Friday 17 August 2012

Missed u :D

Ahojte :) Chýbalo mi to tu, vy ste mi chýbali, som rada, že už som späť. Bola som na štyri dni v Blave a za ten čas som pobehala toho hádam viac ako za zvyšok prázdnin dokopy. Boli ste tam niekedy v Martinuse? Ja som sa do toho obchodu zamilovala. Véééľa kníh, krásne to tam, ešte aj kaviareň. Skoro ma odtiaľ nedostali. Našla som si svoje obľúbené oddelenie, anglické knihy a už som len zírala. Dokonalé! A viete, akú knihu mám doma?! Pre mňa je to niečo posvätné, nevideli ste ma s ňou :D Ja som ju vybozkávala, spala som s ňou (vo význame spánku, pre prípadné domýšlavé osôbky) a neviem čo ešte. Harry Potter and Halfblood prince. V ORIGINÁLI. Nikdy som neverila, že sa takej knihy vôbec dotknem, aj keď som snívala o nej a teraz je v mojej poličke. :D Sooo Happy :) 

Inak, zistila som tam dve veci.
1. V Blave sú pekní chalani! Nejdem bližšie komentovať, radšej.
2. Naozaj by som mala menej čítať a pozerať Hunger games. Viete si predstaviť, že pri každej jazde vlakom máte pocit, že vás vezú do sídla a bojíte sa arény? Mňa úplne seriózne napadlo, že by som mala kývať ľuďom z okna, lebo môžu byť bohatí a sponzorovať ma v aréne. MUSÍM okamžite chytiť do ruky nejakú inú knihu. Lenže tu mám práve Eragona, čiže od zajtra začínam jazdiť na drakoch.Keď pristanem bude časť, ok? 

Mám napísané dve z toho nového, ten názov sa mi už nepáči, verím v zázrak, že kým to tu bude tak vymyslím nový. Niekto kreatívny? Ocenila by som pomoc :D A bude aj časť z OMT?, čo vy na to? Keď to prepíšem z tých papierov. Celá moja rodinka je momentálne v tom, že si píšem denník :D Akosi to vydedukovali, keď som im nepovedala, čo píšem. (boli to časti pre Vás) Ale tak, nech si myslia :D

Idem na tú časť, bye...


Plus obrázky :) Nie vtipné, ale nádherné a výstižné. Stiahla som ich z jedného fanclubu HP a úplne ma vystihujú, zbožňujem ich :)






tento sa len ocitol v tom istom priečinku, ale nemám srdce vyhodiť ho :)





  
Je tu len Niall, pretože tam bol medzi tými obrázkami a ostatných sa mi nechcelo vytvárať a tam neboli :D


































The end :D Dobrú noc/ránko/whatever 

12 comments:

  1. Ty si mi chýbala úplne naj, naj, naj, najviac tuleň !!! =*** konečne si späť :D zistila som, že keď tu nie si normálne neviem písať :D vieš čo som navyvádzala ? :P však ja ti to pošlem :)) časti sééém, neviem sa dočkať :D ;) ...nepremenuješ aj OMT? ...ten nápad s "guličkovým príbehom" sa mi páčil :D ...oj, blaváci tí sú... sladký ^_^ ...Dumbledoreeee ;(((( ešte vždy som sa s jeho smrťou neyrovnala :) ...ženská mať tvoju inteligenciu :D :D ....a AHA !! zásoba titulných fotiek do Vianoc :D predčasom som mala problém zháňať och :) :D si proste
    anjel, ty moj tuleň :DD už som ti dnes povedala, že ...mtt ? :D tak... mtt =**** a Kika ?? Mňau :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. okej, idem postupne na to, lebo sa domocem :D čiže...
      1. tiež si mi chýbala, veverička ♥
      2. ty vieš písať vždy, tak nevymýšlaj :)
      3. okamžite posielaj
      4. už som aj dopísala :D je tma, nevidím na svoje zápisky, bude ráno :D
      5. niečo ešte s guličkami poriešim :)
      6. k blavkom sa radšej nevyjadrujem, nebolo by vhodné, ani po dvadsiatej druhej
      7. Dumbledore havent died, it was typing error babe :*
      8. poznámku s mojom inteligenciou som nepochopila (celkovo spojenie moja inteligencia)
      9. jasné titulné fotky, môžeš meniť každý deň :D
      1o. syt honey ♥
      11. nezabi ma, ale prečo mňau?? :*
      love ya babe

