Monday 12 November 2012

Point in time 1o


Len krátka, prepáčte :/


Povzdychla som si a prešla k dverám. „Nech ťa ani nenapadne ísť do baru,“ varoval ma. Ignorovala som ho a otvorila dvere. Zostala som stáť s otvorenými ústami, keď som videla tri tváre, ktoré na mňa pozerali. „Niall? Harry? Louis? Čo vy tu robíte? Dúfam, že máte dobré vysvetlenie!“Všetci na mňa pozerali s vyvalenými očami. Harry sa nebezpečne uškrnul. „Ja dúfam, že vy dvaja máte dobré vysvetlenie. K tomu zaujímavému rozhovoru, ktorý sme mali možnosť počuť.“

******************************************

Otočila som sa chalanom a pozrela na Zayna. On sa pozeral na mňa. „Vieš čo?! Si hrozný debil! To tu musíš vyhukovať na celý hotel?! Potom všetci počujú, čo by nemali! Veľmi pekne ďakujem!“ Len sa uškrnul. „A vy traja?! Musíte počúvať za dverami a robiť problémy tam, kde ich už je aj tak akurát dosť?! Buďte aspoň teraz užitoční, vypadnite a tvárte sa, že ste nič nepočuli!“ „Tak ľahko sa náš nezbavíš,“ odpovedal Harry pokojne. „Proste sme sa pohádali! To ľudia občas robia! Stačí?!“ „To neznelo ako obyčajná hádka. Veľmi zaujímavé veci sa tu rozoberali,“ pridal sa Louis. „Čo chcete?!“ „Vysvetlenie.“ „Zayn, nech sa páči, môžeš začať.“ Nezdalo sa, že by vedel, čo povedať. 


„My čakáme, ozval sa po chvíľke zasa Harry. Pozrela som na Zayna. On na mňa. Obaja sme pokrčili plecami. A ticho pokračovalo. „Možno, keď zavoláme Liama začnete rozprávať,“ začal Louis. „To nespravíš!“ zasyčala som naňho. „Neexistuje nič, čoho by on nebol schopný,“ povedal s úsmevom Niall. „Ona je štetka!“ „On je debil!“ zakričali sme so Zaynom naraz, ukazujúc na seba navzájom. „Tú štetku odvoláš!“ „Prinúť ma!“ S pohľadom, ktorý by bol sám o sebe schopný vraždiť som sa hodila na Zayna. Ležal pokojne na posteli a zrejme neočakával, že naňho naozaj zaútočím. „Ja nie som žiadna štetka!“ vrieskala som a kopala doňho, škrabala a mlátila, ako nasraté dievča so silou muchy dokáže. On sa len smial. Po chvíľke ho to zrejme prestalo baviť. Chytil mi zápästia, až som verila, že mi ich zlomí, nohy mi akosi zachytil medzi svoje a prevalil nás tak, že ležal on na mne. „Zlez zo mňa!“ zúrivo som naňho zasyčala. On sa len zasmial. Nebezpečne mi pozrel do očí a pery drsne pritlačil na moje. Chcela som protestovať. Chcela som mu vraziť, udrieť ho, pokojne aj zabiť. Chcela som vrieskať, škriabať, kopať. No namiesto toho som tam ležala, neschopná pohybu, pretože Zayn ma držal. Jeho pery sa tlačili na moje a znemožňovali mi krik. Až keď sa od nich presunul ústami k môjmu krku, začala kričať. „Dajte to úchylne prasa zo mňa dole!“ zvreskla som na chalanov, ktorí nás so zvláštnym výrazom v tvári sledovali. „Dajte ho zo mňa dole! Pomôžte mi!“ zvreskla som a cítila, ako sa Zaynove zuby jemne zabárajú do môjho krku, ako na ňom jeho jazyk zanecháva vlhké cestičky. A potom – nič. Chalani sa zrejme nado mnou zľutovali, pretože keď som sa zdvihla, držali Zayna a on na mňa zúrivo pozeral. „Mohli sme to ešte zahrať, že spolu chodíme. Teraz môžeš vysvetlovať,“ povedal mi znechutene a chrbtom ruky si utrel pery. „Radšej, ako toto!“

....

„Poviete to Liamovi a ste mŕtvi!“ varovala som ich, po skončení nášho príbehu a zamračila sa.

