Thursday 22 November 2012

Navždy ? ;(

Sľúbili sme si, že spolu zostaneme navždy. Že keď dokončíme gympel, pôjdeme spolu na vysokú, a budeme spolu bývať niekde ďaleko, a keď raz príde rodina, budeme mať domy pri sebe, a naše deti budú kamaráti... tak ako sme boli my. A ona odišla. Odišla odo mňa príliš ďaleko... a ja si zajtra ráno uvedomím, že už nikdy nebudeme spolužiačky, nikdy to nebude to, čo to bolo, a nikdy sa nevráti späť.

Viete, čo to znamená? Že slovo navždy je priamo úmerné slovu nikdy. A ešte aj to, že mi odišiel niekto, kto mi bol osem rokov najlepší kamarát. 

Ak máte dobrú náladu, nečítajte to, skazím vám ju. Či už je neskoro?

...s oranžovým balónom som bezducho chodila po meste, pískala s takou tou vecou, do ktorej fúkate, bolo mi zima, smutno, lebo ona posledný krát sadla po škole na autobus, a odišla do dediny, ktorá bola jej domov. A potom mi ten balón odletel, tak ďaleko ako ona. Nevidím cez slzy, už zase plačem. Lebo mi chýba, aj keď som s ňou ešte pred hodinou do poslednej sekundy čakala na zastávke, a objímala ju...

Symbolicky sme si zrovna dneska vyrobili posledný školský trapas, posledný krát sme sa spolu smiali na ničom, keď sme sa pozerali na stenu... A ja si to chcem všetko pamätať, časy v Tosume, na základnej, na gymnáziu, u nás, u nich... 

A preto sa pýtam...
Navždy ? 

...

Navždy. Aj keď len v mojej hlave, v mojom srdci. Navždy, aj keby sa mám držať poslednej spomienky, ktorá mi ostane...

19 comments:

  1. dojala si sa vazne! :( sme na tom podobne ;( Niks

    ReplyDelete
  2. Veverička moja! :) Mňa to tak veľmi mrzí, neviem, čo povedať, skúšala som ťa rozosmiať, skúšať budem, ale tie moje trapne pokusy o fóry aj tak za nič nestáli :/ Ja len, že ti veľmi držím palce, viem, že ty to prekonáš, že to prebolí, slniečko zasa vyjde a bude krásny veselý deň, tak nezúfaj, ďalej nám tu všetkým rozdávaj radosť ako vždy, keď sa sem ozveš, my ťa tu všetci veľmi ľúbime :)
    SYT :*
    Love, ur tuleň :)

    ReplyDelete
  3. Pekne opísané.... Poznám to.... Už sú to asi 4 mesiace a predsa mi chýba tak ako na začiatku, možno ešte viac :/ ....

    No ona zabudla na slovo "navždy" našla si inú školu ainých kamarátov.. a ja... už som nič :) ...... Nenávidím slovo "navždy"....

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja sa toho strašne bojim ;( ...asi miliónty krát plačem a nezmyselne sa pýtam Kto iný, keď nie ona ?

      Dúfam, že máš svoje nové kamošky, a neostala si sama :(

      Delete
    2. Najhoršie na tom je že bývame v rovnakej dedine a stretávame sa..... a ešte horšie keď pridáva fotky zo svojou "terajšou" naj kamoškou a ja sa vždy rozplačem ako idiot a pomyslím si "6 rokov sme boli spolu a ona aj tak zabudla"

      Kamošky mám..... ale myslím že aj tebe je jasné že nikdy nikto nebude ako ona....

      Delete
    3. Vždy hovorila že na mňa nezabudne a za nikoho ma nevimení a ja som verila.... :)

      Ale prajem vám aby sa to vám nestalo :)

      Delete
    4. vy ste v rovnakej dedine :) ...mne Karolina odišla do mesta 2 hodiny od nás :)

      ..ale bolo to hnusné od tvojej bff :(

      Delete
    5. No to ano... Ja som zostala na základke a ona šla na gympel... Hrozne sa zmenila..... :)

      http://livestream.bambi.de/en/ Inak pozeráte? :) Sú tu 1D♥ :)

      Delete
    6. 2 hodiny od seba je dosť ale hlavné je že sa máte stále radi :) Hlavne nespravte tú chybu a nezabudnite na seba :)

      Len ja to nechápem... Ona bola 3 týždne na jazyk. pobyte vo Viedni a zvládli sme to.... teraz je iba na inej škole a vysrala sa na mňa... A stále to bolí tak ako na začiatku...

      Delete
  4. to bude v poriadku:) zvládneš to! :) Držím palce !

