Saturday 16 February 2013

The huntresses 2

Sierra

Netrpezlivo som zaklopala na dvere a človeku, ktorý ich otvoril do tváre fúkla sivý cigaretový dym. Nedofajčenú cigaretu som pustila spomedzi prstov, pristúpila ju a krátkym pohybom topánky uhasila.

„Zdvihneš si to,“ upozornil ma Louis a rovnako ako ja sa neobťažoval pozdravom. Bez záujmu som cigaretu prekročila a pristúpila k nemu.

„Nedostanem bozk na privítanie ani nič?“ spýtala som sa vážne a postavila sa k nemu tak blízko, až mu to bolo nepríjemné. Ako by ma ani nevidel, zohol sa a medzi končeky prstov vzal ohorok. Stále sa tváril, že ma nevidí, keď vošiel dnu, no dvere mi nechal otvorené. Prehrabla som si vlasy a vošla dnu. S neúprimným úsmevom, ktorý som na tvári nosila tak často, že ho už nikto nedokázal odhaliť som vošla do obývačky. Pohľady sa okamžite upreli na mňa. Šokovaný Harryho a znechutený jeho od jeho priateľky, ktorá vo mne hneď videla konkurenciu. Ja som v nej konkurenciu nevidela. Ešte som nevidela nikoho, koho by som považovala za konkurenciu. Nikoho, kto by mi mohol prekaziť alebo len narušiť plány.

„Neuveríte, koho som dnes stretol v meste!“ veselo začal Louis a ruku mi položil okolo pliec.

„Bolo to poriadné prekvapenie, čo vám poviem,“ uškrnula som sa a pozrela na chvíľu na Louisa, „musela som nakúpiť nejak potraviny. Tak som šla do mesta.“

„A v Tescu sa postavila do pokladne hneď za mňa.“

„A on sa ma pokúsil zraziť vozíkom!“

„Len sa mi vyšmykol, celý čas sa ti to snažím vysvetliť!“

„Tak to určite...“

S Louisom sme toľkokrát spolu klamali, keď som chodila s Harrym, že nás dnes už nikto neodhalí. Boli to len hlúposti, ako zatajovanie narodeninových či vianočných darčekov, žarty, ktoré neboli vždy práve miestne, no po niekoľkých takýchto zahováraniach sme si vytvorili spoluprácu, akoby sme si čítali myšlienky. Boli sme neodhaliteľná dvojica, obaja schopní klamári, obaja schopní okamžite vymyslieť odpoveď na každú zvedavú otázku, všetko, čo sme povedali vždy dokonalo do seba zapadalo.

S Louisom som si vždy najlepšie rozumela. No ako to býva, čím vyššie si, tým tvrdší je pád. Louis bol kamarát, ktorému som mohla povedať čokoľvek. A predsa som nepovedala. A keď sa to prevalilo, tak veľmi, ako ma mal predtým rád ma nenávidel. Mal ma najradšej, bol najviac sklamaný, zranený. No to, čo sme dokázali vtedy sme dokázali aj dnes. Akoby sme sa vrátili v čase a spolupracovali sme ako kedysi. Bola som si istá, že aj Niall a Zayn, ktorí vedeli, aký je v súčastnosti vzťah medzi mnou a nimi všetkými, no hlavne Louisom boli na pochybách a nevedeli, či tomu, čo vidia majú veriť alebo nie. 

„....a tak mi povedal, že sa mám zastaviť.“

„Nebolo by fajn zaspomínať si na staré časy? Je to síce už minulosť...“

„...no vtedy nám všetkým bolo dobre, nie? Užili sme si kopec zábavy. Také čosi sa len tak nezopakuje,“ zasmiala som sa.

„Bože, ani som si neuvedomila, ako som sa rozkecala! A ani som sa poriadne nepredstavila. Som Sierra. A ty musíš byť Harryho nová priateľka. Neurazíš sa, ak sa priznám, že neviem ani tvoje meno? No musím uznať, že s Harrym vyzeráte naozaj šťastne. Ako dvaja ľudia, čo si spolu skvelo rozumejú a majú toho veľa spoločného,“ veselo som rozprávala a pritom na ňu pozerala. Zdalo sa, že aj ona mi uverila, aspoň sčasti. Z jej výrazu som vedela presne, čo si o mne myslí. Nevadila som jej ani tak ja ako človek, skôr len to, že Harryho ex je u nich. Prešla som k nej, spontánne ju objala a znova sa predstavila.

