Friday 11 January 2013

Congrats...

Pre našich milovaných zlatých čitateľov, ktorých ľúbim, len ten posledný odstavec si pozrite, prosím. Viem, že toto sa Vám nebude chcieť čítať. Len toľko.

A teraz už špeciálne pre kohosi, kto tu určite len na to čaká, kým získa tú pozornosť, za ktorou toľko dychtí a nevie si ju získať vlastnou prácou, tak sa ozýva a dúfa, že si ho všimneme:
Gratulujem ti, zlatíčko, ktorá si napísala ten krásny komentár. Alebo ste boli dve? Prepáč, už sa takými ako Vy nezaťažujem. Bola som krava, ktorá to riešila. Kritiku beriem, vážne, snažím sa to opraviť, pretože ľudia, čo to píšu na to nejaký dôvod majú. No z toho, že mi vynadáte a poviete, že tie príbehy sú najhoršie sa zlepšiť neviem a nemyslím, že o to Vám ide.
Vďaka Vám som sa však v niečom zmenila, som Vám za to vďačná, naozaj. Nie, neprestávam byť tá retardovaná a úchylná krava. Beriem to a pripájam sa k Vám, súhlasím s Vami. Som jebnutá, perverzná. Naučili ste ma niečo iné. Vďaka Vám som na to maximálne hrdá. Milujem to a ľutujem Vás, tie normálne. Musí to byť nuda, byť normálny, taký ako ostatní. A k Vašim komentárom, hovorte si, čo chcete, ale tá pravá ja, ktorú nikto nepozná a je maximálne sebecká a arogantná teraz obrazovke ukazuje prostredníky a smeje sa, pretože je presvedčená, že je FUCKING AWESOME, jej príbehy sú skvelé a Vy ste len kravy a ste mimo. Nepoznáte ma. A že skončím dakte sfetovaná? Ja som sfetovaná dávno, rehotom na Vás a celom svete. Nič mi už nepomôže. 

A nie, nemyslím si, že skončím na ulici. Viete čo? Je mi jedno, čo si kto o mne pomyslí a že to čítajú ľudia, ktorí ma poznajú. Idem byť úprimná, dobre? Len ma mrzí, že sa to niektorí dozvedia takto, veci o mne, čo by som možno radšej povedala osobne. Neskončím na ulici. Vieš, na čo som namyslená úplne najviac? I am FUCKING GENIUS! Presne to si o sebe myslím a je mi jedno, čo si o mne myslíte Vy. Chodila som na špeciálnu základnú, kde berú len ľudí od určitého IQ. V triede nás bolo 11, viac nás nezobrali, z celého okresu. (Teda, pôvodne 13, ale dvaja to nezvládali a skončili do 4. triedy) V 12-tich rokoch som týždeň bola v anglickej škole, kde som skončila v 7. najlepšej triede zo 7o, moji spolužiaci mali 16-17 rokov. Monitory som napísala na 1oo% a 1oo%. A toto som nikomu nevravela, ale na výšku je možné, že pôjdem do Londýna. Nazvi to, ak chceš, kontakty, ale dá sa to vybaviť. Nie, neskončím na ulici. 

Moje príbehy sú najtrápnejšie? LLN, nemyslím si to a hovorte mi, čo chcete. Číta ich tu veľa ľudí a ja si myslím, že sú dobré. Samozrejme, sú aj lepšie, ale viem, že aj toto sa čítať dá. Najúchylnejšie? Hmmm, máš toho dosť málo prečítaného, Honey. Ale už to, že si tu beriem ako veľký úspech. Keď sa sem dostal nejaký nefanúšik, asi to nebolo zo stránky fanúšikov, ale z inokade... To znamená, že sme slávne. Maruš, otvárame šampanské? :D Och a ešte mimochodom, PIT je nechutný a neslušný až dosť neskoro, za polovicou minimálne. Pochybujem, že si to začala čítať odtiaľ, takže si musela čítať začiatok. A pokiaľ nie si ešte viac jebnutá, než si o tebe myslím, nečítala by si príbeh, ktorý ti príde hrozný.
 
Chceš to poslať mojim rodičom? Mám ti dať mail? Sweetie, tvoji rodičia určite vedia o všetkom, čo robíš a ty si určite zlaté dievčatko, ktoré nemá žiadne škaredé myšlienky, rozmýšľa len o dúhových poníkoch a hrá sa s bábikami. Hmmm, keď to porovnám s mojou 11-ročnou sestrou, typujem ti 7 rokov. 