„Verte mi, neskúšal by som to. To dievča je nebezpečné. Od kedy sme spolu, neustále zažívam domáce násilie!“

„Ja nemôžem za to, že si taký debil a inak to s tebou nejde!“

„Ja som debil?!“

„Áno, si! Keby si nebol, nemuseli nič vedieť! To ti ako dôkaz nestačí?!“

„To je tvoja vina, nie moja! Keby si nebola taká štetka  a nemusela sa olizovať s prvým čašníkom...“

„Nezačínaj zasa s Mikeom! Keby nebolo tvojej pomoci, možno by medzi nami niečo bolo, lenže ty si to musel pokaziť!“

„Chodíš so mnou, to ti nestačí?!“

„Nechodím s tebou! Skús to zopakovať a na mieste ťa zabijem!“

„Upokoj sa!“

„Ty sa upokoj!“

„Nebudeš mi hovoriť, kedy sa mám upokojiť!“

„EHM!“ odkašľal si nahlas za nami Lou a ani sa nesnažil skryť, ako sa na nás baví. Vlastne, všetci traja sa rehotali. Obaja sme naňho pozreli a keby mne niekto venoval také vražedné pohľady, asi by som rozmýšľala, že utečiem. Louisom to ani nehlo. Pozeral na nás pobavene. „Čiže, friends with benefits? Aj keď, to friends nie je veľmi výstižné...“

„Zbláznil si sa?! Ja s ním rozhodne nespávam!“

„Ja s ňou nič nemám!“

„Prečo to hovoríš tak znechutene?!“

„A ČO TÁ SCÉNKA, KTORÚ SME TU MINULE VIDELI?!“ zvreskol na nás Harry, pretože inak sa s nami komunikovať nedalo.

„Ten idiot ma vytiahol z kúpelne, pretože si potreboval spraviť svoju trapnu ofinku!“

„Ty si tam trčala pol hodinu! A aj tak ti to nepomohlo, vyzeráš stále rovnako otrasne!“

„To si nemal!“ zvreskla som a opäť sa naňho hodila, tentokrát mu vyskočila na chrbát. Hoci som protestovala, chalani ma so smiechom od neho odtiahli. „Keď tú nebudú títo idioti, aby ti zachraňovali tvoj trapny život, potom uvidíš, Malik!“ zvreskla som, dostala zo seba všetky ruky, ktoré ma držali a utiekla k dverám. „Ak sa niekto dozvie o tom, čo sa tu dnes dialo, ste aj vy traja mŕtvi s ním!“ zakričala som na chalanov a buchotajúc bežala dolu schodami k hotelovému baru. V tejto nálade mi bolo úplne jedno, či kvôli mne Mikea vyrazia. S fľaškou drahej whiskey som vyšla von k  bazénu a sadla si na lehátko v rohu. O takomto čase tam nikto nebol a ja som sama mohla v pokoji uvažovať, aký hrozný mám život.



9 comments:

  1. Anooo, nova cast!! A je ... och, ja neviem, co napisat!:D Ze domace nasilie:D Smiala som sa ako debil:D Skvele to je, aj ked kratke, ale dalsia snad bude dlhsia:)) Ja uz som asi vycerpala moju fantaziu na tych predoslych komentaroch, lebo fakt neviem, co napisat, aj ked prave teraz pisem:D Ja len proste chcem, aby si vedela, ze pises skvelo!! Pokracuj, pokracuj, pokracuj! Skvele mi padne tato poviedka na moje osamele dni pri telke s antibiotikami v tele:D:) xx

    ReplyDelete
  2. kratka...ale dokonala :) :* das este dnes dalsiu? :O Dee :*

    ReplyDelete
  3. Užasna :) Je to najlepšia story čo som kedy čitala a to som čitala ich dosť :D Užasna užasna užasna :DD :D :D že budeš taka dobra a pridaš dalšiu ešte dnes? :) KIkS

    ReplyDelete
  4. Znova nemám slov! :D To nedokáže ani učiteľka! :D Proste Dokonalosť a teším sa na ďalšiu časť! ;)x

    ReplyDelete
  5. Ciiiiii nevadí že je krátka ale je dokonala úžasna krásna och..nemám slov..;) dáš dnes este.jednu?:-D a ešte že milujem tie ich hádky ...;)

    ReplyDelete
  6. :O Daj rýchlo ďalšiuuuu! Prosím :D

    ReplyDelete
  7. Nemám slov. Nie, vôbec nemám slov. Ani trochu.
    Na toto sa nedá povedať, že je to dokonalé. Toto už dávno dokonalosť prekročilo. To bohužiaľ neexistuje slovo, ktoré by tento príbeh vystihovalo.
    Je to úplne že ... Wow. Mega Wow.
    Ďalej, prosím.

    ReplyDelete
  8. musim suhlasit :D kratka ale totalne bohovska :D

    ReplyDelete
  9. ahojte, neviem kto píše poviedku "Fuck! I am Josh" ale už nebude pokračovanie??

    ReplyDelete