Saturday 29 September 2012

2. deň bloggerskej výzvi !! :D

Maňána miláčikovia ! :D :D

Sou, téma No.2...
Kde sa vidíš o desať rokov ?

Ak správne počítam, tak budem mať 23 :D ...a ak mám správne informácie, tak v 23 rokoch sa ešte študuje :D

Mám takú dotieravú myšlienku, že v 23 budem ešte stále deco, ktoré zbiera tričká s Mickeym Mousom a chytá záchvaty smiechu tam kde sa to nepatrí... Ďalšia myšlienka, ktorá ma tu prepadla je, že o 10 rokov 28. septembra po pólnoci budem jesť gumené macíky, niekde na poloprázdnom Pražskom námestí... :D
...To bude taká tá čarovná chvíľa, keď veľká kopa idiotov z vysokej dostane chuť na bláznovstvo... Netuším kde sa to teraz v mojej hlave nabralo ale tá predstava sa mi páči :D  ...dajme tomu, že si nás tam sadne 10, najlepší kamaráti, študenti psychológie, ktorí sú aj tak cvoci :D
...Tak si to predstavte so mnou :) ...v noci sa dovalíme na prázdne Staro mestské námestie, obloha je plná hviezd, ktoré žiaria a je nám zima :D ...tak si teda všetci sadneme na jednu lavičku, cez seba, jeden druhému na kolená, ďalší ďalšiemu na zem, na chodidlá, tí na operadlo tí na sedadlo... tak všelijako, natlačený na seba aby nám bolo teplejšie :D ...človek uprostred, taký pridusený ostatnými vytiahne kilové Haribo :) ...a potom už sa len budeme kŕmiť medvedíkmi, ticho bude narúšané len naším smiechom a vzdychmi, aby sa tá chvíľa nikdy neskončila a ako nám je dobre :D :D



...viem, som šibnutá, neviem kde som na toto prišla ale také niečo by sa mi páčilo :) Netuším či sa mi to čo chcem podarí, neviem či nezmením smer, a vôbec všetko... Ale viem, že chcem jesť macíky, spomínať na detstvo a smiať sa :D ...a mala by som to zažiť ako študentka pedagogickej fakulty na Karlovej univerzite v Prahe :D



Tu sa vidím o desať rokov... A život bude v tej jednej chvíli ideálny :) Throught the pink glasses... ako toto píšem, pozerám sa na svet cez rúžové okuliare ;D


...Ešte som chcela, že som nadopovaná najlepším vanilkovým kapučínom, a aj po desiatich hodinách strávených v divadle stále čulá :D ...maximálne vytancovaná a vysmiata (aj hladná! :D) si teda o chvíľu lahnem do postele a snáď dopíšem to, čo som vám sľúbila na včera/dnes :D prepáčte :)


Fotka čo som sľúbila Ajč, takže pre teba zlato :) :D ...hérečka :D ...videl niekto Sladkú Charity v DAB Nitra ? :) ...tak tam tancujeme :D...milujem atmosféru v divadle a všetko okolo toho :) :D

Už rok sa mi plní jeden životný sen, tým, že tam účinkujeme :)

A ešte nakoniec, že... uh, uh, ooh, neskutočný zážitok sa mi stal dneska <3  ...rozpoviem zajtra, aj s priamim dôkazom, fotkou :D :D
(žiadna celebrita) :D

Červený gumený macík ! :D


5 comments:

  1. Jééjo to si krásne napísala o tom kde sa vidííš :) :D psychouši :* ale vieš liečebňu otvárame spolu :D :* krásne, a na to prekvapenie sa tešíím :) :D v tých sexišatičkách si vážne sexi *: :* :D :D a macííky :* :) Karlíku :)

    ReplyDelete
  2. Perfektne napísané :D a gumové macíky mňam :D si mi spravila chute teraz! :D

    ReplyDelete
  3. http://best-story-1d-jb.blog.cz/1209/reklamy-na-vase-blogy
    AFFS? :)

    ReplyDelete
  4. zlatíčko ale kde v Prahe! pekne niekde v Anglicku budeme spolu! a spomínať budeme na tigra a opice a nájdeme si nové opice a budeš tehotná s trojičkami nejakej opice a-a... VŠETKO! :D
    ale inak krásna predstava :) prečo si sem nedala tú ešte viac sexistickú fotku? :DD lááf júú :)

    ReplyDelete