Vieš, že na to, aby si niekoho urážala by si ho mala aj poznať? Fajn, o mne možno niečo vieš, písala som tu o sebe, vylievala si svoje myšlienky. Ale ľudí, čo to čítajú nepoznáš, tak láskavo do nich nepičuj, pri väčšine nevieš ani meno. 

Trochu som sa rozpísala a zabudla na pointu tohto článku. Congrats... určite ste si prečítali nadpis. Komu chcem gratulovať? Idiotom, ktorí dokázali za tú minútu, čo ťukali svoje správy zničiť niečo, čo sme s Maruš vytvárali tak dlho. Úplne chápem, čo napísala. Tiež sa mi to tu zhnusilo, nemám chuť sem chodiť. Nemám chuť písať niečo ľuďom, ktorým je jedno, čo napíšem, len nech je článok, pod ktorým sa môžu zviditeľniť a urážať nás. Nevidím v tom zmysel. Nie, neprestávam písať. Ale asi končím s týmto blogom. Ak budú chcieť, pošlem to tak piatim-šiestim ľuďom na fb, ktorých som vďaka tomuto spoznala už dávno a myslím, že ich to aj zaujíma. Nepíšem, že je to definitívne, nič ešte neviem. No viem, že už to tu nie je také, ako bolo.  Zničili ste to. Gratulujem, to sa len tak ľahko nepodarí. Chvíľku po tom, ako sa objaví tento článok budú na boku blogu kontakty. Neviem, či pri tom, čo tu máme za ľudí chce dať kontakt na seba aj Maruš, to je jej vec. Ak bude chcieť, dá ich. Ak nie, smola. 
Myslím, že týmto končím. Ľúbim Vás a budete mi chýbať. No takto to nemá zmysel. Kto chce čokoľvek, či už sa na niečo spýtať, možno tiež pokračovanie príbehu (no fajn, teraz si namýšľam, budem to posielať tak Maruš a Klaudií, ktorým bude blbé povedať mi, že to nechcú), pridajte si ma na fb, follownite na tt, whatever a ozvite sa. 
I already miss u.

P.S. ďakujem baby, Adelke Vojtušovej (ktorej dúfam tá zdrobnenina neprekáža, ak áno, ospravedlňujem sa) a anonymke, to, čo ste napísali pre mňa veľa znamená, ďakujem. 
Maruš, mrzí ma, že sme takto skončili. Ľúbim ťa, veverička. A tvoj článok, páčil sa mi, veľmi.

26 comments:

  1. Jasné, že mi nevadí zdrobnenina. :D A ak chceš skončiť, tak chcem patriť k tým ľudom, ktorým budeš svoje príbehy posielať. Oni stoja za všetko. :) Aj ten Maruškin nový, ten vyzerá super, už podľa prológu. :)

    ReplyDelete
  2. Pozri sa zavidia ti!! Nemozu zniest to ze MY ta chvalime a mame radi tvoje pribehy!! Chapem ze to nieje take jednoduche zabudnut co napissali ale nezabudaj ze tu su aj te ktore si VASE pribehy oblubili a prirastli im k srdcu. Koli takym prije*anym kravam ktore nevedia occenit tu snahu sa netrap. Nemarni zbytocne cas. A VY dotycne dakujem vam velmi pekne. Dosiahli ste co ste chceli a to len preto ze neviete zniest to, ze ostatnym sa to paci. Neviete zniest to ze ostatny tie pribehy chvalia a snazite ssa presvedcit sami seba ze to nieje dobre len preto aby ste vynikli. Podla vas ma byt pribeh taky ze pojde na ich autogramiadu, nejaky clen jej tam napise cislo, potom sa stretnu a budu zit stastne az do smrti?? Pribeh ma mat zapletku, ma byt napinavy a na tejto DOKONALEJ stranke a to vazne neprehanam take pribehy su!! A ak uz ste sa rozhodli skoncit aj ked ma nepoznate chcela by som aby som aj ja
    patrit medzi tych, ktorym budete tie pribehy posielat lebo su naozaj dokonale!!
    Viki :-)

    ReplyDelete
  3. Ničím stránky.. a to chodím na cirkevný gympel.. ooo urážajte !! pomééé

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikoho nezaujímaš. Mrzí ma to. :D

      Delete
    2. ale však keď sa ti tu nepáči tak idem odtiaľto preč... a čo s tým že ako chodíš na cirkevný gympel? ;D nám to môže byť u riti, vieš o tom?
      °Mrs.Mouse°

      Delete
    3. :D :D :D

      Delete
  4. Kika, ja teba a Maruš fakt ľutujem. Vy dve si to vôbec nezaslúžite. Také niečo, aby vám tu písali... To fakt. IQ hovna bezdomovca. ja len dúfam, že tie prijebané dievčatá sa RAZ spamätajú a zistia, aké škody narobili. A ak blog vážne končí, ja chcem byť určite jedna z tých, ktorým budete posielať poviedky, lebo tento blog mi vážne, ako sa hovorí "made my day" vždy, keď som ho navštevovala.

