Tuesday 17 July 2012

...

Asi ste už tieto obrázky videli, ale aj tak ich sem pridám. Ja sa na nich smejem stále dookola.
Inak, aký ste mali deň? Ja osobne z časti super a z časti hrozný. Super, to boli chaty cez fejsbúk, ktoré boli nekonečné (a ešte určite budú pokračovať). Ale vonku zas prší, stupňov toľko, že ich na prstoch spočítam a všetci preč. Nikto tu nie je, dve kamošky sú momentálne u starkej (celý mesiac, chápete?!) a prídu asi tak o týždeň, obidve bez mobilu a internetu, ďalšia sa predvčerom vrátila z Chorvátska, včera sme boli spolu a dnes už je v Česku... jediný, kto mi tu zostal, je moja "milovaná" susedka Janka, ktorá ma, samozrejme, pravidelne chodí navštíviť. Viete si predstaviť, že ráno spíte a zobudíte sa na to, že vám niekto sedí na posteli? Mne sa to už stalo a poviem vám, nič príjemné. Navyše, Directionator, tých naozaj zbožňujem... Minule mi zapotila,        
že podľa nej by tam mali byť len Zayn a "ten môj" ako nazvala Louisa, keďže ani nevie jeho meno. A Harryho plagát mi chcela dopichať špendlíkmi, no chápete? Alebo úplny zážitok je, keď si dokáže pomýliť na obrázku Louisa a Zayna. WTF??? To sa dá? Fajn, nejdem sa už ďalej sťažovať. Radšej mám na vás jednu otázočku. Čítal by niekto jednodielku? Má to zmysel dať to sem? No, nejdem vás už ďalej otravovať, len toľko, že love ya so much. 















P.S. Maruš, ja chcem ďalšiu časť Fuck! I am ...

1 comment:

  1. Akú drahá ? :D tú čo je teraz vyššie alebo ti mám zase poslať niečo prednostne ? :) :D haha, druhý obrázok :D :D skoro ako moj názov :)) Susede odkáž, že nech ti nenarušuje domovú slobodu :D :D Čety jasnéé že pokračujú :)

    MAruš :)

    ReplyDelete