Monday 26 November 2012

Point in time 17

Preskočilo mi. Preto časť. Keby mám rozum, počkám do normálneho času alebo aspoň kým si prečítate predchádzajúcu. Never mind

Mala som obrovskú chuť nakopať Liama do jeho dobráckeho zadku. Bola som mu neuveriteľne vďačná, to áno, no aj keď som vedela, že to nemyslel zle, za ten nápad, že darček je pre mňa a Zayna by som ho najradšej na mieste zaškrtila. Dá mi dva lístky na koncert mojej obľúbenej skupiny (samozrejme, okrem nich, ako vždy musím hovoriť) a potom mi povie, že ten druhý je vlastne pre Zayna?! Akoby nič som sa od neho odtiahla a prešla za Zaynom. „Dúfam, že máš v piatok čas,“ žmurkla som naňho. S úsmevom prikývol, no vedela som, že je asi rovnako nadšený ako ja. „To je fajn, ideme na koncert The Wanted.“

**********************************************

„Zoe, vážne tam musíme ísť?“ spýtal sa tisícikrát Zayn. „Áno, musíme!“ odvrkla som mu, naozaj som nemala chuť vymýšlať nové argumenty. S hlasným povzdychom sa zvalil na posteľ a ja som znova pozrela do skrine. Čo si oblečiem? „Koľko času tam chceš ešte stráviť?!“ spýtal sa Zayn netrpezlivo, „aj tak si ťa žiaden z nich nevšimne. A keby aj, ani ich nenapadne na teba pozrieť! Chodíš so mnou, zlatko, zabudla si?!“ „Za to musím vyzerať zle?“ spýtala som sa ho urazene a vytiahla zo skrine krátke šaty do pol stehien. Do druhej ruky som vzala čiernu minisukňu a fialový top. „Ktoré si mám dať?“ spýtala som sa Zayna a ukázala mu oboje. Zdvihol obočie a nechápavo na mňa pozrel.
„No ták, ktoré?“ Mikol plecami a ukázal na šaty. Bez problémov, ktoré by som kedysi mala som si prevliekla cez hlavu tričko, vyzliekla si nohavice a položila to na posteľ vedľa Zayna. Celý čas ma pozoroval. Obliekla som si šaty a chcela si ich zapnúť, keď ma pritiahol k sebe. Bez slova mi prešiel po chrbte a šaty zapol. „Dúfam, že tajne nesnívaš, ako tam niektorého z The Wanted dnes zbalíš,“ povedal znechutene. Sklopila som pohľad a odkráčala od neho. „No ták, Zoe, maj rozum!“ zakričal zúrivo za mnou. Ignorovala som ho. Tak ako každá fanynka, aj ja som dúfala, že akosi na seba narazíme a nejaký zázrak nastane.

Musím uznať, že Liam nám zohnal najlepšie lístky. Mali sme perfektný výhľad a ja som sa nevedela dočkať, kedy koncert začne. Zayn ma hneď, ako sme si sadli chytil za ruku, aby som nevymyslela niečo, čím by som nás oboch strapnila. Ako taký pekný skok na pódium. Hm, keby som Zayna rýchlo pošteklila, pustil by ma, rozbehla by som sa rýchlo dopredu, okolo ochranky....
Zayn, akoby počul moje myšlienky zovrel moju ruku silnejšie. Pozrela som na pódium, kde sa zažali svetlá a chalani vybehli na pódium. Nathan. Ách. Siva. Prečo musí mať babu? To je tak nefér! Pri rozplívaní sa som nezaregistrovala, ako zvyšok dobehol z druhej strany. Začali spievať Glad u came a ja som spievala s nimi. Zayn si znechutene zakrýval uši, aby mi dal najavo, ako veľmi ich neznáša. Pieseň skončila a Max sa postavil na kraj pódia. „Hey guys!“ zakričal a zo všadiaľ sa ozval vreskot, ku ktorému som sa pridala. Zayn si zase zapchal uši. Za Maxom dobehol Tom a tiež začal vítať fanúšikov, ktorí vrieskali. Pohľadom prešiel po ľuďoch v prvých radoch, kde dovidel a zastavil sa pri nás. Spoznal Zayna. Vedela som to. Ako blázon som mu vykyvovala a kričala, veď pozeral aj na mňa. Uškrnul sa, z čoho som sa skoro roztopila.