    Ja vás ľúúúbim veľmi veľmi a je mi to celé úprimne ľúto. Obe píšete geniálne a ja som rada, že som tento blog navštevovala tak dlho. Ďakujem vám, dievčatá :)xxx

    ReplyDelete
  5. Chcem ti len povedať.... Práve si spravila najväčšiu chybu.... Nie nejdem hovoriť že ti píšu také škaredé komenty len preto že ti závidia alebo nemajú čo robiť (aj keď je to pravda) Ale vzdala si to... Podlahla si a hateri vyhrali.... Spravila som presne toto isté :) Lenže ja som blog zrušila definitívne... Neskutočne mi môj starý blog chýba... Teraz mám nový :) Mám zopár čitateľov ale ten starý... na ten nikdy nezabudnem... Zrušila som ho len a len kvôli haterom a každý deň keď kliknem na môj terajší blog si pripomeniem aká som bola slabá... ako som sa vzdala..... Naozaj to nerob :) Už od začiatku milujem tento blog a pri tomto článku som sa rozplakala.... Nejdem ti v tom zabraňovať pretože je to tvoje rozhodnutie ale uvidíš že to budeš ľutovať.....

    ReplyDelete
  6. Oh my god ... Človek sa štyri dni nemôže dostať na wi-fi a na svojej obľúbenej stránke nájde toto. Sweetheart, musím povedať že to nie je práve najkrajšie prekvapenie
    Vieš, že takých ľudí si nemáš všímať, že? Či neviete pravidlo 's idiotmi sa nebav'? Lebo blbci nepotrebujú toľko pozornosti, koľko im zbytočne dávate. Osoby ako ona (či ony) jednoducho cítia potrebu byť stredom pozornosti, potrebujú, aby sa o nich niekto zaujímal. No v podstate sú to iba úbožiaci, chudáci bez vlastného rozumu.
    Pozri ... Neviem, čo by som vám k tomu chcela povedať. Narobili ste sa na tomto blogu veľa, dali ste doňho množstvo voľného času, obetovali ste tu všetko čo ste mali. Myslím, že by bola škoda, aby ste s tým len tak skončili. Kvôli nejakej chudere.
    Aj keď sa mi nikdy podobná situácia nestala, viem si predstaviť aké to je. Keď sa niekto nabúra do vášho osobného sveta, sveta, ktorého ste si sami vytvorili. Sveta, kde vám všetko vyhovovalo, sveta, ktorého ste ľúbili.
    Každopádne, aj keby ste sa naozaj rozhodli definitívne skončiť, zmazať blog, prosím, veľmi by má potešilo, keby sme ostali v kontakte. Kikuš, tvoje písanie milujem a neviem bez neho žiť a som rada, že sme si vymenili Facebooky. Keby si pokračovala s písaním (v čo veľmi dúfam), prosím, pošli mi odkaz nového blogu, kde to budeš zverejňovať, alebo celé znenie časti. Prosím, čokoľvek, len ja veľmi dlho bez tvojich textov nevydržím. Maruš, na teba som síce narazila až trošku neskôr, no hneď som s tebou našla veľké sympatie. Si skvelá osoba, obe ste. Nerada by som s vami stratila kontakt.
    Dievčatá, prosím, ak by sa niečo zmenilo, čokoľvek, kontaktujte ma. Prosím. Prosím, prosím, prosííííííííííím. Vaše písanie milujem, či už to sú príbehy alebo iba vylievanie duše.

    ReplyDelete
  7. Akoze ty mas IQ? No to teda vidim ....chod si studovat do londyna premnazamna,ale tvoja fantazia nie je vobec originalna...naozaj vynimocne babi su tie,ktore nepisu taketo debiliny...hovoris ze vies prijat kritiku ale to nie je pravda..kebyze vies kritiku prijat,tak tu terax nenadavas...a aby si vedela ,vas uzasny bolgg ma zle meno lebo ja som sa to dozvedela od kamosky,ktora najprv hovorila ze je to super ale potom.....stacilo mi precitat jednu uvvetu z konca pribehu...mozno snivam o hipacich konikoch ale urcite mam vacsie IQ ako ty!a nemusim codit do specialnej skolu pre najlepsich idiotov...a konecne som rada ze zrusite ten svoj uzasny blogg.vyhrali sme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ty vole, ty si dobrá chudera. Už len podľa gramatiky súdim, že tvoje IQ je vážne obrovské. Naozaj gratulujem. Jebnuté piče ešte nevymreli.

