Thursday 14 February 2013

SHIT!!!

I hate to tell u this... but...
Nenávidím sa za toto! Úplne najviac a veľmi sa Vám chcem ospravedlniť. Som krava a strašná! Tento príbeh, Escape from the shadows... toho sa to bude týkať... Nejde to. Ten príbeh, páči sa mi nápad, spôsob, akým to má byť napísané... To, čo sa tam má stať, ten dej...

A napriek tomu... Otvorím ho, sadnem si k nemu a podvedome hľadám prvú výhovorku, aby som ho nemusela písať. Nemám rada Ruth. Nie, že by bola nejaká zlá, no nevytvorila som si k nej vzťah. Pre mňa je cudzia osoba. Nechápem jej myslenie, uniká mi. Neviem, čo by urobila, kto vlastne je, čo chce, aké má sny, predstavy. Pri iných postavách mám príbeh. Na počkanie Vám vyrozprávam životopis, pocity, obľúbenú farbu, pieseň, šťastné číslo.... Tí ľudia sú mojou súčasťou, majú každý niečo zo mňa, niečo spoločné, čo nás spája.

Ruth je sama. Samostatná, nespolupracuje, nemá ma rada, nechce mi nič o sebe prezradiť. Tajomstvá a svoju podstatu si necháva pre seba. S inými sa dohadujeme, čo ďalej, samy mi našepkávajú, ako by sa to páčilo im. Ruth sa zatne a štiplavo mi povie, nech si to robím sama, veď je to môj príbeh, aj tak by som ju nepočúvla. Prečo jej nemôžem vylepiť?! Celý jej príbeh ma nemá rád. Ona, ako hlavná postava v ňom vládne a všetko proti mne poštvala.

Preto sa Vás chcem spýtať, či by ste mi odpustili túto zradu, keby sme ju pekne spolu zavreli kamsi do tmavej chladnej miestnosti (vôbec sa mi nevybavuje pivnica bratov Salvatorovcov, kde zatvárali nejakých upírov, kde občas skončili aj Damon a Stefan... nié, kdeže) a na jej miesto našli niekoho iného? Isté dievča, ktoré ešte nemá meno (a mňa zas čakajú hodiny na stránke poradne pre budúce mamičky, kde sa budem hrabať výpisom mien, grrrr), má rozhodne viac "šťavy" a celý jej príbeh, ktorý mi už teraz šepká do ucha s prísľubom, že ak dostane miesto Ruth, prezradí mi o sebe ešte oveľa viac, ma čímsi očaril. Príbeh, ktorý sa z predchádzajúcich bude najviac podobať na PIT, ale bude o čosi (fajn, o dosť) komplikovanejší a zamotanejší.

To dievča, ktoré mi ešte meno neprezradilo mi vraví veci z jej života, ktoré sú iné, nič také som nečítala, prisahám a zamotáva to stále viac a viac, až sama nechápem, ako to chce rozmotať. No ona to vie, neprezradí však, kým jej nesľúbim to, po čom túži najviac. Nie je to hlúpa naivná sladká a nevinná Ruth. Je to dievča, ktoré vie, čo chce, vie, ako to dostať a urobí preto čokoľvek.

Vás sa však chcem spýtať, ste pre mňa dôležitejšie, než malá panovačná neznáma. Vymeníme ju za Ruth? Ponúkla mi svoj príbeh a prisľúbila spoluprácu, s ktorou príbeh bude často pribúdať a nenechá ho len tak stáť. Veď samy vidíte, že toto je tu tak málo. Nový by bol určite častejšie. Nebol by písaný z donútenia a s nechuťou. Som si istá, že by sa to na ňom prejavilo. A možno, keď Ruth odstrčíme do kúta, sama sa doplazí s prosbou o pokračovanie a prísľubom, že sa polepší. Preto sa Vám pýtam, vymeníme ju? A ak áno, kto skríži cesty panovačnej neznámej? Prosím, vaše názory pre mňa veľa zaujímajú.
Veľmi Vás ľúbim :*

Akoby mi to sama vyčítala a vymievala sa mi. Pretože dobre vie, že je jediná, kto mi ten príbeh môže prezradiť....