„Čo je Malik, čo si zapchávaš uši?“ spýtal sa do mikrofónu a Zayn zaškrípal zubami. Určite dúfal, že ho jeho “kolegovia“ neuvidia. „Viem, že na vašich koncertoch tak nekričia, nemá kto, ale dá sa na to zvyknúť, však, chalani?“ Zayn sa zamračil, no tváril sa, že ich nevníma. Ja som pokojne ďalej pišťala s fanúšikmi. „Zdá sa, že aj tvojej priateľke sa páčime viac, ako ty Malik!“ ozval sa Max a žmurkol na mňa, „vieš, že sa jej nemôžem čudovať?!“ Zayn sa vtedy postavil a ja som čakala, že zaútočí na chalanov na pódiu, no on mi len silno chytil ruku a ťahal ma za sebou preč. „Bye, bye, Malik!“ ozval sa z reproduktorov Tomov hlas, „ale tú kočku by si nám tu mohol nechať!“

Začervenala som sa, znova na nich zakričala, no to ma už Zayn ešte rýchlejšie ťahal preč. Vyšli sme von do haly, keď sa zvnútra ozvala ďalšia pieseň. Chasing the sun. Chcela som si vytrhnúť ruku zo Zaynovej a vrátiť sa na koncert, no nepustil ma. Ťahal ma cez halu preč, keď sme za presklennými dverami zbadali stáť neuveriteľne veľa novinárov. Zayn ma rýchlo ťahal od nich preč, kým nás nespoznajú. K jediným dverám. Dámskym WC-kam. Chytila som silno zárubňu, aby ma dnu nedostal, no akosi nepomohlo a dotiahol ma tam aj tak. Zatvoril za nami dvere, chrbtom ma pritlačil k stene a postavil sa predo mňa.

„Bolo toto nutné?“ spýtal sa podráždene. „To by som sa mala pýtať ja! Nič som z toho koncertu nevidela!“ „Ako keby si o niečo prišla!“ „Prišla! To ty nepochopíš! Si idiot!“ „Ale aj tak ma chceš,“ povedal s úškrnom. „Nechcem! O čom to hovoríš?!“ „Myslíš, že som slepý?“ spýtal sa s úškrnom, pohľad nespúšťal z mojich očí. „Priznaj to,“ zašepkal tesne pri mne a vášnivo ma pobozkal. Takmer mi vyrazil dych a ja som nemohla nespolupracovať. V najlepšej chvíli sa odtiahol a tvár nechal kúsoček od mojej.

„To ty chceš mňa, priznaj si to Malik,“ povedala som mu a on sa len zasmial. Pery som mu pritlačila po krku, jazykom mu prechádzala po vystupujúcich žilkách a kde tu sa prisala k jeho koži v snahe vytvoriť červený fliačik. „Priznaj to,“ povedala som mu, keď som sa odtiahla. „Ty to priznaj,“ doslova na mňa zavrčal. „Nechcem ťa,“ povedala som mu čo najpokojnejšie, len so zrýchleným dychom. Zasmial sa a cez hlavu si prevliekol tričko. Hoci som to nechcela dovoliť, jeho hruď okamžite upútala moju pozornosť.  Videl to a úsmev na jeho perách sa ešte rozšíril. Chytil moje ruky a dlane mi priložil na jeho hruď.

 „Zopakuj to,“ povedal potichu. „Nechcem ťa,“ povedala som pevne. „Ty chceš mňa,“ zašepkala som mu priamo do ucha a jemne ho naň pohryzla, postupujúc po jeho krku ďalej až k perám. „Ty chceš mňa!“ zavrčal. „Nie, to ty chceš mňa,“ oponovala som mu pokojne. Chytil ma za boky a bez citu otočil k sebe chrbtom. Jemne mi odhrnul vlasy z krku a potom rýchlo potiahol zips šiat smerom dolu. Bez slova som ich pustila na zem a odkopla kúsok do priestoru. Otočila som sa tvárou k Zaynovi a vlasy si odhrnula dozadu. „Priznaj to Malik. Chceš ma,“ zašepkala som mu, jednu nohu mu obkrútila okolo pásu a pobozkala ho. Drsne, vášnivo. Opätoval mi bozk. „Ne-chcem-ťa,“ zamrmlal mi do pier, kým mi hľadal na chrbte zapínanie podprsenky. „Ani-ja-te-ba,“ povedala som mu späť, kým som sa od neho telom odtiahla a snažila sa vytvoriť dostatočne veľký priestor, aby sme ten kúsok látky mohli spomezi nás vyhodiť. Jeho ruky boli zrazu všade po mojom tele, keď ma pritlačil ke stene a bozkával všade. „Nechcem ťa,“ zopakovala som mu spolu so vzdychom. „Ani ja teba,“ zamrmlal, kým mi bozkával krk.



