Friday 8 February 2013

(Pol)nočný photospam :)

Strašne dlho žiaden nebol :D A viem, že toto je ten najlepší čas, ale predsa. Here u r :)




poznáte Grumpy cat? Jedny z najlepších obrázkov.  Milujem ich.


Staré, ale keď tak dobré! :D





Peeta fangirling :DD




Or in the case of Slytherins: Welcome to Potions. Allow me to award house points whenever I feel like it.
Badasses :DD





desivé, no úžasné :)






♥ HIMYM ♥


close enough :D





moja láásočka :) no nie je úžasný? :D











Poznáte air Snape-a? Ďalší z dokonalých výtvorov. Pre tých, ktorý ho ešte nevideli, je to chlapík pracujúci na letisku, ktorý sa neskutočne podobá na Snape-a. A ľudia k nemu popridávali komentáre v podobe prerobených Snape-ovych výrokov upravených na letisko. Dokonalé.








Nič proti hufflepuff (alebo bifľomoru v trapnom slovenskom preklade), pobavilo ma to :D Ale naozaj nič proti ním nemám, sú jednou z fakúlt ako aj všetci ostatní.







Good night :) I love u :*

2 comments:

  1. sú úžasné :D všetky, neviem vybrať jeden, ktorý je asi najlepší :D :D ďakujem, skvelo som sa zasmiala :D :D

    ReplyDelete
  2. :DDDDDDDDDDDDD zomrela som. Zase! Miujem tieto obrazky! Povodne som ti chcela okomentovat kazdy jeden, ale to by som tu bola do rana. Tesim sa, ze si to tu dala!:) Potesila si ma:) xx Alexi

    P.S.: Prepac, ze sa stale davam ako anonym, no mobil mi nechce nic ine uznat:)

    ReplyDelete