Thursday 26 July 2012

...

Hello girls ! ;) Včera som nič nepridala, prepáčte, nič nebolo kompletné :) ...Čo Vám chcem povedať je, že načas si dávam pauzu s písaním Fuck ! I am Josh. Prepáčte tie, ktorým sa to páčilo ale snáď to dokončím :) Je ťažké písať tri veci naraz. Josh začal vznikať posledný, myšlienku mám ale je málo času. Teším sa ako ďalej pôjde story s Adrianou a preto Josha načas odkladám. Ďalej píšeme príbeh s Katkou, ktorý je z týchto troch najstarší. Včera mi vravela jedna čitateľka, že FIMJ je strašne predvídateľný a menej záživný. Je to tak no ja sama som popri opisovaní vecí z pohľadu povedzme temperamentnej Adriany dostala chuť písať niečo jednoduché a milé. Naozaj prepáčte, čitateľky Josha no ja sa k tomu vrátim ;) Ani to nebude tak neskoro :) Časť SIM je nachystaná ešte na dnes, len to chce úpravy :) Do polnoci to tu snáď bude ! ;D Zdraví Maruš ;D

No comments:

Post a Comment