Sunday 15 July 2012

Dočasne pozastavené

Fuck! I am Josh






































Lyžovala som dokedy to podmienky dovoľovali. O pol piatej už snežilo neuveriteľne husto, aj slnko zašlo. Nevidela som na meter pred seba tak som už len musela absolvovať jazdu dole k autobusu. Bolo to nebezpečné ale nedávala som pozor na rýchlosť aj keď by som nemala šancu zpozorovať nikoho kto by mi skrížil cestu. A to sa nevypláca. Bola som podrazená zozadu, držaná niekým cudzím, kto ma oblapoval okolo brucha a ťahaná k zemi. Kým sme sa v klbku zvalili na zem zišli sme asi desať metrov. Potom sa jeho snowboard dostal na moje lyže a my sme stratili kontrolu nas riadením. A takto sme akurát tak naberali rýchlosť. Stiahol nás teda do boku a spadli sme. Ešte sa chvíľu kotúľali a zrazu ležal na mne.

"Ne...nedá sa dýchať."

Koktala som aby zliezol a vôbec sa nehýbala.

"Prepáč kráska. Nevidel som ťa."

"Je to v poriadku. Len neviem kde mám lyže."

"Fuuu, prestal som to sledovať keď sme sa blížili k tamtej jedľe a nikto nebrzdil."

No comments:

Post a Comment