Friday 21 September 2012

Today...

Musím to tu opísať. Dnešný deň - Crazy directioner mode activated. Asi toľko. Live while were young to vysvetľuje sčasti, ale to, že akurát dnes sme na angline mali článok o štýloch hudby a rôznych fanúšikoch a ja som sedela s najväčšou directionerkou, ktorá sa tak ako ja videla vo všetkom... To bolo úplne najlepšie. A keď sme sa dostali k časti, kde sa písalo o tom, ako sa fanúšikovia obliekajú podľa obľúbených interprétov, to sme už nezvládli. LLN. Pretože Kikuš(ja) si akurát dnes nedala papučky, vyhrnuté červené rifle, modrobiele pásikavé tričko a pustené traky...nie, vôbééééc (ešte aj sveter mala modrobiely pásikavý a na mikine FREE HUGS ako Niall) :D A posledná hodina slovenčina... ak sa za tých 45minút nepočula Live while were young 2okrát tak naozaj neviem. Stáááále dookola. Ideme z toho, čo sa vravelo písať písomku, mali sme to poznámkovať... len akosi nevydalo :D Never mind.



Ďalej... Bude jednodielka. Ale bude mať viac častí. Taká krátka story, odhadujem tri časti. O Liamkovi, čítali by ste? Prosím, vyjadrite sa. Potom mi už zostáva len Zayn. Niall bol v AWLNTU?, Tommo je v OMT? a ďalší príbeh, čo začne, keď skončí OMT? bude o Hazzovi. NIKDY som nečakala, že budem o ňom písať. Nič v zlom, len on mi na to jaksi nepasoval. A bolo to aj v tom, že o ňom bývalo vždy najviac príbehov. Ale teraz sa to už vyrovnáva a mne sa to, čo raz bude hodí naňho. Ale aj k DJovi Malikovi sa dopracujem. I hope so. 


Ďalšia časť tohto článku. !!OKAMŽITE KUKNÚŤ TENTO BLOG!! Pekne Vás prosím angels (hahah neviem, ako sa to píše po slovensky, či s j alebo bez, takže takto :D) aby ste sa sem pozreli. Viem, že asi čítate toho dosť, no keby ste si našli čas, bolo by to skvelé. Pretože Čipsuš píše úžasné story, dokonalé a myslím, že by si zaslúžila viac čitateľov. Chcela som to už dávno urobiť, no akosi som zabudla. Konečne som to urobila. Prosím Vás pozriete si to, pretože ona si to zaslúži. Jej príbehy sú najkrajšie. Pozrite si a neoľutujete. Love u Čipsuš :*


Thats all, I think... LOVE YA

Green gummy bear Kikuš





























Moja láááska. Večne rozladená Eliška. Ak si ešte nikto pamätá z AWLNTU?, toto je TÁ Eliška. Nie je dokonalá? Milujem ju :*
V pozadí naša krásna tribúna, ktorú tiež zbožňujem. Full of memories :)

No comments:

Post a Comment