Spomedzi pier mi unikol ďalší krátky povzdych. Zayn sa pri tom zvuku usmial. Dlane mi priložil na boky, akoby sa bál, že mu utečiem a radšej si ma chytil. Pomaly si kľakol na kolená a pery priložil k môjmu bruchu, jazykom sa posúval nižšie až k okraju mojich nohavičiek. Mykla som sa, keď to začalo štekliť, hlavne jeho vyrastajúca brada, ktorá ma šteklila na pokožke, no on ma stále držal za boky a nedovolil mi pohnúť sa. Prstom zašiel za okraj čipkovaných nohavičiek. Zamrmlal čosi, čo znelo ako pekné, no nemohla som si byť istá. Hoci to nevedel, obliekla som si ich špeciálne preňho. Nečakala som, že to dopadne takto, no chcela som mu čo najviac “spríjemniť“ chvíle, keď ma bude sledovať, ako sa prezliekam. Dlaňami som prechádzala po jeho chrbte. Pri každom pohybe som cítila je svaly. Chytila som ho za plecia a nemotorne ho donútila opäť vstať, až kým som sa nemohla prisať na jeho pery. Rukami som niekoľkokrát prešla po jeho zadku, až potom prišla k opasku na rifliach. Bez zaváhania som mu rifle stiahla až k členkom. „Aj tak ťa nechcem,“ zopakovala som mu zadychčane a pobozkala ho znova.



Všetci poďakujete Maruš, bez ktorej geniálnych nápadov by časť nebola. 
A chcem sa ospravedlniť za moje limitované informácie o The Wanted.

18 comments:

  1. Ty si aká úžasná! Ja som si len tak pred spaním prišla pozrieť, či nie je niečo nové a pozerám, že wooooow! nová časť! idem hneď čítať, potom napíšem komentár:)

    ReplyDelete
  2. Zistila som, že som sem asi nemala chodiť pred spaním. Ja som zomrela. Toto je tá najlepšiA časť, akú som kedy čítala, som z nej roztopena! Je tam moja obľúbená vášeň, veľa vášne! Bože dievčatá, ja vás milujem, toto nie je normálne, ako dokonalo píšete. Tá časť, ako si ju otočil chrbtom... proste... mhmm:D Absolútne mi neprekáža, že si pridala dve časti v takom krátkom čase, práveze som ti za to vďačná! Fakt neskutočná časť, ihneď kopírujem do poznámok a budem ju čítať este veeeelmi dlho! Dokonalosť! xxx

    ReplyDelete
  3. Škoda, že nešli na tem hokej :DDDD ale plán B bol lepší, ako tu mám možnosť vydieť :P ..nemal by sa s kým pohádať, možno s Gáborikom, Ronniem, sle k Calla... dobre neviem ako sa píše ich kapitán :D ..ale inak som vážne fanatický fanúšik, I am thrue blue! :DD ..odveci :) ale vieš čo? ..niektorý ľudia potrebujú k životu jedlo, pitie, a spánok :D ..ja potrebujem erotické scény v Point in time !!!! <3 :D :D vlastne celé point in time :D ..sou proud, na mňa že vznikol nápad ktorým sa teraz kochám a na teba že si to tak dokonalo napísala :D ..ešte pred hodinou som si myslela, že sa mi bude snívať o tom fešim čo som ti ho na fotke poslala ale nie, mne sa bude snívať ako ma Zayn Malik opiera o stenu !! :D ..už ti len chcem povedať že naše mesto je mesto hokeja a piva a vraciam sa na čet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dobre ..okrem toho hokeja ktorý som nepochopila si mi tento komentár zobrala z duše :D ale úplne :D -1Dfuckmeinthekitchen :D

      Delete
  4. uf.. tak to uz ano ... vau.. som v soku.. ale takom prijemnom :D a klduni pridavaj aj 10 casti za sebou.. mn osobne to absolutne neprekaza