6 comments:

  1. Ruth si postupne získavala... ale ak to tak bude lepšie tak.. náhrada za ňu, súhlasím hlavne aby sa tebe dobre písalo :) vždy to tak dokonalo napíšeš že mne sa tvoje diela páčia vždy... čiže už nie je o čom :D

    ReplyDelete
  2. Ten pocit poznám... A nie a nie sa stotožniť s postavou... Pošli ju preč! Je ku tebe zlá! A hlavne sa tvár urazene, keď ju budeš vyhadzovať, ju to určite obmakčí a bude sa k tebe chcieť vrátiť aj so svojím príbehom... ;)
    Alebo, vyskúšala si sa na ňu pozrieť, nie ako na Ruth, ale ako na Alison? Ako na dievča, ktoré nenávidí svoje meno? Chápeš, možno má rozdvojenú osobnosť a keď pochopíš jednu, keď sa s jednou spriatelíš, tá druhá sa ti možno poslušne otvorí... Každopádne, za pokus to stojí... ;) A keď nie, teším sa na novú osobku... :D ;)

    ReplyDelete
  3. Ked je k tebe zla, vymen ju. Sak ona sa raz mozno vrati. ;) nema zmysel pisat nieco, co ta nebavi a co nema jasnu buducnost.. jednoducho ju vymen za tu neznamu ktorej by mohol skrizit cestu Mr. Horan :3 alebo.. v podstate mi je jedno kto jej skrizi cestu..mne sa nikdy nepacili FFky s louisom (nenadavajte mii, louiho mam fakt moooc rada, len proste nerada citam FFky s nim.) Ale tvoje 'one more time' je tak uzasne napisane ze som si to precitala cele uz tri krat. Ver mi ze nikdy som necitala ziadnu story viac ako raz. Ale proste vzdy, ked sa nudim a mam chut bud sa poriadne zasmiat alebo si poplakat tak si idem citat one more time. Dobre, teraz som sa zase dostala tam kam som nechcela.. prooste som chcela povedat ze napis co chces a s kym chces a podla tvojich predchadzajucich pribehov a tohto textu co si teraz napisala o tej neznamej som si ista ze to bude super. :) takze Ruth vymen, kednema buducnost. A prepac za tieto moje zbytocne omacky okolo toho :D a este ze pisem bez diakritiky.. fakt nerada pisem bez makcenov a dlznov, ale na tablete mam anglicku klavesnicu a neviem ako ju prepnut.. a fakt neskutocne ma to stve -____- do ritiii zase pisem to co nikoho nezaujima :D prepac O:)

    ReplyDelete
  4. pozri, je to na tebe. ja som sa do Ruth ešte nevžila, na to potrebujem trochu viac času. a možno je to tým, že ani mne nejako nesadla, pretože keď tak nad tým premýšľam, no iných postáv sa mi podarí vžiť už po prvom alebo druhom diely.
    ak máš niečo iné, napíš to. možno len potrebuješ čas na premyslenie. keď ti teraz Ruth nejako nevychádza a nedarí sa ti písať ďalej, tak to proste nechaj tak. možno ťa neskôr niečo napadne a dopíšeš to neskôr.

    ReplyDelete
  5. Kikus, nepíš to, ak tí to nejde:) Lebo ked to budeš písať s nechuťou, budeme to cítiť:) Ja osobne ti absolútne.nič nevycitam, nemôžeš za to, že si sa s ňou nestotožnila. Teším sa veľmi na nový príbeh:** Alexi x

    ReplyDelete
  6. Ak k postave nemáš žiadny vzťah je to o ničom :) Preto súhlasím, nahraď Ruth :) Hlavné je aby sa ti to dobre písalo ;) K Ruth som si už vybudovala nejaký vzťah no určite si vybudujem aj k novej postave :) Hlavne píš, prosím :3♥x

    ReplyDelete