Tuesday 4 December 2012

Let it snow :)

Jíííí, Sneh! Sneh! Sneh! Sneh! ..milujem ho ;D ..prvý krát sa spustil v nedeľu večer, tak sme si so sestrou, ktorá žije zimou tak ako ja, a ako aj náš brat, splnili tradíciu! :) ...pekne som si zobrala vankúš a perinu, uložila som sa k nej do postele, a čumeli sme na sneh s blaženým pocitom, že konečne.. :D ..pokecali sme, všetky babské bludy a hot news :D, pekne sme sa nasmiali, pobili, pozhadzovali z postele, a zaspali :)

..ako je to bežné, sneh sa nám stopil :D ..o pól tretej som prišla home, a že jéé sneží :D ..tak som nabrala jedlo, priložila kekse, a schovala som sa za fotelu, aby som si mohla ako posledný cvok vychutnávať tie obrovské vločky (tie sú najkrajšie :), ako dopadajú do záhrady a pomaly všetko dýcha bielou :)

No mňam! :D ..a potom prišla sestra, že ideme na prechádzku.. zobrali sme aj Moniku, najlepšiu kamošku mojej sestry.. a to boli tie veci pri ktorých sa človek smeje, až sa rovno celý hodí o zasneženú zem :D ..to je to, keď skríknem "Karin!", a guľa jej pristane na ksichte :D ..keď si len tak rukou prechádzam po plotoch s bielou prikrývkou, a zrazu majú sniežik aj za krkom :D ..alebo keď skončím horšie ja, a roztápajúca dávka snehu mi močí chrbát od vrchu až dole.. a keď sa potom vyvrieskame, zotrieme vodu z tváre, skočíme ešte na teplý ovocný čajík.. tam sa porozoberá, čo sa má a sluší, a potom dáme druhé kolo :)

..to je ten pohľad na premočené vlasy, plné pekných vločiek, chytanie snehu na jazyk, a otrásanie snehu zo stromov na nás :) ..a najviac zo všetkého sa teším, keď sa nás 250 vyberie niekde so sánkami, bobami a sáčkami.. a na lyže.. :) ..také dni sú najlepšie, zimné dni sú najlepšie :D 


..blbšie sú ale tie poškolské akcie.. keď vás hodia do najväčšej kopy, asi trinásti vás priľahnú, sneh je všade tam, kde byť nemá, a ste ním ešte aj nakŕmená.. dneska mi kamarát spolužiak milo zvestoval, že Mariettka ty pôjdeš prvá :D ..a aký úsmev dodal.. ach..

..Čo vy, ako sa máte? :) ..tešíte sa zo snehu? ..máte vôbec nejaký? :) ..lyžujete? :) ..píšte, všetko.. :) ..kludne aj otázky do poradne, tie posledné budú zajtra! ;) ..nie som v škole! :D

..a ešte, cez víkend príde Katka.. ja so sestrou samé doma, zvyšok je na stužkoveej :D ..takže asi prídu aj nejaké ostatné baby, bude to tu čisto Ladies Night :D ..upečieme si medovníku, zaspievame si, a zatancujeme? :D ..však ja sa vám potom určite vykecám takto podobne :) 

A ešte, kto by chcel a pozrel by si twitcam mňa a Kataríny? :D Píšte! :)

Pa :)
Maruš 

2 comments:

  1. Ja chcem pozerať váš twitcam! :D Ja mám strášne rada zimu! Proste pozerať ako tie vločky dopadajú na zem a stromy, lúky a všetko ostatné je prikryté snehom... Milujem to! :3 U nás nasnežilo a hneď roztopilo... potom snežilo 2 hodiny, práve vtedy som sedela v škole a keď som z nej vyšla.. bahno :/ Pekne to zamrzelo.. a dnes konečne poriadne nasnežilo a ja som nemohla ísť von pretože učiteľka dejepisu si zmyslela že zajtra(respektívne dneska :D) si napíšeme písomku... Ver mi že to že ťa hodia do snehu a potom ťa priľahnú poznám veľmi dobre :D :3 A potom tie guľovačky kde je každý proti každému, kričíte jeden cez druhého aký je blbec a že do tváre sa nehádže lenže sami im hádžete do ksichtu... Ách.. milujem zimu, december a hlavne vianoce! :3 #CantWait

    ReplyDelete
  2. ja tiež milujem zimu :) :D a milujem sa len tak pozerať na to ako padá sneh :D a potom na to ako je všetko nádherne biele :D a tie guľovačky? :D no comment :D na nás si spolužiaci počkajú pred školou a len čo dievčatá vyjdu von tak na nás mieria hlava nehlava :D potom už len rýchlo zdrhám domov uvarím si liter horúceho čaju a pod dekou sa rozmrazujem :D:D:D len už aby tu boli vianočné prázdniny! :) :D

    ReplyDelete