Monday 3 December 2012

Vaše trable, naše hrable! :D ..odpovedáme

Otázka:
Ako sa vyrovnať s faktom ,že sa doma učím ako taka krava stále a mám 4-jky a jedna kamarátka sa neučí nič, na všetko serie a ma 1-tky .mám jej začať dávať za každú jednotku facku alebo nejaký iný trest ? prosím poraďte mi už som v koncoch .:(



Odpovedá Maruš:

..milá anonymka :)

..skôr si myslím, že by si tú kamarátku mala požiadať o pomoc, ako ju biť :) ..neviem či učivu nechápeš, alebo máš iný problém, ale čím viac je človek rozčúlený tým menej sa mu toho dostane do hlavy :) ..preto si nad to sadni s chladnou hlavou, možno s niekým kto ti pomôže, a ono to pôjde lepšie.. alebo že by si sa učiteľov popýtala? ..moja možno to aj vieš, tie látky a blbosti, ale existujú aj také veci, ako nevedieť písať písomky, alebo nevedieť odpovedať, kôli nervozite.. budem od veci, ale ja by som asi skúsila meditáciu alebo jógu :D :D ..duchovné cvičenia veľmi pomáhajú, aj so sústredením, aj s pokojom v duši ;D :D  -Maruš

Od Kikuš:


Milá čitateľka. Ja osobne spolieham na šťastie, možno by si to tiež mohla skúsiť. Írsky štvorlístok (teda, on je vlastne z anglicka, len ja ho tak volám pre lepší pocit, ale aj tak je to jedno, stavím sa, že na lístku stojí MADE IN CHINA), takisto prívesok mrkvy pre šťastie (to som si sama vymyslela, že mrkva nosí šťastie, nevadí). Myslím, že pri nej je to skôr o šťastí. Nechceš to skúsiť aj ty? Tiež sa neučiť? Možno sa stane nejaký zázrak ako v jej prípade. Uznávam, rada za všetky drobné. Skús improvizovať, vymýšlať si veci, nejako to obkecať, ak ide o vypisovacie kraviny, pri príkladoch odpíš od spolusediacej, maybe? Alebo ťaháky, tie to istia. Bežné miesta ako preačník, kalkulačka, ja osobne mám rada bielitko. Teda, kým ho profka nenájde. Mnemotechnické pomôcky sú super, hlavne keď sa ti všetko podarí spojiť nejak s 1D, HP či ďaľšími fandoms.

Alebo z iného pohľadu: Pokojne jej dávaj tie facky, ak budú také, ako dávaš sebe alebo akú si už dala jej. Alebo: Shut the flack up! :* (neber si to zle, nie je to myslené zle) . Môže sa stať, že keď ju zbiješ, rozmyslí si, že ťa zakomponuje do príbehu, Styles sa môže pokojne dať dokopy s Taylor a dať ti kopačky... Všeličo sa môže stať, len, aby si vedela.
(pre nezainteresovaných čitateľov, aby som si nepripadala ako debil: autorka tejto otázky je príbehová Claire a jej spolužiačka, čo sa neučí a má 1-ky som mala byť ja :D)



*****


Amy: áá.. Potrebujem radu.. Zas je to o chalanoch, dúfam, že nevadí .. ;) Páči sa mi chalan, čo je odomňa o 2 roky starší.. Ale o to nejde,.. problém je v tom, že otom, že sa mi ľúbi vie celá trieda.. už len rátam dni, kedy tá informácia príde k nemu, a už náhodou neprišla. Proste, idem s babami po chodbe, ide on.. šetky sa rehocú.. a ešte jak. ale je to moja chyba.. Niviete poradiť, ako by na to tie spolužiačky zabudli ? Ja vem, je to nemožné.. ale vy viete čarovať ! :D Thx


By maruš:

Moja drahá, presne toto som zažila :D ..ale ja som bola tá sviňa, čo to kričala :P ...ja by som radu mala pre teba.. tuto sa presne hodí to staré, detské, zo škôlky, že: Nevšímaj si ich, ony prestanú :) ..ale to asi nikdy nezaberie, však? ..tak skús taký mini podvod, orientuj sa na iného chalana, nie? ..nevrav im, že sa ti páči.. iba to naznačuj, tvár sa, že ten starý ťa netrápi.. skúsiť to môžeš :D ..a vieš ty čo? ..osvedčene viem, že pred tým chalanom sú trápne ony, nie ty :) ..nijaký chalan nemá rád zbytočný vreskot a rehot :D ..druhá vec je, že ak si dostatočne sebavedomá, a vieš byť primerane lahostajná, vôbec z toho nemusí byť taký veľký trapas ;D ..len nereaguj prehnane, pokrč plecom, usmej sa ;)


By Kikuš:
(Vážne som od Maruš neodpisovala!)
Bola som už v podobnej situácií. Síce skôr na mieste tvojich kamarátok, ale predsa. A poviem ti, ony na to tak ľahko nazbudnú. Mohli by to ale vymeniť za novú pikošku.Si dobra herečka? Čo tak nenápadne prísť s tým, aký je niekto iný zlatý? Nejaký nový “objav”? Chalan, čo s tebou chodí busom, blízko býva, chodíte na nejaký krúžok, zoznámila vás kamoška… niečo, aby ho ony nemali šancu poznať? Nemusí ani existovať, ale rozhodne to odvráti ich pozornosť od toho prvého. O niekoľko dní môžeš povedať, že sa z neho vykľul debil a viac ho nerozoberať, ale na toho prvého sa takto zabudne.



