Sunday 25 November 2012

She is mine!, Let me love you., Fuck! I am Josh...

...viete čo sú to? ..tri príbehy bez konca, len načaté, písané kým som nimi bola uchvátená.. jeden z toho sa asi konca ani nedočká, jeden možno od cudzej osoby, jeden niekedy o dlhýý čas :)

...prosím, čítajte dokonca, je to posledná takáto vec, čo vám sem napíšem.. vlastne možno aj posledná :)

...keď odišla Karolína, rozmýšľala som o veľa veciach, pred pár týždňami sa nejaké veci začali diať.. Nie, nič depresívne. Vlastne sa môj nudný život akosi začal dávať do pohybu. A mne sa páči, že to tak je. Veci sa majú tak, že moja hlava je bez nápadov, nemám chuť ani inšpiráciu, keď čítam Kikine PIT, a vidím vaše reakcie a jej čísla, cítim sa tu ako cudzinec, ktorý nič nepridáva a nepíše, a keď aj, tak je to chabé. Sem tam sú tu nejaké články, bezduché, o ničom, nezaujímavé...

..nádej som ale videla v druhom príbehu. A aha, druhá časť a nič. Blok, stop, nejde to, nepáči sa mi to... Ciara nie je postava pre mňa, Let me love you, nemá iskru pre mňa... 

Ešte v máji som mala vlastný blog, na ktorom boli tri príbehy a kopa článkov. Jeden o Liamovi a drzej Elle, ktorý si dopísaný tichučko hovie uložený v útrobách môjho telefónu, príbeh o troch drzých sestrách, z ktorých má jedna len 4 roky, a ďalší o ohnivej Stelle a búrlivej Quinn, dvoch šarmantných dámach z iných kútov sveta :) ..na základe druhého príbehu o Elizabeth, Rosalie, a Adélke (meno maximálne odveci :D), ktorý v tom čase nebol domyslený a nepísal sa ďalej, má teraz Katka založenú svoju story, lebo som zistila ako som chcela pokračovať, a dala jej môj záložný plán :) ..druhý záložný plán má teraz Ajč, ak som správne pochopila, lebo sme sa zhodli na nápade jedného príbehu :)

..späť k pointe :D ..Katka nevie ako ďalej v tam tom, ja neviem ako ďalej v tomto. Nechtiac sme si vymenili veci podla nášho štýlu. Tak to treba zameniť späť, nie? :) ..len nie je domyslené, či chceme pokračovať tam, kde druhá skončila, alebo si vezmeme len nápad tej druhej, a či to vôbec chceme. Hlavne preto, že u mňa je otázne, či mi ešte vôbec ide písať :D ..chápete ? :) ..akože mi možno odišlo pisateľské obdobie :)

Ale nechcem z tadiaľto odísť, už som to raz spravila, a oľutovala som to. A keby to spravím už definitívne, bolo by mi toho ľúto. Mala by som asi aj výčitku, že som padavka :D 

..čo z toho vyplíva? :) ..že vôbec neviem čo chcem, čo budem robiť, a čo bude s účasťou na tomto blogu..

..čo si o tom myslíte? čo by ste chceli? čo mám robiť? ktorý príbeh chcete čítať? chcete nový? ..babiky súrne potrebujem aby ste mi to napísali, ak ma tu chcete čítať naďalej. ..ak nie, tak viem, čo mám robiť :( ..aj keď vás už asi týmito vecami hnevám..

Bye :*
Maruš <3

12 comments:

  1. jednoznačne SIM!!! :D prosííím pokračuj so She is mine! :) strašne som si zamilovala ten príbeh :D
    ale aj ked by si písala iba takéto články aj to budem čítať :D mne je jedno čo sem napíšeš, len prosím neodchádzaj z tohto blogu!!! :) :D Kikine poviedky sú dokonalé ale ja už som si zvykla že na tento blog prispievate obe, takže ked tu nebudeš, bude mi to tu pripadať také neúplné, akokeby tomuto blogu niečo chýbalo :) takže prosííííím ostááááň! :) :D

    ReplyDelete
  2. Maruuuuuuš, neštvi ma... ak nechceš dopísať Let me love you, tak to nepíš...aspoň kým nepríde nejaký famózny nápad a ty sa rozhodneš..ale prosím, veľmi ťa prosím, SHE IS MINE dokonči..čítam to od začiatku, veľmi som si zamilovala tento príbeh a bolo by mi ľúto, keby to skončilo len tak nedokončené.. máš obrovský talent, vieš skvelo písať, proste ...krása! :) ... hlavne sa nevzdávaj a neprestaň písať a taktiež nech ťa ani nenapadne odísť z tohto blogu... bola by to škoda... ak si to chceš v hlave trochu usporiadať, porozmýšľať nad nápadmi, tak kľudne ... my, ktoré to čítame od začiatku a zbožňujeme to si radšej počkáme, ako by si s tým mala úplne seknúť... :) takže, neprestávaj písať, prosím :) a She is mine určite dopíš :)

