Tuesday 21 August 2012

Sumary

Krátky článoček, ktorý nemusíte ani čítať, no ja to sem potrebujem dať :D Časť o cca päť minút, OK?

Takže, najprv chcem oznámiť, že ma konečne kopla múza :D Som totálne happy, ale keď sa objaví nabudúce, asi nakopem ja ju. Chápete? Mesiac sa neozve a teraz ma tu takto zavalí. OMT? bude pokračovať, čomu sa teším, pôvodný plán bol, že kapitolka, ktorú tu máte o chvíľku mala byť na neurčitú (no zrejme dlhú) dobu posledná. Pretože som nevedela, čo ďalej. Ale už vyššie spomínaná slečna múza mi pekne nakopala zadok. Okrem toho mala aj nejaké dotazy k novému príbehu, ktorý ma konečne meno (za toto jej tiež ďakujem, ale aj Maruš, za to krásne slovo) čiže Bitch against will (čo vy na to?) pokračuje, možno zajtra a vidím to na dllllho, aj keď pôvodne to malo byť desať kapitol, aj to ak sa stane zázrak. Ale slečna múza sa rozhodla, že to bude na dlhšie. 
Ďalej môžte raz, keď sa dokopem, čakať nejaký krátky príbeh, čo vidím tak na päť častí a je to podľa snu mojej kamarátky. Trošku nereálne, ale mne sa to páči. No kam sa tá potvora múza neschová? A ešte je v pláne aj šesť jednodielok, ktorých dej som si zapísala na papier, kedže pri mojej pamäti... Čiže, všetko raz bude. Plány sú a ja neviem, čo skôr. Na všetko sa teším :)


Btw, čo si myslíte o mojom novom prstienku?? Tie písmenka (viete, čo znamenajú, však??) som tam robila lakom na nechty. A poviem Vám, trochu smrdí stále :D




Týmto sa s Vami lúčim a hneď pridávam časť :*

Luna Lovegood

No comments:

Post a Comment