Monday 8 October 2012

Answers for u

Ahojte :D Písala som Vám otázočku(y) a neviete, aká som vďačná, že ste mi odpovedali a ešte aj v takom počte. Tiež som Vám chcela odpovedať, ale napíšem to sem, lebo si nemyslím, že komentáre niekto bude čítať :D Inak, naozaj ste ma prekvapili, čakala som, že Harry to celkom jednoznačne vyhrá. Ale zatiaľ to je 8:4 pre Zayna :)




Sue - Styles je žiarlivý, z toho si nič nerob :D On ťa ľúbi a bojí sa, že o teba príde, vie, že aj Zaynovi sa páčiš :) Nie si vôbec krava, foto bude, love u too :*


Džana - tebe som odpísala aj tam, ale neviem, či nájdeš, tak druhý pokus :D ani náhodou nemám istotu, že sa mi to bude hodiť, ale tak risknem to :D


Alexi - Tebe len tak stručne, zvyšok na fb, okej? našla som si správu, len som nestihla odpísať :) Milujem tvoje komentáre. Najprv povieš niečo, ale vždy to ukončíš tým, že je to na mne. Si zlatá, hrozne, vieš o tom??


Nell - tebe dávam link na jeden blog, kde je príbeh s Alexis a Harrym v hlavných úlohách :D hneď ma ten príbeh napadol a je skvelý. Tak sa na mňa prosím nehnevaj, ale nechcem opakovať a dávať Alex tiež :) http://ohmygoodness.blog.cz/rubrika/same-mistakes A to by som chcela vidieť, tú fialovú :D Keď vravíš, že stužkovú, predpokladám, že si asi maturantka. Držím ti potom palce (inak si tu teraz pripadám ako malé decko, ja som len prváčka :D :D)



Domi Gumi - Ružová len melír, ale tužidlo nechcem, mám zlé skúsenosti. Polovicu červenej som si kedysi na hlavu nakydala a efekt to žiaden nemalo. Mám už farbu, ale asi len konce zafarbím. Keby bolo na mne dám si aj  celé, ale asi by bol problém v tanečnej skupine :D


Kat - To aj ja chcem vidieť tú modrú, to musí vyzerať skvelo :D


Anonym, zatiaľ posledný komentár :D - Musím uznať, že som si asi vybrala meno :) ďakujem. A uznávam, že v tejto diere by rúžova bola mega divná, zle som to napísala (teda ja som to nenapísala :D), ale zrejme len akýsi melír, možno končeky, sama neviem, čistý experiment to bude :)



Tyna - pekné meno, veľmi :) aké je to celé meno? Martina? Len typujem, neuraz sa prosím :) Keď ma uvidíš na fb, tak rozhodne napíš, som na ten príbeh zvedavá :D

Baby, hrozne Vás ľúbim, ste úžasné :)
Ešte mini otázočka na záver: Čítate niekto Bitch against will? A ak nie, je to pre to, že sa Vám príbeh nepáči alebo kvôli HCR? Čítali by ste ho, keby bol s 1D?


Váš Tuleň (Kikuš)

7 comments:

  1. hej Martina, ale ja používam iba skratku :D a neboj meno je na tebe, ja som si robila srandu... :D na BAW sa chystám, len mám teraz veľa rozčítaného, ale rozhodne sa do toho pustím... :-)

    ReplyDelete
  2. Som rada, že som ti pomohla s menom, teda ak si nakoniec nejaké vyberieš :) (až teraz som si všimla, že som sa dala ako anonym...) no a celá hlava ružová by bola rozhodne divná :D mám taký dojem, že na Slovensku vyznie všetko divne :D možno by bolo dobré keby si dáš spodné vlasy ružové a vrchné na nich budeš mať svoje... neviem či ma chápeš... kamarátka ma tak prefarbené vlasy len má svoje blond a tie vnútorné má tmavo hnedé...

    ReplyDelete
  3. Teraz si o mne pomyslis, ze som uplne divna, ale ja sa tak hrozne tesim, ked mi odpises!:D Proste uplne velmi vela sa z toho tesim:D Potom mam pocit, ze naozaj KOMUNIKUJEME a som stastna:) Dovod preco stale koncim komenty s tym, ze si mas vybrat sama je ten, ze najdolezitejsie je to, aby si bola spokojna so svojou pracou hlavne ty!:)) Ak by sa ti vybrane meno nepacilo tak by to v tej poviedke bolo vidno a my by sme to citili... ale ked sa ti to meno bude pacit, aj z poviedky pojde lepsia energia:) Dufam, ze ti nevadi, ze ta takto nechavam rozhodovat. Ale vlastne, ty vzdy pises skvelo, podla mna by sa hlavna postava mohla kludne volat aj Macko Pu a aj tak by to bola dokonala poviedka:D Ale osobne sa priklanam k Harrymu:D Kazdopadne, uz sa tesiiiiim na prve casti novej poviedky!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw, práve som zistila, že Liam ma followol!:D čosi, dnes som prišla po troch rokoch na twitter, followla som ho a o hodinu ma followol späť:D

      Delete
    2. A zabudla som odpovedať na tvoju poslednú otázku... BAW je úžasná poviedka, tak ako všetky ostatné!:) Mne osobne vôbec nevadí, že tam nie je 1D :)

      Delete
  4. Híí ďakujem, určite prečítam :) a kdeže by som sa urazila, je to všetko len na tebe, je mi úplne jasné, že vyberieš správne :) už sa strašne teším, keď si zadovážim farbu a dúfam, že ma nevyhodia z domu :D a inak ja sa vôbec ako maturantka necítim (osmeročný gympel, čiže mám v podstate "iba" 17 a normálne by som bola tretiačka), skôr mám taký pocit ako 15-ročná a možno aj preto si chcem zmeniť farbu na takú nezvyčajnú a možno aj preto ulietam na 1D :D a ďakujem za držanie palcov, veľmi si to cením :)
    -Nell

    ReplyDelete
  5. čoo! uprimne,bitch agains will je asi najlepšia už len pretože že je iná tým že v nej neni 1D! a vobec by som sa nehnevala kebyže pirdaš dalšiu časť :D

    ReplyDelete