    ReplyDelete
  5. Oh fuck, žerem tento príbeh :D Doteraz som poznala možno tak dve tri baby čo píšu lepšie ako ja, a teraz sú už štyri. Váž si, že ti to tu píšem lebo moje poviedky sú často označované za najlepšie a najdokonalejšie, a sama si myslím, že 98% iných príbehov toho typu je nahovno :D Patríte medzi tie 2%. Len píšte ďalej a budem spokojná. -A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKý máš blog? :) alebo kde píšeš príbehy? :)

      Delete
    2. http://hateandperfection.blogspot.sk/

      Delete
  6. no toto sa už ako zvrhlo :D :D zbožňujem Liama za ten jeho nápad :D :D úplne skvelé to je :D

    ReplyDelete
  7. Omgash! :D Najlepší príbeh! Nikdy som Zayna takto nebrala no po tom čo čítam tenti príbeh ho chcem ešte viac! Neskutočný! Píš dalej! :) -Naty

    ReplyDelete
  8. Oooooo toto .. toto .. toto.. toto.. ako sa to rychlo zmenilo..:OOOOOOO je to aaaach dokonale:-) ako ja som vedela ze oni dvaja sa chcu.. ale mam taky pocit ze im to zase dakto prekazi v tom najlepsom :-). Ako je to absolutne dokonale zeriem tento pribeh a nikdy som Zayna tak nevnimala...vacsinou som ho brala ako sexi spevaka s dokonalym hlasom :-). Ale teraz ho beriem ako velmi velmi sexi spevaka s dokonalym hlasom :DDD neskutocne sa tesim na dalsiu :-). Ani si nevies predstavit ako ;) som zavisla na tomto pribehu :-). Uplne.. ty si nevies predstavit ako .. ja ked vidim ze je nova cast skacem 2 metre :D a usmievam sa ako blazon :) a toto je moj najoblubenejsi pribeh aky som kedy citala :-). A aj najdokonalejsi ;) a Liam im teda dal..:D pekne pekne :D sup dalsiu :) tesim sa nu neskutocne ;)

    ReplyDelete
  9. Užasne bože ja ťa milujem to je taka dokonala časť wáww :D najlepšie pribehy ake kedy som čitala ... :) prosim dalšiu čast :) som doma mame štrajk a k tomu som chora taže som stale na tvojom blogu :) a dookola si čitam časti užasne užasne :)

    ReplyDelete
  10. Wooow! Ja mám dosť... NAJVIAC milujem túto poviedku... nikdy neviem čo nového vymyslíš a vždy som pekne prekvapená... úžasné je to, nemám slov :O :O ... a keď si predstavím ich dvoch (Zayna a Zoe) ...uuuu :D ... úžasný sú spolu, aj keď si to nechcú priznať :P :D ... no je to fakt brutálne :) a myslím, že nikto by sa nepohneval, keby ti tak preskočilo častejšie a dávala by si časti.. :D:D ... teším sa na ďalšiu :P

    ReplyDelete
  11. WHAT? :O No ja mám dosť :D Čítam veľa príbehov ale ani jeden nie je takýto skvelý! :) Myslím že takto by to neopísal nikto :)

    ReplyDelete
  12. WooW :) je to skvelé :) a oni su super :D a to ako šli preč :D a potom to wc :D ja nemám slov :) SUPER!! :)

    ReplyDelete
  13. Ďaľšiu !!! Je to geniálne :O

    ReplyDelete
  14. Nemám slov. Fakt nemám slov. Dokonalé. Nie perfektné. Najúžasnejšie čo som kedy čítala.
    Ach, dievča, celý čas kedy som to čítala som ssi hrýzla do ruky, aby som nezačala kričať nad tým, aké je to úžasné ... Teraz nám na ruke taký krásny červenofialový fliačik a dosť hlboký odtlačok od mojich zubov ...
    Inak, veľmi ma teší, že pridávaš časti v takýchto intervaloch ... Že nemusíme trpieť dva až tri týždne, aby sme sa dozvedeli, čo sa stane.
    Ešte na záver: DOKONALÉ.
    Teším sa na ďalšiu časť :))

    ReplyDelete
  15. vážne?? takto ukončiť túto časť?? :DD síce som si už na to zvykla, ale aj tak ťa mám zakaždým chuť zabiť za to :DD ale spraviť to nemôžem :DD kto by potom tak skvele písal a dokončil túto story?? :DD *K*

    ReplyDelete