Thursday 8 November 2012

Let me love u, prológ :)

Aha, aha, aha :D Nová poviedka od Marušky :) Let me love you, aby ste vedeli, to nenii podla tej pesničky :D Ono sa to len hodí :) Ale môžete si ju k tomu pustiť :D enjoyy, xx <3






Let me love you
Prológ:

Skrčila som jednu nohu na vysokom podpätku a s povzdychom som sa nervózne obzrela po miestnosti. Kedy to už začne ?! Klepkala som opätkom o starú podlahu, nervózne si hrýzla peru. Keď som otočila hlavu po druhý krát pri reproduktoroch sa zázračne zjavil nejaký povedomý chalan. Veľmi povedomý, tie vlasy som už niekde jednoznačne videla. A keď k nemu pri kráčal blonďavý chlapec obliala ma horúčava, takmer ma neudržali nohy. Riskovala som pád na zadok. Viem, z kade ten úsmev poznám.
 „Mia nemôžem tu byť. Oni sú tu, alebo aspoň prídu.“
Cúvla som späť ku stoličke, kde som mala veci a priškrtene vysvetľovala Mii, ktorá to aj tak nemohla chápať, prečo tak náhle odchádzam. Vlastne ma tak trochu zachvátila panika. Do rozhádzanej kabelky plnej mojich bludov som hodila fľašku minerálky s telefónom, ktorý som dovtedy zvierala v ruke. Šklbla som každým opätkom, schytila topánky do ruky s bežala k východu. Všetko sa to dialo rýchlo, okolie som mala rozmazané. Vedela som len, že ak rýchlo nezmiznem budú z toho problémy.  Do úzkych dverí sa naraz pchali dve telá. Len ťažko som mohla vnímať o koho som sa vo dverách obtrela. Takmer som bokom, po špičkách prekĺzla ibaže na páse ma zachytila silná ruka a stiahla ma späť. Celé zle! Rýchlo som dýchala, hruď sa mi dramaticky dvíhala až sa takmer obtierala oňho, bol veľmi blízko. A to nebola práve výhoda pri tom ako krásne voňal, a čo to so mnou vždy robilo. Topánky mi s buchotom vypadli z ruky, mravčali mi nohy. Nevládala som pri ňom.
„Takže si to ty.“
Vydýchol mi do tváre. Usmieval sa, nič nevedel. Oprela som sa o zárubňu za mnou v pokuse ukludniť sa. Siahol po mojej ruke, ale chytiť ju som mu dovoliť nemohla. Radšej som ju rýchlo zasunula za chrbát. Slová zo mňa nevychádzali, ostala som paralyzovaná. Mohla som naňho len ticho hľadieť zdola, vlhkými očami, ktoré som mala doširoka roztvorené. Takmer nebadateľne som pokrútila hlavou a pokúsila sa vymaniť. Pomedzi nás vošiel niekto, koho sme obaja prehliadli, no mne zabránil v úteku. To, že sa na nás dvoch upieralo celkom dosť očí nám tento krát neprekážalo. Vnímali sme len jeden druhého. On sa na mňa natlačil úplne, boli sme telo na telo, tváre len kúsok od seba.
„Povedz niečo.“
Šepol znova. Zvrtla som hlavu do ľava, tak aby som sa naňho nemusela pozerať a s roztraseným hlasom som povedala to posledné, čo som musela.
„Ja už ti nemám čo povedať.“
V tej chvíli ma pustil, a mne stekali prvé slzy. Miesto kde ma držal pálilo, a ja som ušla.
„Ciara..“
Znel jeho tichý výkrik do tmy. Neotočila som sa, bude mi chýbať, ale ja už nevládzem. 



Moc sa mi to nepáči, ale čo už :D ..hádam bude zvyšok lepší, a hádam sa neseknem kdesi v pólke :) ..čo bude s Adrianou sa ma nepýtajte, lebo to neviem.. povedzme, že už ju nechám tak ? :) Sú teraz s Louisom šťastný :D ..ale nikdy nevieš, možno to raz dopíšem :) ..bude posledná časť, tú mám načatú, nech to nejako schopne ukončím ;)

Aj článok bude, ak chcete.. :) chcete ? :D a k tomuto... komentár ? ..prosím vás :)

Ozaj, môže sa volať Ciara ? :D


 


14 comments:

  1. Neviem, či si pochopila moje kecy na FB, ale tak asi sa budem opakovať:D Proste skvelé to je! Som v napätí, ako to bude ďalej pokračovať:) A som vážne zvedavá, s kým to bude!:D Plus milujem tú časť, kde sa snažila rýchlo ujsť, to som si celé predstavovala v hlave ako film:) Proste talent, čo ti poviem:D Prosííím, rýchlo ďalšiu, chcem zistiť o čom to celé bude!:))

    ReplyDelete
  2. Chcela si úprimný názor? Máš ho mať... :D Maruš, toto bolo...ja už ani neviem žiadny superlatív, ktorý by som mohla použiť.... :D tak poviem, že je to jednoducho bolo úžasné...skvelé, naozaj :D chceme pokračovanie, tak žiadne výhovorky, inak si ťa nájdem jasné?? :D ver mi Maruš, toto je super :D skvelo píšeš a celkovo tie opisy sa mi veľmi páčili, pokračuj moja...Love u so much :*

