niall ohromene. Prikývla som.

„Keď to potrebuješ, časom sa naučíš.“

Zatváril sa, akože to chápe, čo ma len uistilo, že nie. V tichosti sme sa viezli Londýnskými ulicami, ja som si s nimi nemala čo povedať a oni sa nechceli rozprávaťpredo mnou. Ešte šťastie, že sme nešli ďaleko. Keď sme zastali, oboch som pobozkala na líce a poďakovala im. Možno by to boli celkom fajn chalani, keby ma tak veľmi neodsudzovali.

*****

„Dávaj na ňu pozor,“ povedal Liam Niallovi, keď za sebou bezpečne zavrela dvere auta a odkráčala, „musíme vedieť, či naozaj s tým prestane.“ Niall len prikývol. Napriek všetkému si nemohol pomôcť, mal pocit, že ju začínal mať rád a súcitiť s ňou.

„Možno to teraz dodrží,“ pousmial sa s nádejou v očiach. Liam sa musel usmiať tiež.

„Dúfam...“

6 comments:

  1. :3 Netuším čo mám písať do komentára, pretože už by som sa len opakovala :D
    Už mi začína byť trápne stále písať "dokonalé, super, úžasné!" ale ja proste nemám slov :D :))
    Ariu nenávidím -_- :) A perfektne sa to zamotáva :3

    ReplyDelete
  2. :O ten Niall: Napriek všetkému si nemohol pomôcť, mal pocit, že ju začínal mať rád a súcitiť s ňou. Čo to? :// ale inak perfektne napísané :)

    ReplyDelete
  3. dokonalé :)) šup ďalšiu :)

    ReplyDelete
  4. Waaaaaa, ja som zabudla dat komentar! Prepac, Kikus, no nejako som na to nemyslela:) Takze, ako iste vies, cast je neuveritelna!:) Nialler sa nam nejako rozlutostil... tesim sa uz na 13ku!!:) xx Alexi

    ReplyDelete
  5. Krása :) už nejde vymyslieť originálny komentár ! :) still perfect

    ReplyDelete