„Aria,“ odpovedala neisto, no snažila sa znieť milo.

„Veľmi ma teší,“ usmiala som sa a posadila sa rovno vedľa nej. Nezdalo sa, že je jej to príjemné, no stále sa usmievala. Bola naozaj dobrá herečka. Hocikto ju odhaliť nedokázal. Jedine ďalšia taká, ako ona. Alebo, samozrejme, lepšia. Čiže ja.

„Nedonesiem ti niečo na pitie? Vodu, kolu, džús...?“ ponúkla ma priateľsky. Usmiala som sa na ňu.

„Nie, vďaka, nemusíš sa namáhať, obslúžim sa sama. Nebolo to dávno, čo som tu bola tak často ako ty.“ 

Videla som na nej, že z toho, ako sa tu správam nadšená nie je. Vstala som a naliala si do pohára kolu, vhodila do nej niekoľko kociek ľadu, už len preto, aby videla, že viem, kde všetko je, že som tu ako doma. Aj keď to bol len ľad.

Znova som si pohľadom premerala Harryho s Ariou. Bolo jasné, kto v tejto dvojici rozkazuje.

„Harry mal vždy zvlášty vkus na priateľky. Niektoré boli naozaj úžasné...“ pousmiala som sa a pohodila som vlasmi, aby všetci pochopili, koho tým myslím, „...a niektoré...“ povýšenecky som pozrela na Ariu, „...nie.“ Šokovane na mňa pozrela a poriadne nahlas si odkašľala. Niall v kúte dusil smiech.

„Aspoň nie som taká mrcha, aby som ho bezdôvodne opustila,“ doslova mi vypľula do tváre. Louis chcel zasiahnuť, no nedala som mu šancu.

„Ale veď vidíš, že mu to len pomohlo, aspoň mohol stretnúť teba,“ ironicky som jej to vrátila a znechutene na ňu pozrela. Rúžové pery pevne stisla od hnevu. No hneď ich povolila a tvárila sa, že nič. Harry bol celý čas ticho.

„Naozaj ste mi chýbali, chalani,“ uškrnula som sa na nich, „ako sa vám medzi tým darilo? Hazzu sa ani pýtať nemusím, to všetci vidíme. Ale čo ty, Niall?“ spýtala som sa priateľsky, no on sa zarazil. Nevedel, čo povedať, ako tak rýchlo zareagovať. Nečakal, že sa mu vôbec prihovorím, že sa od neho bude niečo čakať.

„Vyzeráš dobre,“ pochválila som ho a dúfala, že mu aspoň tak pomôžem.

„Tiež nevyzeráš zle,“ neisto mi povedal, no viac už zo seba nedostal. Otočila som sa na Louisa, ktorý bol mojou istou oporou.

„Čo ty, Tommo? Chýbala som ti? Priznaj sa,“ veselo som ho pobádala a on ma hneď uväznil v objatí.

„Samozrejme, že si mi chýbala,“ uistil ma, hoci sme obaja vedeli, že nie. A tak, aby nikto nepočul, dodal: „musíme sa porozprávať.“

„Aj ty si mi veľmi chýbal,“ povedala som mu akoby nič a jemne sa dostala z jeho objatia.

„Opatrne, aby nám Harry nežiarlil,“ so smiechom som ho napomenula, „aj keď má toto tu...“ venovala som Arií krátky pohľad, „stále, ťa miluje, Tommo. Však, Styles?!“ prebodla som ho pohľadom a čakala odpoveď. Poznal ten pohľad a vedel, že musí odpovedať to, čo chcem, aby povedal.

„Len aby si nežiarlila ty,“ prvýkrát niečo povedal, nadvihol obočie a Ariu si pritiahol bližšie.

„Nežiarlim na ňu. Mne stačí tuto Tommo,“ uistila som ho, „a keď už o tom hovoríme, prišla som hlavne kvôli nemu. Ak by ste nás na chvíľu ospravedlnili...“

Nepočkala som na ich odpoveď, či nás ospravedlnia a ťahala Louisa po schodoch k jeho izbe. Bez zaváhania som sa mu hodila na posteľ, čomu sa nepotešil, no to som neriešila.

