Tuesday 27 November 2012

Point in time 19

Veľmi sa na seba hnevám, že Vám to sem dávam, dnes už druhá časť. Vy to asi tak neberiete, možno sa tomu aj potešíte, no mňa to štve, lebo viem, že teraz Vás tu časťami zásobím a o to blbšie mi to bude, keď zas príde škola, tréningy, ja sa odtrepem konečne z gauča (teda, nie, že by som tam bola stále, včera som dokonca cvičila (dnes mám celý deň svalovicu, som hrozné drevo! 7o brušákov, 7o drepov, 7o klikov, z toho posledných desať som už musela ísť babské, čo je so mnou? grrr)) a zrazu budú časti tak ako predtým, raz za tri dni možno. No nedá mi to, toto som dopísala a nedám Vám to? Nedokážem to :/ Tak nech sa páči, hádam môže byť :)


V sprche na nás zhora padala voda a ja som sa ho snažila zbaviť prebytočného oblečenia, kým ma šialene bozkával. Zostal na ňom posledný kúsok, ktorý som tiež rýchlo chcela dostať preč, no zastavil ma. Chytil mi ruky a pritlačil ma o stenu tak, aby som sa nemohla hýbať. „Viac nebude, kým nepriznáš, že ma chceš,“ zašepkal chrapľavo a aby mi to ešte viac sťažil, znova ma pobozkal, až sa mi podlamovali kolená.

***********************************************

Zobudila som sa a videla, že Zayn je už hore. Sledoval ma. Keď som konečne rozlepila oči, pokúsil sa ma pobozkať, no rýchlo som sa odtiahla.


„Čo robíš?“ spýtala som sa nechápavo a posunula sa na posteli od neho čo najďalej. „To, že som sa s tebou vyspala,“ povzdychla som si, „dvakrát, neznamená, že s tebou chcem niečo mať!“

„Chceš ma,“ pripomenul mi provokačne, čo som včera povedala.

„Nebuď smiešny! Keď som to povedala, bola som tak opitá, že som si svoje meno nepamätala!“

„Vieš, že ľudia v takom stave hovoria pravdu?“

„Vieš, že keď sa s niekym skoro vyspíš a prestaneš v najlepšom, je schopný urobiť čokoľvek?!“

„Keby si ma nechcela, nemusela by si to čokoľvek robiť.“

„Malik! Bola som opitá! Povedala som ti, že si sexy! Uvedomuješ, ako veľmi mimo som musela byť?!“

„To, že si mi povedala, že som sexy len potvrdzuje moju teóriu, že opitá hovoríš pravdu.“

„Strč si svoje namyslené poznámky!“

„Poznámky nie sú to, čo chceš, aby som niekam strkal.“

„Sklapni! Zopakujem ti to naposledy! Ja! Ťa! Nechcem!“ a s tým som vstala z postele a rozhodla sa odtiaľ čím skôr vypadnúť.

„To je škoda. Mohlo to byť zaujímavé, keby si si to priznala. No aj tak ti neverím.“

Bez toho, aby som sa otočila som zdvihla ruku vysoko nad hlavu a ukázala mu prostredník. „Fuck u Malik!“ a rýchlo som sa začala obliekať, nech môžem rýchlo odísť.

„To je presne to, čo chceš, však?“ povedal za mnou pokojne a trochu pobavene, celý čas ma určite sledoval. Nevedela som, čo povedať, tak som mu znova ukázala prostredník. Zasmial sa.

Neviem ako, no zrazu stál zozadu pri mne, ruky okolo môjho pása, ako ma objímal a pery pri mojom uchu. „Čo chceš?“ spýtala som sa chladne, „teda, okrem mňa.“

„Tak ty neprestaneš?“ spýtal sa s úškrnom a ja som presne vedela, ako si pri tom zahryzol do pery a nadvihol jedno obočie.

„Vieš, aké jednoduché a zároveň zaujímavé by to bolo, keby si prestala s týmito hlúposťami?“

„Prestaň hovoriť, že ťa chcem a ja ti prestanem hovoriť, že ťa nechcem,“ navrhla som mu.

„Lenže keby si si to priznala...“

„Ale ja ťa nechcem!“

„Skús si to konečne priznať! Keby si ma nechcela, nevyspala by sa so mnou!“

„Bola som opitá!“

„Aj vtedy na WC-kach?“ spýtal sa pobavene. Vedel, že nie.

