Monday 17 September 2012

HAPPY

Musím sa vám pochváliť :D Konečne som dokončila moju dvojmesačnú robotu.


Tento obrázok som vlastnoručne prekreslovala v deväťnásobnej veľkosti. Pretože ho chcem na stenu. A dnes je konečne hotový! Som neuveriteľne šťastná. Len týmto obrázkom bude už takmer definitívne dokončená stena, ktorej oblepovanie mi bude maximálne chýbať. Nevadí, pridám potom foto celej steny, dnes len tento obrázok, ešte na zemi. :)



Musím priznať, že na obrázku to vyzerá horšie :/ Nevadí, hádam to bude dobré. Určite vidíte, že niektoré sú inde, niečo je navyše a niečo chýba. Len som už bola lenivá babrať sa s vecami, ktoré mi nešli. A niečo sa akosi nezmestilo, kam malo (WTF?!)
Nevadí, už je mi to jedno, večer časť, ľúbim Vás :*

Green gummy bear Kikuš :*



No comments:

Post a Comment