      Delete
    2. mýliš si pojmy s dojmami, Honey :) vieš, kritika je na to, aby sa z nej človek poučil, to znamená, povedané tak, aby aj debili pochopili, že napíšeš, čo sa ti nepáči a čo chceš zlepšiť, nie, že nadávaš na všetko, čo ťa napadne :) kritiku beriem :) kritiku som už dostala, ale rozhodne to od teba nebolo :) a poučila som sa z nej :) a nepíšeme to ani jedna pre teba, ale pre tých, ktorí to čítať chcú a páči sa im to, tebe tu nikto byť nekáže :)

      Delete
    3. ale, ale, ale... že to píšeš práve ty, ktorá, súdiac podľa gramatiky, má v hlave piliny...? iba sa tu sama strápňuješ tým, že ani písať nevieš... ;)

      Delete
    4. Stretla som vela hlúpich ludí ale ty jednoznačne vedieš .Aspoň v niečom si dobrá ked už všetko ostatné je na piču .

      Delete
    5. No a ? Čo keď píše cez mobilný web ?? To vy asi nepoznáte, aj keď by som sa čudovala, keď sa tu tak chvastáš že možeš mať čo chceš :P

      Delete
    6. hlúpych je strašne veľa...to máš pravdu a usudzuješ asi z toho že ty si jednou z nich ;D Inak nedokážem pochopiť ako si sa k tomu dostala... pochybujem že si niekedy Kiku stretla a poznáš ju osobne tak tu takéto sprosti mojko nepíš. A Kikina fantázia je originálna! Keby nebola tak to asi toľko ľudí nečíta, nie? :)Fakt skvelé je prečítať jednu vetu od konca a potom usudzovať ;DD IQ máš určite vysoké, len tak medzi nami - Svedčia o tom i tvoje komentáre ;DD ktoré ma príšerne rozosmievajú, to bude fakt asi tým vysokým IQ ;DDD A ako si povedala nepáčilo sa ti tu - tak si mala ísť odtiaľto do riti!
      °Mrs.Mouse°

      Delete
    7. Mrs.Mouse :došlo k nedorozumeniu .môj komentár "stretla som vela hlúpich ludi.."bol reakciou na anonymkin komentár .zabudla som sa podpísat :)

      Delete
    8. Takto velmi som sa uz dlho nezasmiala:D Pocuvas sa, co pises? Vies, ako absurdne to znie? Moja, len sa tu strapnujes a vytacas vsrtkych naokolo. Pozri, co si sposobila. Vdaka tvojim prijebanym komentarom stratili dve uzasne dievcata chut viest tento vyborny blog. Myslis si, aka si super? Tesis sa z toho? Tak potom si ubohejsia ako som si myslela. Pretoze clovek ktory sa dokaze tesis z toho, ze sklamal ludi, by sa mal hanbit a spamatat sa;) Laskavo sa odtial spakuj, uz si toho sposbila dost. Ukazala si svoju uroven. Len v tom pokracuj a uvidime, kto skonci pod mostom;)
      P.S.: Uz ked sa hras na velku kriticku, aspon sa poriadne nauc gramatiku. Strapnujes sa viac, ako je unosne.
      P.P.S.: Kikus, potom ti este nieco napisem na fb, tak to ocakavaj:)

      Delete
  8. Tento blog som milovala a aj milujem. Je mi ľúto že ho rušíš. Vážne. Každý jeden príbeh ktory ste napísali bol užasný. škoda. Ja len by som chcela povedať nevzdavajte to. Nemyslite na tych heterov ktorých je malo ale na tych čitateľov ktorých je vela a bude im to ľuto. A aj mne. Ja som teraz niečo take zažila ale na kamaratkynom. Ale to bolo o tom ze nas chcela vyslobodit od chlapcov. Pekne som sa porozpravala. Ja by som sa s takychto ludi len smiala lebo zavidia a nevedia nič take napísať a vymysliet ako vy dve. Vaše príbehy su originalne. Nikde som take nečitala a prosím premyslite si to mysliete na tych mnoho čitatelov. Ale ked tak ja by som velmi chcela aby ste posielali pribehy čitatelkam ktore chcu ak ste definitivne rozhodnuty. Mohla by som byť medzi nimi?

