Sunday 2 December 2012

She is mine! úryvok :)

Dneska som hľadela na štatistiky, a rozmýšlala :) ..na nič prevratné som neprišla, ale viem, že chcem comeback ;D ..a chcem, aby boli čísla pri častiach Adriany také, aké bývali :) ..zatiaľ sa píše budúnosť, z ktorej vám prinášam úryvok :* ...enjoy, xx



"Fajn," rezignoval, "skúsim šťastie u Eleanor, alebo Danielle."
Au, toto bolelo. 
"Ruky preč Styles, toto všetko je moje."
Došiel Zayn a pri slovách "toto všetko" si ma zboku privinul, a pohladil ma po bruchu. 
Niečo sa chytilo mojich prstov, ktoré som mala za chrbtom. Ups. Našpúlila som pery, sľúbila som, že nebudem provokovať. Louis vie, kedy sa pripliesť.
"Moment. Čo bolo toto ?!"
"To bolo... gesto."
"Aké gesto?"
"Naše gesto."
"Zayn on ju chytil za ruku."
"Prečo si ju chytil za ruku?"
"Nechytil ma za ruku."
"Tak za zadok?"


Čo si o tom myslíte? :)

7 comments:

  1. Musela som si to 3x prečítať, aby som pochopila:D Nie žeby to bolo zlé! Len som zmätená (čo asi bol tvoj zámer :D). Ale veľmi sa mi páči ten koniec!:) A určite sa vrat, prosím!:) Strašne by ma potešila kapitolka zo SIM:) A určite nie len mňa!:) U sa teším na to, ako tu znovu uvidím tvoje skvelé diela:*

    ReplyDelete
  2. Co si o tom myslime? Ze je to uplne dokonale a neviem sa dockat, kym pridas dalej! :)

    ReplyDelete
  3. hmmmm, som nadšená že budeš pokračovať :D ale z tohto som zmätená :D niečo som pochopila a potom aj niečo nie :D takže pridaj celý diel a zmätená nebudem ;)

    ReplyDelete
  4. Baby, hádam si to tu prečítate :) ...toto je súčasťou novej zápletky, preto to chápať nemáte :D ..a ako povedala Alexi, bol to zámer, zmiasť vás :) ..to je len dokaz, že sa to naozaj píše! ;D ..sľubujem, už budem písať prítomnejšie veci, aby mohli ísť aj sem :D :* vďaka za komentáre :)

    ReplyDelete
  5. úžasné :)) mohla by ses podívat na můj blog ? http://liveyourdream-ll.blog.cz/

    ReplyDelete
  6. Som z toho totálne namäkko ale to nie je podstatné :D :D hlavná vec že je to super a že ty budeš pokračovať :D :D ááááááááááááááááááááááá :D sa teším :D

    ReplyDelete