Friday 1 February 2013

Deuxième journée

Pour Klaudia.

La question pour aujourd'hui: L'acception de ton nom au Tumblr.

J'ai un problème parce que je n'ai pas de Tumblr. Je voudrais d'écrire de mon nom au Twitter.
Immortal Potato
L'acception: Je suis un pomme de terre. Je ne peux pas murir.
Très simple pour moi. Mon raison de choissir ce nom est simple aussi. J'ai ecris à mes amies quand quelque un avec nom super. Je voulais d'avoir nom super aussi. J'ai réfléchi pour longtemps, mais j'aime mon nom. Nom que moi. Je ne veux pas mourir. Et... je suis le pomme de terre.  
J'éspére que tu l'aime.
Je t'aime.

6 comments:

  1. budem sa robit že som nepoužila google translator (vrchol úbohosti) :D :D rozumiem polovici :DD druhu som si domyslela :DD dakujem .(:

    ReplyDelete
  2. Honey, povedz mi, že používaš google, pretože ja sa franinu učím pol roka a netuším o čom tu píšeš (až na slovo potato :D)! máme takú profesorku, ktorá nás ledva naučila skoňovať!!! nechceš mi dať nejaké doučko alebo niečo?!? závidím!
    P.S.: S Louisom ako, už ste sa dlho neozvali, ja som si zrušila fb, kvôli tomu aby som mala viac času (aj tak nepomohlo, len teraz sa mi ho už nechce načítavať späť) tweetni mi, alebov ieš čo? tweetnem ti ja teraz hneď :P love you!!! xxx -Sue x

    ReplyDelete
    Replies
    1. viem že otázka išla na nu ale musím to vysvetlit .ONA sa učí franinu 8 rokov .! :D ja mám tiež pol roka a nechápem o čom kecá :D

      Delete
    2. ja tu na to čumím ako pripečená, že o čom točí :D

      Delete
  3. Fajn rozumiem polovici a to som sa franinu v podstate nikdy neučila :D Vďaka bohu za španinu a francúzsku polovičku školy :D

    ReplyDelete
  4. aha no.. keby som ja po 6 rokoch španielčiny vedela tak ako ty po francuzsky tak nepohnevala by som sa.. a o 10 rokoch angliny ani nehovorim radšej lebo tiež žiadna slava :D (a to o mesiac maturujem)

    ReplyDelete