      Delete
    2. ...šak prečo nepokecať v komentároch :D ...dneska sme obidve volaké blonďavé (v zmysle tom, že chápavosť nula bodov :D) :D ...nehnevaj sa tuleň, neska mám náladu ako po mariške :D inteligencia... nezvládla som prečítať dary smrti v originále :D a ty to dáš za také tri dni tipujem :D prečo mňau ? :D sama neviem, len ma napadlo že mňau :D :D ...Posielam ti to už aj :)

      Delete
    3. môžme kecať, kde len chceme :D naraz na chate aj vo všetkých komentároch :)
      :D :D :D :D :D :D okej, k inteligencii sa nevyjadrujem, Halfblood prince je polovičný princ a nie dary smrti, ale nevadí :D inak, presne si trafila môj odhad, tiež som myslela, že to bude tri dni :) už som si na anglické knihy zvykla, začala som s tým v jedenástich a skoro žiadne slovenské ani nemám :) ani mi nechýbajú :D
      okej, tak kikirikííí ♥

      Delete
    4. Kráska, ja viem že to je polovičný princ :D :D ja som v angličtine čítala iba Dary smrti a uf.. mala som dosť :D ...blonďavosť nás neopúšťa :D ...drahá, cítiš sa ako kohút ? :D ;D :D ...veď vravím, že si inteligentná !! :D vieš anglicky, to je super :)) (hlavne, že sme minule dumali ako sa pilše hekoi) :D :D :D

      Delete
    5. vidíš, aká som chápavá :D a stále neviem, či je tam a alebo e :) jednoducho to napíšem a čo mi neopraví je dobre :D hej, cítim sa ako kohút, predstav si :* neviem, aké zvuky vydáva totiž tuleň :)

      Delete
    6. Ukecané sme jak.... nemám preto pomenovanie :D ...a tiché zvieratá sme si dali :D ...ale tak o tretej ráno človek začína myslieť tak fest debilne a potom ho napadne, že Milujem Ťa Tuleň :D :D (to netreba chápať, blížim sa k tej tretej hodine) :DDD

      Delete
    7. milujem ťa tuleň je super :D čo za kravinu som vymyslela ja? na svoju obranu vravím, že aw a syt naozaj nie sú bohvie aké písmená :*

      Delete
  2. Kikuuuuš :) promiň, že som nekomentovala, len ja som bola tak lenivá.. prosím ospravedlň moje stavy :)
    tá Blava, wuá, v Martinuse som bola a strávila som tam najmenej dve hodiny, medzitým mamča stihla prebehnúť polovicu obchodov :D ja mám HP7 v originály, sestra doniesla z Londýna♥
    to s THG poznám, nie si jediná :D a Eragona čítaj, siiilno odporúčam :)
    píš, píš, pridávaj, a ja sľubujem, že komentáre pribudnú častejšie, ak budem na internete :))
    moji rodičia si myslia že "píšem knihu" :D oco to chce čítať, ale no daj mu prečítať hento, no nebolo by to trápne? :D
    a ešte že aj lááááf júú :)xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebo ja som ti v poslednom čase veľa komenovala, však? :) kým som ja bola v Martinuse, sestra s tetou išli na kávu a do obchodov tiež :D ja sa tam nasťahujem :D už ma odtiaľ nedostane nikto :D ja mám tú šestku tiež z Londýna od tety, musím zohnať zvyšok :D nejak :) Eragona idem čítať, keď bude čas, už mám doma prvé dve časti a teším sa na to, len musím dočítať po blogoch a aj sem asi niečo napísať :D
      jasné, dáme ockom prečítať :D :D :D aj ja môjmu, nie?? umrela by som, trapne by mi bolo aj keby to čítajú nejakí kamaráti, nie ešte ocino :D tomu by sa to určite páčilo :) hlavne mu ukážem časti s guličkami :*
      i loaf u too :*

      Delete
  3. Jú :D si tu konečne! :) bohužel som nebola nikdy v Blave a možno sa niekto (ty :D) naštve ale ani ma to tam nejak neláka :D obrázky <3 (lieta mi tu dajaka mooooľa! Aaaa!) :D Eragon - super kniha, čítaj :D sa teším z tvojho príletu potom :) a ešte ten original HP :O i don't know that feeling :'( aj ja raz budem mať :P raz. (ta moľa ma chce zabiť!) okéj tak som rada, že si späť a nezabudni pridávať :D ja idem zabiť tú mrchu , looove u <3 xx

    ReplyDelete