Thursday 1 November 2012

Halloweenska Bratisla, upršané Piešťany :D

Ciaoo !! :)

Tak začnem halloweenskou Bratislavou :D

Včera nás, teda mňa a ségru, zobrala mamč do hlavného mesta, že spravíme si pekný deň. Prišli sme, zaparkovali, vycikali sa, a že od auparku sa prejdeme k Inchebe peši. Milé moje, hodinu sme sa ako africké slony v Antarktíde trepali okolo celej budovy, pekne sa nasmiali, podrkotali sme zubami, až sme dostali k výstave. Poviem vám, The Human Body ma uchvátilo... Tešila som sa tam, a bolo to, že wáááu. Pusu som nestíhala zatvárať. Vedeli ste, že keď prekrížite ruky môžte stlmiť bolesť, pretože tým ako-tak pomýlite mozog ? :) A že my ženy sme múdrejšie, čo dokazuje aj váha nášho mozgu ? :D ..všetko čo som tam videla a prečítala bolo neskutočne.. neskutočné ? :D ..nervová sústava, oni dokázali z človeka vystaviť čisto len nervy !! Len tú sieť vláken, ktoré nás ovládajú... Alebo cievy, prečen chorá, zdravá, žlčník chorý, zdravý, nad tým som stala hodinu.. Alebo vývoj dieťaťa od počatia, po narodenie.. Moje dievčence ma z tade ťahali, že chcú už ísť nakupovať :D Btw. na výstave som našla jednu jedinú ženu, v miestnosti o žene.. to akože tú "uschnutú".. viete ako som to zistila ? :P :D
Dobre, tak sme pobehali obchody, čo to pokúpili, pojedli, stretli sme sa s kamarátmi, bolo to naozaj fajn, dámska jazda :) 
..
A potom začal ten Halloween !! :D :D Od obchoďáku prvá zápcha, hodinu :D ..dobre, to zvládame, doktora na pól siedmu stíhame :D Potom sa to rozbehlo, možno pol hoďku sme sa hýbali súvisle :D A potom čo čert nechcel ?! Ďalšia zápcha !! :D ..tri nasraté blondýný v jednom aute, tri hodiny :D ..mierny problém bol, že sme nemali naftu, a pumpa bola nedohľadne.. v tej zápche sme sa k nej nemohli dostať :D Mama hrešila, neskutočne :D Prvá hodina: Do Blavy najbližšie dva roky nejdem. Druhá hodina: 4 roky ma sem nikto neostane. Tretia hodina: Kurva ja už sem nikdy nejdem :D ..to bolo nehorázne, ako tá nadávala, a potom aj my so sestrou... mali sme show, 3 hodiny sme sa prerehotali, aj keď sme zúrili :D :D ..všetky hladné, smedné, bez paliva sme sa dostali na pumpu a domov...


Som si kúpila :) ..sový šál, sový sveter, ponožtičky :D 
Tie mali byť pôvodne len na spanie, lebo staré sú do lyžiarok :D Ale ony sú také bohovské keď mi trčia z čižiem, že som ráno nemala to srdce vyzliecť si ich :D
...
upršané Piešťany

V skratke bolo úžasne, dokonalo :) ..Laudika ma včera zavolala s nimi do Piešťan, majú tam babku. Išli sme do cukrárne, na obed, peši cez celé Piešťany (aj keď sme sa trošku samé dve stratili :D), celý čas sme prekecali, na čaj, potom za ostatnými do bytu, spoločenské hry sme si zahrali (zistili sme, že keď my dve hráme spolu Tabu (poznáte?) tak stačí keď sa na seba pozrieme, a hneď uhádneme o aké slovo sa jedná :D), potom sme sa znova rozprávali, a jedli a ešte sme si pozreli starý film :) ...cestou speť bolo 90% rehotu, a 10% téma prdy, ktorú navodil Klaudiin mladší brat :D ..ešte to som chcela, že museli sme si ísť kúpiť žuvačky, a ja som v 101tke uvidela balónik :D :D ..a ja som ho musela mať, krásny tmavomodrý :D ..višla som z tade so strašným záchvatom smiechu, hurónskym rehotom :D ..lebo Klaudia trepala, o balóniku, ja s ňou a on nešiel nafúkať ! :D ..akurát som šetko oplula, a balón skončil padnutý na zemi :D

Aké boli vaše dva dni prázdnin ? :) ..aj vy tak milujete to ako krásne svietia cintoríny, keď v tme prechádzate okolo ? :)

A ešte že, dospela som h rozhodnutiu :D ...Adrianu dopíšem, najrýchlejšie a najprecíznejšie ako budem vedieť :D ..lebo už proste musím :) ..a potom vám ju sem dám. Včera som napísala kúsok novej poviedky, malinký, asi v nej potom budem pokračovať. Ktorého z chalanov tam chcete ? :) Napíšte mi, aj či si to chcete prečítať. :)

Majte sa lásky :)
Užívajte prázdniny !