    ReplyDelete
  5. :-/ poznám, ona išla na gympel, ja som ostala na základke, prvý polrok sme sa kamarátili ako predtým, a všetko bolo v pohode, a potom mňa aj ostatné kamarátky pozvala von aj s asi dvomi ďalšími babami, a predstavila ma že:
    Zoznámte sa, to je moja bývala najlepšia kamarátka.... :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ľudia, ktorý odchádzajú sú vždy zmenení na nepoznanie... Alebo sú to možno aj ľudia, ktorý ostávajú.. Ale už si nikdy nerozumejú tak ako to bolo... Toto ale muselo byť nepríjemné :/ držím palce

      Delete
  6. Maruška moja, neboj, to prebolí. Hovorím to z vlastnej skúsenosti. Pred dvomi rokmi mi odišiel najlepší kamarát, ktorý mi bol ako druhý brat, blbli sme spolu a este ked sme boli veľmi malí, tak sme si odprisahali, že sa raz vezmeme (podotykam, že naozaj vážne malí :D) Odstahoval sa do iného mesta. Tiež sme si slubovali, že spolu zostaneme v kontakte že sa budeme kontaktovať a tak ďalej. A aj to tak chvíľu bolo, no potom to skončilo, písal mi menej, aj ja jemu... a bola som naňho nahnevaná, že ma odstrcil a zabudol, ale nebolo to tak. Len proste pokračoval vo svojom živote a zmieril sa s tým, že sa už asi viac neuvidíme. Vtedy mi to bolo hrozne ľúto a vravela som,že ja ho stratiť nechcem, že nechcem iných kamarátov, ale prišlo to nejak prirodzene:) Samozrejme, že som naňho nezabudla, občas si píšeme, posmejeme sa a život ide ďalej:) nikto sa na nikoho nehnevá a len spomíname na to, ako sme obidvaja prerevali celé týždne:) takže neboj sa, moja, všetko bude v konečnom dôsledku dobre:) teraz ťa to bude, nehovorím že nie, ale preboli to:)) xx

    ReplyDelete
  7. To je krásne. Lepšie by som to vyjadriť nevedela. Je mi z toho smutno, lebo viem, že sa to stane aj mne....

    Saš

    ReplyDelete
  8. Prečo sa ľudia menia ? Mala som najlepšiu kamošku.. odišla na inú školu, zmenila sa nepoznanie.. už si s ňou absolútne nerozumiem, keď som u nej na oslave s jej bifľošskými kamkami.. a druhá to isté.. päť frajerov, alkohol,.. ach.. Len ja som ostala sama.. a myslím si, že už nikdy v živote naj kamošku mať nebudem.. Je to strašné.. Najťažšie je to, že sa meníme.. :( želám ti adminka, aby sa tvoja BFF nezmenila .. to je len to najhoršie v živote :(

    ReplyDelete
  9. absolútne ta chápem .nás v 5 tom ročníku rozdelili celú triedu do dvoch iných ..som si myslela že to bud ekoniec sveta pretože všecia moji kamaráti išli akurát do inej ..no bolo to asi to najlepšie čo sa mi mohlo stat .pretože som tam stretla moje druhé Ja :) zároven úplne odlišne ..a vlasne úplne rovnaké ..vždy som vedela načo myslí ..a naopak . na tých 5 rokov snou mám tolko vela spomienok ..pri ktorých sa vždy smejem a zlepšia mi náladu ..už od 5 tej triedy sme si slubovali že pojdeme spolu na veterinu .a ja som v den zápisu zostresovala ..pretože nové prestredie nový ludia ..a tak som išla na gympel ..podla mna to budem vždy tak trošku lutovat ..aj ked cez výkendy sme sem tam spolu a rozprávat sa máme stale o čom ..už to nebude take ked ju nemám stále pri sebe ..ja verím že ona sa nikdy nezmení ..ja jej to nedovolím ..ona je tak strašne tvrdohlava že jej ta tvrdohlavost nedovlí zmenit sa ..síce na novej škole mám v triede plno skvelích ludí ..no stále mi tam niečo chýba .:/ aj ked možno niekto chcel aby aby som tam išla ..keby som tam nešla tak nikdy nestretnem moje vlastne zase už 3-tie ja . ahah zatial to neni také aké to bolo s Evel (najlepšia kamarátka) ale je to na celkom dobrej ceste .DD už aj vieme kde budeme po škole bývat ..pretože mosty v anglicku sú úplne cool :D a nedá mi to ale aj tebe sa podpíšem ako -1Dfuckmeinthekitchen .:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klaudia? :D :D ...okej, smejem sa, zlepšila si mi náladu vetou o anglických mostoch :D ;D ...v tvojom prípade sa risk oplatil, s tým gymplom... ja som v piatom odišla so všetkými kamošmi na 8 ročné gymo :) ..ak som hore niečo nespomenula, tak to, že posledný rok to škrípalo... a ja už druhé ja mám, asi rok a pol... ale tie roky s Karolinou budú vždy to najviac :)

      Delete
    2. A tá moja nová kamoška, tá sa tiež volá Klaudia ;D

      Delete
    3. :D pod anglickými mostami sú lepšie podmienky ako v niektorých bytoch na slovensku :D tak sa jej drž a nedovol aby sa to pokazilo :) ja poznám ten pocit ked ti tú osobu už nikto nenahradí .ale to neznamená že nepríde iná osoba ktorý ti to aspon trošku vyplní .aj ked ona bude pre teba zanmenat vždy niečo viac .takú špeciálnu osobu o ktorej budeš hovorit ešte svojim detom ..a čo ty vieš možno to ešte nejako dáte dokopy .času dost ..a nájst dobré kamarátky je tažke soo never give up :) haha tak jej odkáž že má super meno :D

      Delete