Thursday 19 July 2012

Chcem spať ale smejem sa :D

Povedala som, že na dnes končím ? :D Asi hej :) Ale toto ma prepadlo nečakane, takže som späť. Musím sa s Vami o to podeliť. :) Baby mne sa chce strašne smiať. :D Ležím v posteli, počúvam hudbu a proste sa mi chce rehotať :D Z ničoho. Chápete to ? :D Stáva sa vám to ? :D ...Podelila som sa s Vami :D Je mi lepšie :D a znova sa mi chce smiať :D ...síce takto krátko ale na moje zmýšľanie nemám slov (:D) tak teraz už naozaj dobrúú =** Možno tak kecám lebo som unavená ale aj tak sa mi chce smiať :D Nechcem tu zobudiť sestru, sme pohádané tak sa musím kludniť. :D Tak tretí krát, dobrú noc :))

2 comments:

  1. prečo ste s Kajou pohádané? :D ale neboj, nie si blázon, to sa stáva veľa ľuďom :D

    ReplyDelete
  2. Ale nič vážne len sme si vibíjali nervy jedna na druhej :D :D a teraz sa tvárime, že sa ignorujeme :D ...to som raa ;DD

    ReplyDelete