    ReplyDelete
  3. Maruska moja, ja tí snáď ublížim!:D Ale nie, v dobrom to myslím. Ty tu musíš ostať! Si súčasťou tohto blogu a verím, že aj tebe by bolo hrozne ľúto, keby si odišla. Nebudem ťa nútiť písať poviedku ak nemáš nápady, ale ja by som si strašne chcela dočítať SIM. To je jedna z mojich srdcoviek a chýba mi:/ A čo sa týka článkov, kde si vylievas dušu, ja ich zbožňujem! Len ja stále napíšem dlhokansky koment a ked ho odošlem, tak ten článok je už vymazany:D Proste takýmito príspevkami sa s tebou ľudia viac spájajú, viac ti rozumejú a možno aj tebe niekedy pomôže nejaká naša rada:) Takže určite odtiaľ neodchadzaj!:)) xx

    ReplyDelete
  4. 1. povídka, kterou jsem četla na tomhle blogu byla SIM :-) zamilovala jsem si charakter Adriany a celkový spád povídky :-D - neočekaný a nevyspitatelný :-D to je to, co na těhlech povídkách miluju :-D Let my love you- ta povídka mě až tak nechytla, ale má úžasný námět a to se mi líbí, jestli se ti nechce dopsat lmly- tak to pochopím :-) v prní řadě je tady SIM a Fuck!I am Josh- je hned po SIM- to by mě taky hrozně mrzelo :-( hlavně neodcházej- klidně si dej pauzu s psaním, odpočiň si...ale ne, aby to trvalo nějak dlouho :-)

    ReplyDelete
  5. chcm SIM. milujem to! :) <3 prosím daj časť.:D

    ReplyDelete
  6. Ahoj Maruš, tvoj príbeh SIM som začala čítať len nedávno a poviem ti že všetky časti som hltala, píšeš úplne rovnako dokonalo ako Kika. Podľa mňa proste obe super píšete. A keď sa už pýtaš tak určite SIM... Preto SIM,lebo viac som od teba (príbehov)ešte neprečítala, ale chystám sa a určite budú dokonále ako SIM!

    ReplyDelete
  7. Ahoj :) ja by som ti len chcela povedať že ja tvoj príbeh SIM milujem :) len prednedávnom som začala navštevovať tento blog... a začala som čítať SIM.. a hneď som si to zamilovala :) tak prosím nevzdávaj to a pokračuj :)

    ReplyDelete
  8. Prosim pokracuj v She Is Mine! ;) :) tu poviedku som si zamilovala a je uzasnaa ...:) :D

    ReplyDelete
  9. Neser maaa, pokračuj so She is mine!! Začala som to čítať asi pred týždňom, sedela som pri notebooku každý voľný čas len aby som zistila ako pokračuje Adriana svoj búrlivý život, potom mi naši notebook zabavili lebo som pri ňom stále sedela, tak som čítala cez svoj superspomalený mobil ktorý jednu stránku na blogspote načítava asi 5 minút (seriózne), ten sa z toho zbláznil a po každej jednej kapitole som ho musela resetnúť, teraz je z toho chudák hotový a som rada že mi vôbec funguje wifina, A TY POVIEŠ ŽE KONČÍŠ?! Ani nápad, to si ťa vyhľadám a bude zle !! :DD Akože fakt. Zjedz kýbel zmrzliny, 4 balíky čokolády, počúvaj vianočné pesničky od Biebera a spol., Take Me Home, Little Mix, The Wanted, Evu a Vaška alebo mne je jedno čo, proste nájdi niť a pokračuj v písaní! Prosííím!! :D O:) Já už budu hodná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jééj, ty si všetky tie bludy pri častiach pamätáš ? :D :D Justin Bieber, Vianoce, zmrzlina ? :D :D ..je mi lúto, že Adriana spôsobila nepríjemnosti, ale poctieva ma to, že až takto moc je niekto dychtivý čítať to :D :D každopádne, smejem sa :D :) ..a, a,a ..rozhodnutie tu bude čoskoro ;)

      Delete
    2. pamätám, veď to není tak dávno čo som to celé prečítala. :D:D snaž sa, aby si nás tým rozhodnutím nenahnevala. :DD ale nie. fakt ma zaujíma čo bude s Adrianou a Louisom ! :D

      Delete
  10. pozri .. úprimne sa do takýchto vecí nezapájam, pretože je to len a len tvoje rozhodnutie :)) nikto by ti doňho nemal skákať a ty by si sama mala vedieť či chceš písať preto, že a to baví alebo, že musíš :)) takže je to len a len na tebe :)) ale aj keď som ti nechcela napísať čo by si mala dopísať, tak som svoje rozhodnutie zmenila :)) chcem, aby si dopísala SHE IS MINE :)) je to skvelé, dokonalé, perfektné,úžasné :)) je to odlišné od príbehov aké čítam a tým sa mi to ešte viac páči :)) milujem odlišné veci :)) takže nech sa rozhodneš akokoľvek, budeme to musieť akceptovať :)) ale skús nejako prosím, moc prosím (aj psie očká hádžem) dopísať SIM :)) *K*

    ReplyDelete