„Prečo to tak veľmi chceš počuť, keď si aj tak myslíš, že to vieš?!“

„Lebo keď si to priznáš, bude to iné. A budem ti môcť niečo navrhnúť.“

„Nestojím o tvoje nechutné návrhy!“

„Ani nevieš, čo ti chcem navrhnúť. Ale ja viem, že by sa ti to páčilo.“

„Tak to dosť pochybujem! A nechcem to vedieť!“

„Si strašná krava, vieš o tom? Aj iní môžu mať občas pravdu.“

„Iní áno. Ty nie.“

„To sa ešte uvidí.“

„Pochybujem.“

„Prestaň už byť taká namyslená! Čo máš zas za problém?! V jednej chvíli si milá, v ďalšej takáto!“

„Ja som milá stále. No len k tým, ktorí si to zaslúžia. A ty to rozhodne nie si.“

„Čo som ti urobil?!“

„Hm, porozmýšlaj! Včerajšia noc. Noc predtým. Nič?“

„Ty si to tiež chcela! Nerob zo mňa debila, nie si v tom vôbec nevinne!“

„Debila robíš zo seba sám. A čo bolo, bolo! Nemusíš to teraz  zas vyťahovať a mať hlúpe poznámky!“

„Hádam sa ťa to len nedotklo!“

„Odkedy také niečo teba trápi?!“

„Ja nie som úplne bezcitný ako ty!“

„Počúvaš sa vôbec?!“

„Pokiaľ viem, áno. Sluch mi funguje vynikajúco.“

„Už si sa dávno niečim nepochválil, však?“

„Keď ja mám toho toľko, čím sa môžem chváliť, nie ako ty.“  

„Malik, sklapni. V záujme vlastného bezpečia okamžite sklapni.“

„Čo je?“ spýtal sa nevinne, „hádam som ťa len nenaštval!“

„Ty? Prosím ťa, mne stačí tvoja existencia, aby som mala pokazenú náladu!“

„Kašli na to. Idem do baru.“

„Nejak sa ti tam začína páčiť. Priznaj si, čo sa ti tam páči? To, čo mne?“

Nechápavo na mňa pozrel. Potom sa zamračil. Pochopil. „Už ti úplne preskočilo?! Čo si o mne myslíš?!“

„Len to najhoršie.“

„Ani naňho nemysli! Nič s tým čašníkom mať nebudeš!“

„Ale keď on je tak sexy. Videl si ho zblízka? A keď sa...“

„ZOE! Úplne ti preskočilo?! Máš pocit, že sa tu s tebou idem rozplívať nad nejakým debilom dolu za barom?!“

„Tak prečo tam chceš ísť?!“

„Kvôli tomu idiotovi určite nie!“

„Ty naňho žiarliš! Malik ty žiarliš! Žiarliš naňho! Lebo on sa mi páči a ty nie!“

„Nebuď ako malá!“

„Ja? Ty ma k nemu nepustíš, si naštvaný, hneď, keď ho spomeniem, stále naňho nadávaš! Ty žiarliš! Lebo jeho chcem! A teba nechcem!“

„Zasa mi chceš tvrdiť, že ma nechceš?!“

„Do konca života,“ uistila som ho.

„Sama tomu neveríš!“

„Myslíš?“

„Viem.“

„Mýliš sa, Malik. Ako vždy, musím podotknúť.“

„Nemýlim, tentokrát mám úplnu pravdu. A viem to.“

„Nevieš nič. Absolutne nič. Ako by si mohol? Myslíš si, že vieš o mne všetko, no nepoznáš ma! Myslíš si, že vieš lepšie ako ja, čo chcem?!“

„Vieme to obaja. Len ty to nepriznáš.“

„Lebo to nie je pravda! Spamätaj sa! To, že ťa chcú fanúšičky ti stúplo do hlavy! Ony ťa chcú! No to neznamená, že ťa chcú aj všetky ostatné dievčatá na svete!“

„Všetky nie. Ty áno.“

„Prestaň s tým! Opakuješ stále dookola to isté! A ja ti budem opakovať tú svoju časť! Nechcem ťa! Nikdy som ťa nechcela a nikdy ťa chcieť nebudem!“

„Ešte ťa to baví? Takto klamať všetkých, vrátane seba?“

„To ty klameš seba Malik. Nie každá ťa chce. Čím skôr si to uvedomíš, tým lepšie.“

„Ja viem pravdu. Chceš ma. Veľmi. Už si to konečne uvedom. Na nič iné nemyslíš, len na mňa.“

„Toto je už trapne. Baví ťa robiť zo seba debila? Nechcem ťa. Pochop to.“

Usmial sa. „Ja z teba priznanie dostanem.“

„Ani náhodou!“

Odstúpil odo mňa a ja som zvedavo sledovala, čo ide robiť. Vyzliekol si tričko. Ja som sa rozosmiala, až ma nohy neudržali a zviezla som sa na zem.