„Nie si prekvapený, že som prišla,“ povedala som mu na rovinu. Mala som ho prečítaného. No on mňa tiež.

„Vedel som, že prídeš. Čo chceš urobiť?“

„Hmm.... Potiahnuť ťa ku mne na posteľ, vyzliecť ti to tričko, potom....“

„Sierra. Vieš, čo sa pýtam.“ Nebol mojou odpoveďou ani trochu zaskočený. A neveril, že som to myslela vážne.

„Ale no táááák, musím mať nejaké esá v rukáve, Tommo. A okrem toho, rovnako dobre ako ja vieš, že všetko záleží od situácie. Treba sa prispôsobiť.“

„Nejaké pravidlá budú,“ bol neoblomný. Pretočila som sa na posteli na brucho a pozerala priamo naňho.

„Dobre vieš, že budem tvoje pravidlá ignrovať,“ so smiechom som ho upozornila, chytila medzi prsty lem jeho trička a pritiahla si ho bližšie. Našpúlila som jemne pery, no on sa vytrhol. Poslednýkrát na mňa prísne pozrel, odišiel a zabuchol za sebou dvere. 

Ešte som si spomenula na pár kecov k tomuto príbehu.
1. Aj keď Harry pôsobí ako najdôležitejšia a hlavná postava, okolo ktorej sa to celé bude motať, nenechajte sa oklamať, do tohto príbehu budú zamotaní všetci a poriadne. Sama netuším, ako to napokon skončí. No už teraz viem, že každý jeden si tam nájde naozaj dôležitú úlohu.
2. Asi to vyzerá, že Aria je už teraz stratená a Sierra ju z domu vysáčkuje v priebehu dvoch častí. Povedzme, že to bol len jej počiatočný šok a ona si tiež svoju úlohu nájde. Ona so Sierrou budú dve hlavné postavy, každa so svojim príbehom.
3. Časti budú písané vždy z pohľadu jednej z nich, budete mať vždy hore meno. Prípadne tretia osoba, no to si nemyslím, že bude často.
4. Opäť sa tu objavia nejaké tie flashbacky.
5. A toto už je odveci, ale asi ste si všimli moju závislosť na úpravách obrázkov. Už mám jeden aj pre tento príbeh. Hádam môže byť :)


10 comments:

  1. Už som to povedala, ale poviem to opäť. Milujem mrchy, a milujem to, že je to nenávistné. Super, len tak ďalej.

    ReplyDelete
  2. Miluju to, miluju to, miluju to!
    Netuším, jak se to bude rozvíjet; netuším kdo, co, nebo jak, ale to je na tom nejlepší!!! :3
    Jsem nehorázně napnutá!! :)

    ReplyDelete
  3. je to bombasticky nádherné!! :O v živote som nečítala nič také perfektné ... proste wau ... dúfam že ďalšía bude čoskoro ;) :)

    ReplyDelete
  4. ohhh áno, žiadna romantika ale mrchy.. už teraz to milujem.

    ReplyDelete
  5. Obrázok-dokonalý♥
    Príbeh-dokonalý♥
    Sierra-dokonalá♥
    Ty-dokonalá♥
    Nemám slov :) Úplne si mi vyrazila dych :) Nádhera;)
    Ďalšiu časť, prosím ^_^x

    ReplyDelete
  6. asi ma to ra zabije. je to také dokonalé, že sa to ani nedá opísať slovami. úžasné a prekrásne :D
    dúfam, že Ďalšia časť bude čo najskôr :))

    ReplyDelete
  7. Je to úplne najdokonalejšie! Hrozne sa mi páči sierra pretože je taká úprimná a drzá, proste mrcha :D som zvedavá ako sa to bude vyvíjať

    ReplyDelete
  8. Tento príbeh má zatiaľ len dve časti, ale aj tak je zatiaľ najlepší aký som kedy čítala! :)
    ♥ totálne dokonalé! ;)
    Teším sa na ďalšie časti :)

    ReplyDelete
  9. vyzerá to byť viac než dobré :D Sierra i napriek tomu že je mrcha sa mi riadne páči, myslím že si tento príbeh časom zamilujem tak ako som si zamilovala aj otatné

    ReplyDelete
  10. Sierra je riadne číslo a to sa mi moc páči, mám pocit, že tento príbeh už milujem, aj keď má zatiaľ 2 časti, teším sa na ďalšie Danka :)

    ReplyDelete