    ReplyDelete
  9. Uz len koli gramatike,budem mat male IQ... A vy co nadavate akoze ste uplne sproste..robite sa tu uplnymi panickami,pretoze si myslite ze nadavat je cool...ale iba sa ponizujete...ste trapne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jediny kto tu ponizuje si ty!! Myslis si ze si vyhrala?? Vies co si vyhrala?? To ze si vsetky baby ktore tu chodia o tebe myslia ze mas IQ muka special, ze si uboziacka ktora si mysli ze je najmudrejsia na svete. Ked sa ti tento blog nepaci tak do frasa naco tu chcodis?? O to ti slo?? Po 1. zrobit zo seba chuderu a po 2. znicit tento blog?? Dosiahla si to co si chcela. Znicila si tento blog pretoze im zavidis. Dosiahla si to co oni?? Dosiahla si to ze si bola v triede iba s detmi ktore maju nadpriemerneIQ?? O tom pochybujem pretoze tvoje vyjadrovanie v
      komentaroch to nedosvedcuje. Dosiahnes to ze pojdes studovat do Londyna?? O tom takisto pochybujem. Len nemozem pochopit naco si tento blog navstevovala ked to tu len nicis. Nicis to co si omi vybudovali. Nicis to co robili radi. Mala by si sa nad sebou zamysliet. Pozri si tie vsetky komentare. Vsetky dievcata ten blog milovali a tie poviedky takisto, a len o to vsetko koli TEBE prideme. Tak ti teda dakujeme. A ty Kika prosim premysli si ze ci robis spravne. Premysli si to ze koli jednej tave znicis to na com vsetkym zalezalo. Znicis
      perfektno dokonale pribehy a dokonaly blog, a to len koli krav ktora si o sebe mysli ze je najmudrejsia. Pozri sa kolko dievcat ti pise ze tie poviedky a blog su dokonale. A ked im vsetkym mas zvlast posielat pribehy tak fakt ho dam raz na blog ako vsetkym zvlast :-) . A take idiotske komentare si nevsimaj popripade ich vymaz. Nazaoberaj sa kravami ktore ti zavidia. A kedze chodi na cirkevny gympel mala by vediet ze zavist je hriech. Prosim Kika nenic to tu.
      Viki

      Delete
  10. Nieeeee! Kašli na nich :/ píšeš úžasne! Každý večer pred spaním sa teším, keď si prečítam niečo od teba :)). - Katka

    ReplyDelete
  11. Kašli na anonymov , ktorý majú IQ 20, v živote nič nedokázali a nudia sa na toľko že kritizujú iných. Nech sa radšej pozrú na seba.
    Tento blog je jedným z mojich najobľúbenejších tak by som bola rada keby si zostala.

    ReplyDelete
  12. Kikuš, poslala som ti žiadosť o priateľstvo na fb a bola by som rada, keby si ma potvrdila - volám sa tam Sára Šmoulinka a profilovka je fotka z leta, hnedé vlasy :) chcela by som aby si mi posielala príbehy, som verná čitateľka :)

    ReplyDelete
  13. Si super...pises najlepsie..

    ReplyDelete
  14. Pár dní si neotvorím tento blog a čo tu nenájdem...Toto...
    Prosím, nevzdávajte sa! Milujem tento blog a viem že nie som jediná! zapamätaj si "Haters gonna hate, Potatoes gonna potate, Tomatoes gonna tomate and dogs are gonna bark"- Luke Brooks :3 Hatery sú v dnešnom svete všade....Nikdy NIKDY neocenia niečo pekné...Budú vždy VŽDY kritizovať..A to sa nezmení...Bohužiaľ..Ak sa niekomu nepáči čo píšeš nech tento blog neotvára! My to čítame lebo sa nám to páči a milujeme to čo píšete! Prosím.....Vážne končíš? Vážne? ehh....budem ti to akceptovať pretože ťa mám strašne rada a vážne je mi ľúto že už nekomentujem no...nie je čas...vážne prepáč... A na FB si ťa samozrejme pridám :) Zajtra môžeš očakávať žiadosť odo mňa ;) Ešte k tomu odchodu- dúfam že vieš čo robíš.. Ale sľúb mi že ak ti blog bude chýbať a aj písanie :) Budeme môcť očakávať návrat Kikuš :) Prosím... Lova ya♥

    ReplyDelete