„Ideš mi tu robiť súkromnú striptíz, len aby si ma presvedčil, že ťa chcem?!“ spýtal som sa cez smiech a ďalej sa válala po zemi, držiac sa za brucho.

„Nechcem ťa presvedčiť. Dávno to vieš. Chcem, aby si to priznala. Nahlas.“

„To sa nikdy nestane!“

Vytiahol ma na nohy a pritlačil k stene, až som si udrela chrbát, no netrápilo ho to. Naklonil sa ku mne blízko, obaja sme rýchlo dýchali. Ja od smiechu, ktorý ma však rýchlo prešiel, on kvôli tomu, čo urobil a čo sa ešte len chystá urobiť.

„Prečo to tak veľmi chceš? Prečo je tak dôležité, aby som to povedala?“

„Keď si to priznáš, môže to byť zaujímavejšie. Celé toto hlúpe divadielko.“

„Čo to na tom môže zmeniť?“ spýtala som sa, stále pritlačená medzi ním a stenou.

Uškrnul sa. „Všetko.“

 Zdvihla som pochybovačne, no trochu aj zvedavo obočie.

„Mal by som jeden návrh...“

„Počúvam.“

„Nepovedala si, že ma chceš.“

„Ani to nepoviem.“

Na chvíľku sa zamyslel. „Mohli by sme zmeniť náš vzťah. Nie tú časť, v ktorej sa nenávidíme, iba tú, v ktorej sa chceme...“ Chcela som ho prerušiť, no nedovolil mi to. „...žiaden vzťah. Žiadne city. Len...“

„sex,“ doplnila som, keď som ho pochopila. Jemne prikývol, stále mi pozeral hlboko do očí.

„No to by si musela najprv povedať, že ma chceš.“

Zhlboka som sa nadýchla. Prvýkrát za triezva a plného vedomia som to povedala. „Chcem ťa.“ Uškrnul sa a spojil naše pery, no ja som sa odtiahla.

„Žiadne city,“ zopakovala som mu, odtlačila ho od seba a vyšla z izby.


19 comments:

  1. Najlepšia časť! ♥ Jžš. Ako môže byť niekto taký dokonalý?! Zayn! Ty! :)

    ReplyDelete
  2. Umieram. Úplne. Definitívne. Totálne.
    Nemám slov. Vôbec nemám slov, nemám ti sem do tento obdĺžnikovej kolonky čo napísať, lebo už som si všetko povedala a ty to už (dúfam) dávno vieš.
    Takže ... Úžasnosť to už prekročilo ... Dokonalosť tiež ... Perfektnosť a Neuveriteľnosť takisto ...
    Tá hádka, bola úplne úplne dokonalá. Krásna. Milujem keď sa hádajú :D
    Teším sa na ďalšiu časť ;))

    ReplyDelete
  3. Ďaľšiu ! :D

    ReplyDelete
  4. Wáááwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :D dalšiu

    ReplyDelete
  5. Ale no ták! Prestaň! Vieš ako si vážim že si tu dala 2 časti? :) Nevieš si predstaviť ako ma to potešilo! :) Tá hádka ma tak rozosmiala! Ty to vieš tak dobre opísať! :) Prvá časť.. Dokonalosť a druhá tak isto! :D ja neviem čo ti mám písať! :3 ešte že tento príbeh sa mi páči viac a viac a... Malik musí byť tak dobrý v posteli! *_*♥ Mohla by si raz napísať celú úchylnú časť a tým potešiť moju úchylnú dušičku =3♥ Love ya!♥ a teším sa na ďalšiu časť ;*

    ReplyDelete
  6. woooooow. nemám slov!!! proste... úzasne.: o

    ReplyDelete
  7. :)super mohla by si pridat aj dalšiu čast :D šak sa hovori že do tretice všetkodobre né? :D :D užasna čast :)

    ReplyDelete
  8. za to ze sem davas viac ako len jednu cast ta milujeme este viac :D a tato cast do totalne zabila :D

    ReplyDelete
  9. ja z tých ich hádok nemôžem :DDD úplne sa válam pod stolom :D

    ReplyDelete
  10. Čo dodať? D-O-K-O-N-A-L-O-S-Ť!! ♥
    Milujem tvoju poviedku a som na nej závislá :)

    ReplyDelete
  11. nie, nie, nie :DD toto mi nerob :DD je to perfektné :DD tie hádky, provokovania a všetko okolo toho :DD je to úžasné :DD teším sa na pokračovanie :DD
    a vôbec mi nevadí,že ako náhle sa skončí štrajk, tak tú budú tak 2 časti do týždňa :)) poviedky, ktoré sú tu mi stoja za čakanie :)) *K*

    ReplyDelete
  12. Tohle je tááák dokonalé!! :3
    Těším se, jak to bude pokračovat :)...

