Wednesday 1 August 2012

More pictures :*

Zasa spamujem :) Úprimne som zvedavá, do kedy mi vydrží zásoba obrázkov, lebo sa zdá nekonečná a stále pribúdajú :D Enjoy


Volde v realite :)


Takto sa parkuje :D


Peeta, ja ťa tak milujem :* tie tvoje chlebíky :)



Vláčik :D 



TANGO! 


Už viem, o kom je tá pesnička :)
AVADA KEDAVRA! pre všetkých haterov :*


pasovalo by mi to tak skôr na Zayna...


No a nemiluj ho :) Daniel zasa raz zabil :D



... 


sexy oblek, Ronald :)




Molly je jednoducho boss


Zayn Malik :D Tomuto sa hovorí logika :)


Vždy som ľutovala chudáka Amosa Diggoryho :) ale po tomto... (zasa raz dodávam, níč proti twlightu)



Hey, Dumbledore! No Hoghwards letters for me any time!




Kedy ho bude mať Lucius plné zuby?? :D





To som ja! I wanna be a fucking wizard!!!!!


Ten Harryho pohľad :) Umieram :)



Dokonalé maskovanie :)



Nechcela by som zažiť :)




...


BYE!




Fajn, už ma nebaví komentovať, čiže zvyšok len tak nahádžem, nevadí?? :D






























A posledný, do tohto som sa úplne najviac zamilovala :* Stojí za prečítanie :)


 Ľúúúúbim vás :*

1 comment:

  1. Až sa mi rozbuchalo srdce pri čítaní toho posledného obrázku:) Inak, všetko skvelé ako vždy:D

    ReplyDelete