Saturday 24 November 2012

Claire

Chcem Vás o niečo požiadať. Majte radi Claire.






Pre tým, ktorí sa pýtali, kto je Claire. Je to dievča ktoré sa Harrymu zapáčilo v bare a chcel ju dostať do postele, keď bol opitý. Keď odchádzala, dal jej číslo. A tak sa dohodli, že ona príde. 

Veľmi ma mrzí, že z nej máte blbý pocit, ona je naozaj úžasná! Len som to dobre nenapísala, čo ma štve, lebo si kvôli mojej debilite o nej myslíte zlé veci. Ona síce nemá rada Zoe, ale má na to dôvod. Vždy bola veľký fanúšik, mala rada všetkých (teda aj Zayna) a Harry jej hovoril niečo o tom, ako to je so Zaynom a Zoe. Lenže ani Harry nevie všetko, čo vie, vie od Zayna, ktorý si nechce priznať chybu a hovorí chalanom veci trochu inak, ako sú a Harry sa chce Zayna ako kamaráta zastať, porozprával to Claire tak, že to ona pochopila, akoby Zoe bola k Zaynovi nachvál zlá (veď vlastne aj je, nie?). A kedže má rada Zayna, nemá rada niekoho, kto mu podľa nej ubližuje. Pochopili? Inak je strašne zlatá milá úžasná a neviem čo. Love her, please! I love her!


Práve sa dostávame do fázy článku, keď Vám chcem povedať, že pri hľadaní obrázkov sem som sa akosi prestala ovládať, obrázky čím ďalej tým menej súviseli s obsahom článku, až...

Pre "Claire" :)
Ty vieš, koho myslím, aspoň dúfam
A keď som toto videla, bolo mi jasné, že je to o tebe. Ty si ten hlavný dôvod, pre ktorý už neľutujem, že som prišla na náš gympel :D

Dúfam, že podstatné detaily obrázka sú pochopiteľné. 
Kinda thing "Claire" would do :D



London. Our common dream. One day it's gonna become reality.



Toto je jeden z tých obrázkov, ktoré sa mi zapáčili a nemajú absolutne nič s týmto článkom.



Ďalší krásny, maximálne odveci obrázok. Nebolo by to dokonalé tattoo? Raz...



London City, where dreams come true. Mine at least.


My future husband (asi 15. v poradí) kto nepozná, Joshua Ryan Hutcherson, ten vľavo. A absolutne nič to nemá s týmto článkom :D


Beautiful.



Toto je asi úplne najviac od veci, jediný dôvod, prečo je tu, je, že som maximálne happy, že tomu rozumiem :D Už mi z tej franiny hrabe. Včera v noci som písala na twitteri po francúzsky :) Už na mňa čaká pekná teplá postieľka v najbližšej psychiatrickej liečebni.
Ak niekoho zaujíma text na obrázku, je tam: Pretože smrť je neodvratná zabudnime na ňu.


Toto ma jednoducho vystihuje a potom často ľutujem, čo poviem. Prosím, nikdy neberte vážne, čo poviem. Pre dobro všetkých.


Tiež maximálne odveci, ale čistá pravda.


Zasa ďalší London. Cuz I love it soooo much 


Yes, I am. And I am not the only one. We're gonna leave together guyz, all of us. Someday we'll all meet in London. And life's gonna be perfect. (Tento obrátok platí aj na Vás, veď viete, kto idete so mnou)


Never give up. I won't ever. Nothing can make me to. If I would even think about it, kick my ass and bring me to my senses!



Spark of hope. That's what I can see on this pic. Never lose hope. 
Hope. The only thing stronger than fear.


Song. Magic differently.





LoveLondonForever



Waking up. Something I will never let happen. I will never leave my dreams. Sometimes they can be all I have.


Tento obrázok som pôvodne vybrala, pretože som tam uvidela svoj milovaný iPod, presne taký istý, rovnako jabĺčkovo zelený. Potom sa mi ale zapáčil aj ten obrázok celkovo a asi najviac to, že nie je tak dokonalý.  Tak milo nedokonalý. Robený vlastnoručne. S chuťou kreativitou a láskou. Perfect


Ur Kikuš, ktorá už stratila pointu tohto článko, možno aj Vy, tak Vás znova prosím, majte Claire radi.
A ak ste to z článku pochopili, áno, Claire je skutočná osoba :D 

5 comments:

  1. Ten obrázok s Joshom je z filmu most do krajiny Terabitia. :)
    A mne sa Claire páči. A hlavne ma teší, že som to správne pochopila. :) Myslím, že si to napísala veľmi dobre a že to nepochopili je už o nich. :)

    ReplyDelete
  2. .hhaa článok kvoli tomu aby mali radi Clairee :D :D ked som prečila prvy komentar že im je nesympaticka ..tak presne zo včera obrázok .and what about a cup of shut the flack up :D ale nie .vždy sa nájde niekto komu bude Claire vadit :)aaand I'm glad i met u too ♥ soo much .(:

    ReplyDelete
  3. čo sa tíka Clair, tak sa posnažím :DD a že si od veci :DDD to nevadí :DD ja som stále :DDDDDDDDDDD *K*

    ReplyDelete
  4. Júj, veď ja Claire ľúbim. Strašne mi pripomína seba, lebo ja by som s takou znalosťou situácie robila to isté :) Obrázky sú parádne! Všetky som si stiahla do poča. :D Si pýš, že sa stretneme v Londýne. Stretneme sa ako Louiho a Niallove manželky a budeme po slovensky srandovať, ako sme o nich kedysi písali fanficy. :) xx

    ReplyDelete
  5. Aháá :D Už som si spomenula na Claire! :D Bože ja som blbá. Ako som mohla zabudnúť na Claire z baru? -_- Oh god... Okej od teraz milujem Claire! ;) Ju aj ty más rada Josha? :O jééj! :D U mňa je manžel č. 13 :3 :D Ako vidím aj ty si rada od veci :D:) To s tou francúzštinou som si mimochodom včera všimla :D Moja reakcia bola podobná "WTF?!" :DD Tie obrázky... dokonalosť... myslím si že niečo z toho si uložím a budem mať novú Titulnú fotku na FB :3 Thank You! ;*♥

    ReplyDelete