8 comments:

  1. juuuj ten svetrík je zlatý ! :D a inak mali ste zaujímavú cestu :D:D:D balonik nešiel nafúkať? :D to poznám xDDDDDD
    inak adrianu dopíšeš čo najskôr... akože časť alebo príbeh? lebo som trošku nepochopila :D a jasné že si to chceme prečítať!!! teda ja ano :D aaa s kým? mne je to jedno len nech to nie je Harry :D o nom je strašne veľa príbehov :D Miška :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nejako, ja milujem sovy v akejkoľvek podobe :D :D ..Adrianu celú :) budem si nato musieť nájsť nejakú noc peknú, uvariť čaj alebo niečo a pustiť sa do toho :) ..nebudú to 3 časti, ani 10... nebojte, min.35 sa budem snažiť napísať :) ..balón som ešte v živote nenafúkala bez pomoci :D :D tiež to tak máš ? :P ..lebo vfúknuť tam vzduch to zvládam, ibaže balónik sa nejako nerozpína :D :D ...mojč trošku si mi prekazila plány, Harry je tam momentálne zaradený :D ale popremýšlam o zmene :P
      Pa, Maruš :*

      Delete
  2. Šulam sa od smiechu vies o tom ? :DDDD inak na human body som bola aj ja s triedov :) strasne sa mi pacil ten krvny obeh uplne uzasne ako vytiahli iba zili a potom tepny :) naadhera ako koraly to vyzeralo :) a potom k tym zenam...myslim ze tam boli 2 ! :D a jedna... no tak sme sa smiali lebo spoluziacka povedala ze cecky ma jak syrove kolace :DDD a ten detsky vyvin to je bomba !!! Uhmm...macka si akurat vylialia mysku :DDD odveci nevadi...velmi sa mi to pacilo :) a este otazocka odkial mas tie ponozky ? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D fajn že sa smeješ, aj my sme sa :D :D bolo to zaujímavé :P ...:D :D :D krásne prirovnanie naozaj :D ..len ja som to zisťovala podľa dolného ústrojenstva, vieš toho, čo slúži na ciikanie :DD u mužov to bolo neprehliadnutelné a bolo to všade :D :DD ...volá sa Pussy ? :P ...ponožky su z Calzedonie :) ..aj pančuchy tmavomodré so srdiečkami som tam kúpila ;) a najlepšie legíny tam majú :)
      Díky za komentáre baby :)
      Maruš

      Delete
  3. andeel, ty si bola na Human Body a vydržala si to? :D ja som tam bola zo školy a nebolo mi všetko jedno :) moja slabá psychika sa tam zrútila a ja takmer tiež :) výhoda potom bola, že som hodinu sedela s krásnymi medikmi, od ktorých som dostala ešte aj čokoládu :)svetrík a šálik krásne, naozaj, závidím moc :) aj ja som mala v pláne čosi podobné si ísť dneska s kamoškami kúpiť, ale zničila mačrevná chrípka a tak sa druhý deň ládujem piškótami a čistou vodou a môj žalúdok je na tom stále blbo :P nevadí :) inak máš krásny blog, milujem tvoje príbehy :) ak by ti to nevadilo, mohla by si kuknúť aj môj ;) http://becausetheylive.blog.cz/ :)xx

    ReplyDelete
  4. Och, ja som sa hrozne chcela ist pozriet na Human Body, no nie je cas:/ Zavidim:) Aj ten salik a tricko, su take rozkosne! A tie zapchy poznam velmi dobre:D Raz ked sme cestovali autom do Svajciarska tak nam to zabralo dva dni... a dokopy jedna zapcha tam bola:D Ale neskutocne dlha, nejakych desat hodin sme tam stali:D To cloveku ani nadavky nestacia na vyjadrenie citov. Ja som si zzatial prazdniny uzila, no dnes to skoncilo tym, ze lezim v posteli, hlava mi ide prasknut a nrmozem rozpravat. Asi som ochorela vcera na cintorinoch alebo neviem. Takze len dufam, ze sa coskoro vyliecim, lebo ta hlava vazne boli:D

    ReplyDelete
  5. úžasnéé :) dokonalé:)!krásne :) ááách :)) teším sa na ďalšiu :))jasné že si to chceme prečítať.. a prázdniny ? .. upršane .. alee .. :D super . .:D aspoň že je voľno .. :D a teším sa že už dopíšeš Adrianu:)) uplne superne sa teším:)) a tie cintoríny .. nádhera... ale úprimne bála som sa .. bojím sa tmy to bude asi tým .. a ešte ku tomu cintorín .. :DD ale je to nádherné .. :) tak všetko pekne svieti .. :) a ešte raz tá časť je úžasne dokonalo krásne náadherná prekrásna .. :D teším sa na ďalšiu :))Macko Púú:))

    ReplyDelete
  6. Zaujímavý halloween :D Zápchy sú hrozné !! :D
    Ten svetrík je taký zlatýýý :DD Ne tak sa smejem :DD to s balónikom poznám veľmi dobre :D .... teším sa na Adrianu :))
    Bude mi chýbať :/ :D ..... a mne je v podstate jedno o kom bude :D a jednoznačne si to chceme prečítať! :D ja určite :)

    ReplyDelete