Saturday 23 February 2013

Barney Stinson photospam

Už som domáá. Zážitky vypisovať nejdem, skúšala som napísať o tom článok, ale nie je to ono, to by ste tam jednoducho museli byť. Takto to stráca to podstatné a vyznie to akurát trapne. Jediné, čo mi je trochu ľúto je, že o takýchto výletoch sa hovorí, že sa trieda dá dokopy, vytvorí sa lepší kolektív... Nie som si istá, či to vyšlo. Tak trochu sme sa rozdelili a viem, že nie som jediná, kto to tak vidí. Na jednej strane sme sa spoznali lepšie, na druhej by som možno radšej bola ďalej v ilúzií, že sú všetci perfektní... Fajn, drístam. Bola chvíľa, taká depresívnejšia, keď som ľutovala, že som niekam šla. Už to neľutujem, len som trochu dúfala, že to možno vyjde lepšie. V každom prípade, čo zaujíma vás je, že časť je v polovici, čoskoro bude hotová a hneď tu. Aspoň pár obrázkov pre fanúšikov HIMYM, iné momentálne nemám, ale môžem v najbližších dňoch tiež hodiť ;)




ten prvý!!! on napísal 1D!! viem, odveci, ale ja som kukala, že VOT? *fangirling*












Dúfam, že ste pochopili a obrázky sa páčili. Časť bude zrejme do takej hodinky. :)
Lots of love
Kikuš

No comments:

Post a Comment