Monday 31 December 2012

2o13


Nie som človek na takéto články. Nikdy mi to nešlo. No nenapísať Vám nič, nepoďakovať, po tom všetkom, čo ste pre nás s Maruš urobili by bolo strašne nevďačné. 
Preto sa Vám chcem všetkým poďakovať, za každý jeden klik, ktorý sa odrazil v tých číslach, na ktoré denne zíram. Za každý komentár, či už potešil a vyčaril úsmev na tvári alebo pomohol zlepšiť to, čo sa Vám nepáčilo. Dúfam, že pomohol, a že sa to zlepšilo alebo ešte zlepší.
Ďakujem za tie slová plné podpory, za tie komentáre, kde ste sa nás zastali, keď niekedy aj nám došli slová, keď som rozmýšľala, či to za to stojí a prečo to vlastne celé tu robím.

Tento rok bol pre mňa naozaj výnimočný. Všetko to začalo. Tento náš malý zázrak, ktorý sme si s Maruš zamilovali. Spoznala som neuveriteľné množstvo ľudí, za ktorých som neuveriteľne vďačná. 

V prvom rade Maruš. Nemôžem uveriť tomu, že keď som prvýkrát klikla na jej blog, rovno som ho zatvorila. Myslím, že som ti to nikdy nevravela, tak ma prosím nezastrel. Neskôr som sa dostala k nemu znova. A už som sa odtiaľ neotrhla. Ten príbeh o šialenej kučeravej blondínke, v ktorej som až neskôr spoznala túto úžasnú osobu som si zamilovala. Vieš, že keď som ťa spoznala, vážne som si myslela, že máš tak 17 rokov? Milujem naše up all night-ky, som ti nesmierne vďačná, keď neviem, čo ďalej s príbehom, pošlem ti kúsok a ty mi to o chvíľku vrátiš a je z toho majstrovské dielo. Obdivujem tvoj neskutočný talent a to, že som ťa spoznala bola jedna z najúžasnejších vecí, ktoré sa mi tento rok stali. Milujem ťa, veverička.

Alexi, Tyna, Bebs Z, kde by som bola bez vašej nekonečnej podpory? Tých úžasných komentárov, toho, čo ste mi vždy napísali? Veľmi Vám za to ďakujem, ľúbim Vás strašne moc :* 

Sue, tebe ďakujem za tie neskutočné rozhovory, tvoje krásne komentáre, všetky tie plány. Si jedna z najúžasnejších vecí, čo mi tento rok dal. Love u 

Čipsuš, si ďalší z ľudí, ktorých som mohla spoznať a budem za to do smrti vďačná. Ty a tvoj blog, vždy ste boli pre mňa veľkou inšpiráciou.

Katie, som veľmi rada, že som mala možnosť spoznať aj teba, aj keď si už nepíšeme a ja ťa neotravujem tými nekonečnými zátvorkami v zátvorkách, som veľmi rada za tie časy, keď to tak bolo a naozaj zbožňujem tvoje príbehy.

1Dfuckmeinthekitchen, k tebe by bol dlhánsky komentár. A ja som lenivá, veď to vieš :P A okrem toho, ešte nie je po 22:oo, čiže väčšinu z toho písať nemôžem, len toľko, že aj ty patríš k ľuďom, bez ktorých si tento rok neviem predstaviť :)






Želám Vám všetkým krásny Nový rok! Rok plný zábavy, skvelých priateľov a splnených snov. Rok, na ktorý nikdy nezabudnete. Rok, ktorý bude jedným z tých najkrajších. Nový rok môže byť nový začiatok. Šanca veci zmeniť, zlepšiť, urobiť to, čo sme sa skôr neodvážili. Plný nových príležitostí, nových rozhodnutí. Príležitostí, ktorých sa treba chopiť, rozhodnutí, ktoré si môžme urobiť podľa seba. 

Ďakujem Vám všetkým za tento prekrásny rok, na ktorý nezabudnem a dúfam, že ďalší bude ešte lepší. 
Ľúbim Vás :*

Chcela som Vám dať aj nejaký obrázok nie len stiahnutý z netu :) Síce aj tento bol pôvodne stiahnutý, ale len ako čierno-biely, tie farby, vzory, nápis a celková úprava je moja robota tak dúfam, že sa páči, chcela som aj niečo vlastné :) Tak trochu my dve, ale vážne len trošku.

4 comments:

  1. Aww... Honey...
    Nemám slov, krajší novoročný článok som nevidela.
    Ani si nevieš predstaviť, ako si ma dojala :)) Ľúbim ťa carrot :))
    Šťastný nový rok srdiečko, nech je lepší, než bol tento! Veľa veľa šťastia, zdravia, lásky, nových priateľstiev, dobrodužstiev a splnených snov :)) :*

    ReplyDelete
  2. [31. 12. 2012 21:50] Fajn, akurat som omylom vymazala 12 riadkovy komentar obsahujuci moje vylevy lasky a duse. Preco sa mi to stale deje?:D Preco ja?!:D Ale nie, teraz vazne:) Taaakze, Kikuska moja, krasne si to napisala! Kiezby bol Novy rok castejsie, aby tu boli taketo clanky, heh:) A vobec nemusis za nic dakovat. Vsetky tie komentare som pisala s radostou, aby ste si vy dve konecne uvedomili, ake ste uzasne:* A do noveho roku ti prajem veeeeeeeeelmi vela splnenych snov a este viac vydarenych poviedok (nie ze by si mala aj nejake nevydarene :D) Lubim ta, moja:*

    ReplyDelete
  3. awwww sooooouuu sweet bitch ..aj by som ti odpísala ale som zaneprázdnená spamovaním ta na fb . don't be angry ..i know u love it . :D -1Dfuckmeinthekitchen (again )

    ReplyDelete
  4. Láska! Ja ti ďakujem :) a prajem ti krásny úžasný nový rok, tak ako si napísala plný splnených snov a prianí :) (STYLES takisto, stále sa vtiera dilino :D) Dúfam, že naše plánovanie ešte neskončilo ;) love U!!!

    ReplyDelete