Friday 24 August 2012

She is mine, maybe ?

Dochádzajú mi španielske pozdravy :D :D takže ahojte :)) ...Ja by som vééľmi chcela napísať nejaké pekné Vianoce v SIM, ale teraz mi to proste nejde. :D Mám kúsok, no keby ho dokončím je to na silu a vôbec nie pekné. :) ...mám napisané dve veci na neskôr, len nie tie Vianoce ! :D :D

Preto tu súrne žiadam o radu, alebo nejaký nápad... prípadne návod na to ako sa v auguste privodí vianočná atmosféra. :D Koledy už nepomáhajú :( :D

Tak píšte komentáre, nech už do nich napíšete čokoľvek. :) :D Ak ma to do pol noci nekopne, vzdávam to a časť nebude. ...Včera som išla spať o pól štvrtej, čarbala som si niečo... čo pridám asi v pondelok ? :)

Zatiaľ sa lúčim, možno okolo polnoci :))
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore

5 comments:

  1. Maruš! ak ťa nekopne, ja ťa prídem kopnúť! osobne :* ale keď koledy nezaberajú, to už je vážne :D http://www.youtube.com/watch?v=FcJO_PL7NcQ skús toto :*

    ReplyDelete
  2. Chod piecť medovníky ;D Alebo si predstavuj zimu, alebo si pozri Dobu ľadovú :) :D :D Verím ti :) Dáš to :*

    ReplyDelete
  3. na vianočnú náladu? fúúúha... pusti si 3 oriešky pre popelku xDDD ale dufam ze tu náladu dostaneš strašne sa tešim na novú časť :D držim palce pri písaní:D

    ReplyDelete
  4. Tak neviem ako chceš privodiť vianočnú náladu :D mne osobne postačí Last Christmas alebo niečo podobné :D ale skús Sám doma :D
    *Lenka*

    ReplyDelete
  5. Zkus umělý sníh, strč si hlavu do ledničky nebo mrazáku, jestli máš nějaký umělý malý stromeček, vánoční světýlka, santovská čepice-mimochodem tu zbožňuju :-) a potom dohromady :-D A to, že jsem šílená vím :-DDDD

    ReplyDelete