Tuesday 6 November 2012

Kristínke !!!

Baby, a hlavne ty Kika, skúšala som už všeličo :D ...urobiť ti obrázok, ale vyzerá strašne, nie som taká šikula ako ty, aj obrovský nápis s narodeninovou pesničkou som skúšala ale gýčovitejšiu a horšie pôsobiacu vec som nevidela (asi okrem Perrie, so sorry :D)

Tak ti len prajem všetko najlepšie !! Veľa zdravia, šťastia, lásky, bláznovstiev, zážitkov, tanca aj úspechov :* A tiež veľa múúzy na písanie takých dokonalých príbehov ako to len ty vieš ;D  ..nové a nové čitateľky, ktoré ťa budú ľúbiť tak ako my, a písať úžasne komentáre !! ..Milujem tento blog, všetko čo sme spolu vymysleli a stvorili !! ĎAKUJEM ! :) :* ;D 



A vieš čo mám ešte pre teba ? Tú jednodielkúú, ale iba v hlave :D ..tažéé, ja ju pekne napíšem a neskôr uverejním ako narodeninovú jednodielku :)

Posielam veľkéé objatie, gumené macíky a Tomlinsona ! :D 


Tuto sme ti s Katkou chceli pozdrav odfotiť, ale nepodaril sa, tak más takú kvázi momentku :D :D for u :*

P.S. Prepáč, že do tvojho príspevku ťahám svoje záležitosti, ale.. SYM, čitateľka, písala si nám niekedy komentáre.. Zajtra idem k vám do Žiliny na DOD, ak si toto prečítaš, ozveš sa prosím ? :) Necháš fb, alebo niečo ? :) ..ak nie, tak som blondska s modrými dioptriami a Mickey Mousovským tričkom :D

4 comments:

  1. Tak do stotice Kikuška, Všetko najlepšieeeeee!!!! Už ti nemám čo popriať, všetko som ti už popriala:D Ale tak hlavne tú múzu:) A šťastie z písania:) Nech ťa to nikdy neprestane baviť, nech ti to vždy vyčaruje úsmev na tvári:) A pripájam sa k Maruške, toho Tommlinsona ti nájdeme v Londýne, zabalíme do darčekového balenia a pošleme na Slovensko rovno k tebe domov!:D A tie detičky, dom a manželstvo už prídu sami, neboj sa, vidím to v hlave s mojím šiestym zmyslom :D Ľúúúúbime ťa všetciiiii :* :))

    ReplyDelete
  2. Predávala som Ročenku s takým chalanom a prečítala až dnes! :O Sakra. To ma mrzí. Asi som ťa ale videla. :D Teda určite som ťa videla som si tým takmer úplne istá! Ak chceš ešte ten FB tak Symona Popová. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som ročenku kupovalááá !!! :D :)) jasné že chcem, pridám si ťa :)

      Delete
  3. A fakt! :D No vidíš, tak sme sa napriek tomu našli. :D Nevedomky.

    ReplyDelete