    ReplyDelete
  13. Cez školu budeš dávať tak ako budeš stíhať :) ved to je v poriadku :) to, že teraz dávaš po dve časti je skvelé :) strašne dobre sa to číta a milujem tento príbeh :) len tak ďalej :)

    ReplyDelete
  14. Kikuš moja dokonalá, toto je proste skvelé, úžasné, famózne! A čo to trepes, že sa zle cítiš, lebo si tu dala dve časti v jeden deň? Mojaa, to si teda jediná!:) My sme len rady, (myslím, že tu nie sú žiadni chalani) že si tu dala viac častí! Chápem, prečo sa cítiš zle, ale neboj, my rozumieme, že počas školy to bude iné ale dovol nám užívať si voľno viacerými časťami:D A späť ku kapitole. Proste nemám slov. Ty si mi vravela, že nevieš písať hádky? Oficiálne ti protirečím:D Úplne skvelo si to opísala, ten elektrizujuci pocit, alebo neviem, ako to napísať:D Ked som to čítala, tak som doslova hltala každé slovo a u som to chcela rychlo mať prečítane, aby som vedela, ako to skončí. Proste wow! Čistý talent:) Už sa neviem dočkať dalseeeeej!:) xx

    ReplyDelete
  15. „Poznámky nie sú to, čo chceš, aby som niekam strkal.“ :D :D :D Bože, ja sa zabijem! :D :D prečo mi to robíš? ako to robíš? to je tak dokonalo napísané, tak dokonalo vysvetlené, že proste nemám slov! ja už ti neviem čo písať, stále sa opakujem.. :D ale proste, milujem teba, Zayna a Zoe.. oni sú spolu úžasní, aj keď si to neprizanjú :D uhuuu a teraz to bude zaujímavé :D:D seééééx :D ... no vymyslela si to famózne, celý príbeh je famozny (zase sa opakujem :D ) ... časť je brutálne dokonalá a som rada, že teraz časti pridávaš častejšie, aspoň to vynahradí, keď časti nebudeš pridávať každý deň :D ale aj tak mi to nevadí, lebo ja si počkám na novú časť aj týždeň :D :D no je to fakt super, teším sa na ďalšiu :D

    ReplyDelete
  16. Aaaaaaa ;) milujem tento príbeh,túto časť,tvoj štýl písania:) proste všetko :) tak dokonale a krásne to pises :))ako dokazes tak dokonale písať :) to ja nokey nepochopím :) ale dôležité je že ta to baví :) pretože to je na tom to hlavne :) a mne vôbec ale.vôbec nevadí že dnes si dala2 a ďalšia možno o 3 dni bude :) ja si na nu počkám ako dlho bude potrebné :) pretože tvoje príbehy sú pre mna zážitkom :) a veeelmi ta obdivujem že to takto zvladas:) lebo ja si píšem iba tak..aj ked uz veľa ľudí povedalo že by som si mala založiť blog..ale ja by som to nezvládala...nestihala by som :) máš môj obdiv.dievča :) teším sa na ďalšiu :) tak neskutočne sa na nu teším...;) šup ju pridaj :) Sáškaaa

    ReplyDelete
  17. Túto poviedku som začala čítať včera... jednoducho som sa nemohla odtrhnúť... je to dokonalo napísané a hlavne, je to iné ako ostatné príbehy o 1D... stále chodím na tento blog, či tu nepribudla nová časť, takže prosíím (psie oči) pridaj ďalšiu časť. :D

    ReplyDelete
  18. Kikuš, nikdy nepochopím ako môžeš tak dokonalo, nepredvídateľne a napínavo písat! Opäť krásna čas, ako vždy :) Chcelo by to ďaľšiu, som na tejto poviedke závislá!! .. Šup šup choď pridať ďaľšiu a nenapínaj nás toľko :) Aaaa. Chcem byť na krste tvojej knihy, ďakujem :3

    ReplyDelete
  19. jA ťA MILUJEM DIEVčA!!! JE TO DOKONALéé SOM Z TOHO ZADKU!!! Oni dvaja sú spolu neskutoční! milujem tvoje písanie! :***

    ReplyDelete