Saturday 1 December 2012

Vaše trable, naše hrable! Odpovedáme Katuške :)

Otázka znela:

INVÁZIA GUMOVÝCH MACÍKOV, bude/nebude? ...a kedy asi sa dostanú k nášmu domu? :D


Maruškin odborný názor na vec:

Podla mňa invázia gumových medvedíkov raz určite príde, na 100% :D ...vzbúria sa, a príde skaza ľudstva :D ..rapídne množstvo malých, farebných gumákov sa nahrnie do ulíc, a pohltia nás :D ..možno sa naserú, a zjedia ony nás :D ..ale ku Katarininému domu prídu tak zo začiatku, a keďže tam bude ona, ja a pre istotu aj moja sestra, a ak budeme mať všetky tri krámy napríklad, tak celú medvedíkovskú inváziu skazy zožereme my, a zachránime svet a budeme niečo ako Avangers! :D ...potom príde Capitan America, pôvodný avenger, a zamiluje sa do teba :) ..a môžeš mi prenechať Starka (Iron Mana)... Presne takto to bude! Ďakujeme za otázku, dokázali sme sem zahrnúť aj lásku :D ..Kika, si na rade ;)

Odborný názor od Kikuš:

Ja verím, že invázií gumených medvedíkov sa dá vyhnúť, no treba sa na to vopred pripraviť. V prvom rade, gumené medvede sa premnožujú, a keď ich bude veľa, budú nebezpečnejšie. A tomu sa musíme za každú cenu vyhnúť. Zastávam názor, že gumené medvede musíme kastrovať. Jednoducho, skôr, než ich zješ, uisti sa, že nebudú mať možnosť ďalej sa rozmnožovať. V prípade, že to nevyjde a ich plány na ovládnutie sveta sa začnú realizovať, musíš vedieť, že ich základne sa nachádzajú v obchodných domoch Kaufland a Lildl, čiže v čase, keď invázia začne sa im treba zďaleka vyhýbať. Predchádzať útoku budú obrovské akcie na gumené medvede, ktoré sa tak dostanú do domov všetkých ľudí a začnú útočiť zvnútra. A k tvojmu domu  sa podľa mojich výpočtov dostanú presne 12hodín 48minút 34,9sekundy po vypuknutí útoku. Čo sa odhaduje na 21. december 2o12. Lenže vedecky dokázané teórie ukazujú, že gumené medvede ťa už dlhšiu dobu sledujú a v ich plánoch, ktoré sa pri prísne tajnej misii podarilo nájsť sú údaje, ktré napovedajú, že gumené medvede ťa majú vytypovanú ako svoju možnú novú vládkyňu. Takže, veľa šťastia :)


Veríme, že sme pomohli :)
Maruš & Kikuš
Vaše trable, Naše hrable! s.r.o :D

2 comments:

  1. Ja som za Maruškin názor,tá invázia bude,na 200% :D

    ReplyDelete
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDDD bože baby ja vás tak zbožňujem! neskutočný zlepšovák nálady toto :DDDD
    ďakujem za rady, budem sa ich držať, hádam ste mi zachránili život! :D
    a Maruš snívaj ďalej, Starka ti určite neprenechám!! :D

    ReplyDelete