*****


 Tak už ked sme v takej dobrej naladičke všetky tu, (:D) tak sa vás chcem opýtať... PREČO sa Harry Styles bojí povedať mi, že ma miluje? Dobre, ja ho aj celkom chápem, ale už by si to snáď mohol uvedomiť, či? Veď naša láska je nekonečná! Prosím odpovedzte mi, ja už som zúfalá:((......... :DDDDDDDDDDDD btw, toto čo som tu práve napísala má utvrdzuje v tom, že nie som normálna:D no nevadí, aj takí musia byť:D :)) xx

By Maruš:

..jááj drahá, pobavila si :D :D

..ako osobný psychológ jeho kučeravosti viem, že Harry je naozaj veľmi citovo labilný, ak ide o lásku :D :D ..miluje ťa naozaj vrúcne, len sa bojí tvojej reakcie, a že by ťa po fyzickej stránke sklamal (chápeme sa? :D) :D :D :D.. ďalej ho vééľmi zdeptalo jedno dievča, či skôr ropucha? :D, stará a blonďavá, a spolu sa obávame, že uvrhla kliatbu :D ..dočkaj času mojč, on raz príde, a už od teba neodíde ;D

Rada od Kikuš: 


Milá Alexi. Obe dobre Harryho poznáme, je to predsa najlepší priateľ môjho manžela. Preto obe dobre vieme, že Hazza je veľký romantik. Čiže na tvojom mieste by som si počkala na taký krásny vianočný večer (vlastne skôr ráno, pochybujem, že s ním budete oslavovať Vianoce podľa našich tradícií), prípadne svoje narodeniny, valentín... Ver mi, on len čaká na správnu príležitosť.



*****


 Posledná, a asi aj najťažšia otázka :)

Ďakujem, za odpoveď, asi budem musieť poslúchnuť vašu radu, pretože som s tými darčekmi v koncoch, takže jedno veľké ďakujéém :D.... a čo sa týka tých serióznych otázok, práve ma jedna napadla: Ako dám tak normálne najavo cudzincovi (je ír), ze sa mi paci, bez toho aby si myslel, ze som uplne trafena :D... je odo mna starsi asi o styri roky, cize povedat polopaticky to nechcem a pozname sa asi pol roka :D... -Bria-  
Zabudla som pripisat, ma 19 :D

Maruš radí:
..veľmi moc ti uľahčuje situáciu, že má devätnásť ;D ..zoberie to ako chlap, nie ako pubertiak, a navyše bude poctený, že ho chce pätnástka (počítam správne? :D), aspoň podľa mojích predpokladov :) ..no nech je aké koľvek veľké deco (ak je :D), tak sa tá dospelosť v ňom nezprie :) ..preto sa nemusíš ani veľmi báť.. prvá myšlienka, ktorá ma napadla, keď som dumala nad tým, že ako bola, že mu to máš povedať po slovensky :D :D ..dobrá konina, viem, ale inak mám všetkých po hromade :D ..normálne, na káve, vonku, v škole, niekde, kde sa vídate, a komunikujete :) ..je starší, on už by to asi mal chápať lepšie, nechoď na to na rovinu, skôr sa pokús zdôveriť ako kamarátovi, uvidíš, či to pochopí, a nejako sa zapojí ;) ..veľmi dôležité bude, všímať si reakcie, ak sa bavíte virtuálne, tak smajlíky :D :D ..


Kikuš radí:

Súhlasím s Maruš, že on to zrejme zoberie inak, vážnejšie. Na tvojom mieste by som mu to povedala tak, že jednoducho chceš, aby to vedel, no dúfaš, že ak to s ním nie je rovnako, neublíži to Vášmu priateľstvu. Určite sa nad tým vážne zamyslí a verím, že tomu dá šancu.





Dúfame, že sme pomohli, a vy budete kludnejšie spávať! :D
Maruš & Kikuš
Vaše trable, naše hrable! s.r.o ;D
Prijímame ďalšie otázky :)

5 comments:

  1. Dobre baby ale toto bol podraz :D :D so všetkou úctou sa snažím odpovedať babe, ktorá sa pýta na fackovanie, a vy takto ?!?! :D :D ..a Klaudia, dáš jej prosím ťa zajtra za mňa facku (ale len takú slabšiu :D), zato čo dnes povedala o PIT? ;D

    ReplyDelete
  2. Jáj, vy moje zlatíčka!:D Ked som sem išla tak si hovorím "Bože, prosím, nech mi odpovedali!" a stalo sa!:D Ďakujem krásne za povzbudivé slová a pevne verím, že Harry sa konečne vzchopí a povie mi to do očí!:D :) inak, musím zase pochváliť tento váš nápad, je to dokonalé!:) xx

    ReplyDelete
  3. Amy: Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.. ani neviete, akú radosť ste mi spravili :) S tým chalanom, máte pravdu.. Skúsim niečo vymyslieť.. Milujem túto stránku ♥ A dík, ešte raz :D

    ReplyDelete
  4. Dakujem za odpoved, mooozno to skusim nejako povedat, ale on je srasny blazon takze, na to ze by to zobral rozumne mozem velmi rychlo zabudnut, doslova si predstavujem situaciu... ja mu nieco hovorim, kym sa on zaobera snehom a na konci sa ma spyta, ci bolo to co som hovorila velmi dolezite :DDD aj ked, no mozno sa zmierim skor s tym, ze nie, pretoze teraz odide na cele tieto prazdniny domov :/ vlastne asi dnes rovno vyskusam vasu radu mu to povedat, kym mam sancu.... :) -Bria-

    ReplyDelete
  5. (Laura) Mám problémik.. Strácam záujem o One Direction ! Už ich neobľubujem tak, ako kedysi .. Ale to je strašné, pretože bola som veľká faninka a teraz ich začínam nenávidieť.. ale to sa nesmie stááť !! Prosím pomóc ! Prosím neodsudzujte ma za to.. :) Chcem od vás len pomoc :)

    ReplyDelete