    ReplyDelete
  3. Neviem, či som niečo dostala v škole, ale slintanie a vyvaľovanie okáľov na poviedku určite nebude v pohode. Nazvime to počiatočná zamilovanosť do niečoho ďalšieho z tvojho pera.
    Ty si myslíš, že mi len tak oznámiš, že si napísala prológ a bez prípravy to môžem zvládnuť s čistou hlavou? :D
    nechápem, čo sa tam deje a to sa mi na tom páči (ale nemysli si, že zajtra mi to všetko nevysvetlíš!)
    a ešte k Tyninmu komentáru... hľadať ju nemusíš, ja ju zbijem alebo povydieram a ona určite pokračovanie napíše! :D
    dokonalé je to, ľúúúbim ťa opička :-*

    ReplyDelete
  4. Perfektné! :O to je ešte len prológ a ja už zatajujem dych. Uf, teším sa na ďalšiu. Nie že teším. Nemôžem sa dočkať! :) Ďalšia dokonalosť. A hej, jasné že sa môže volať Ciara! :) xx

    ReplyDelete
  5. Ou, ou, ou! Toto sa mi páči! :D Prekazila si mi síce učenie španielskej matiky, ale jedna 5 ešte nikoho nezabila však áno? :D Myslím, že meno Ciara sa celkom hodí a ak ho teraz zmeníš pokazíš mi celý zážitok! :D Prosím si pokračovanie inak titú "protekciu" fakt vybavím! ;) :D

    ReplyDelete
  6. co sa ti na tomto nepaci?? je to totalna pecka :D

    ReplyDelete
  7. Čo?! Čo?! Čo?! :D Kto to jeeeeeeeeeee?! :DDDD

    ReplyDelete
  8. Panebože! Nádhera! :O Dievča, stále ma prekvapujú tvoje nápady! ;) Úplne nádhera! Je to len prológ no... Je dokonalý a keď to píšeš ty bude aj príbeh dokonalý! :) Nechápem ako sa ti to môže nepáčiť! :D Je to DOKONALOSŤ! ;) Kedy bude prvý diel? :):Dx

    ReplyDelete
  9. úúžasné to je .. takto ked to budeš písať budem to čítať stále .!! :D stále :) je to úchvatné:) teším sa na ďalšiu:) čo najskor si prosíme novu časť.. :))

    ReplyDelete
  10. niečo nové-niečo od Maruš-niečo dokonalé-niečo, na čom budem závislá znova-niečo kde si môžem predstavovať teraz-niečo krásne-niečo čo sa bude dobre písať-niečo na studené večery-niečo pre mňa <3

    ReplyDelete
  11. Nečítavam tvoje poviedky, vlastne na tvoju stránku nechodím moc často, ale toto je pekné. Na prológ by som povedala že až moc predvídateľné. Nebudem tu zbytočne mudrovať, ja som iba úprimná. Ale je to pekné, na poviedky som dosť kritik keďže matka napísala knihu a štve ma, že každý tu aj na facebooku píše poviedky, pritom ani niektoré nemajú šajnu ako urobiť zápletku, vyvrcholenie, rozuzlennie veci a spol., nehovorím že každé, avšak niektoré stoja naozaj na h*vno. Toto je, každopádne, celkom zaujímavé a keď pridáš pokračovanie, čakaj úprimný koment. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Špeciálne tebe odpovedám, pretože ma ten komentár zaujal ..ďakujem ostatným ale k tomuto... Úprimnosť oceňujem, a som len rada.. Tiež mi trošku (aj keď možno neoprávnene) lichotí, že niekto kto si vraví kritik toto považuje za pekné a zaujímavé... Ale myslíš, že je to také predvídateľné ? Nemám ten pocit, lebo možností je milión a z tohto sa dajú domyslieť asi tie najobyčajnejšie.. A také ja nerada, takže dúfam že ďalej vás prekvapím a nebude to trojfázová story, aké sú skoro všade... Zápletky, rozuzlenia a vyvrcholenia, máš pravdu, málokto ich vie spraviť tak poriadne.. Strašne rada by som ti napísala ako tieto veci mali byť v She is mine!, alebo teda Adriane.. Lebo tam to také bolo, detailné, zamotané ale aj rozuzlené ako sa patrí.. Ak sa možem spýtať, čo za knižka to bola od tvojej mamč ? ..ja sa na tie komentáre teším, práve preto lebo budú úprimné a tej kritiky sa budem držať :)
      Maruš

      Delete
    2. Nie je to úplne predvídateľné, iba trochu. Ale inak je to vážne dobré :-) Som rada že nie som jediný človek s tým názorom, rada by som k niektorým poviedkam napísala, že sú to sračky (pardon za výraz) ale tak, nechcem raniť :-D Prečo teda SIM nedopíšeš? ;-) Každopádne, moc sa teším sa tvoje ďalšie časti :-) Moja mama nenapísala celú knihu, iba časti, pomáhala mojej tete. Asi ju poznáš - Evita Urbaníková, milujem jej knihy :-)

      Delete
  12. Dokonalé!! prológ a ja už som mŕtva <3 P.E.R.F.E.C.T., droga,nutne potrebujem pokračovanie!! :)

    ReplyDelete